Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Re: M'n eigen 356 speedster bouwen: BIJNA KLAAR!
Dit soort spacers zijn ook ooit voor VW geleverd: Met een verbreding van ruim 3 cm! Bij Porsche waren ze ook ze ook redelijk 'fors': 8mm verbreding moet dus zeker kunnen! Vandaag maar meteen gemonteerd: Het resultaat is perfect: Oh ja, en nu de wielen er toch af waren, heb ik de kroonmoer meteen maar even in de zwarte Hammerite gezet...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 jun 2013 21:51 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
lijkt wel een operatiekamer alleen dan schoner
|
15 jun 2013 16:06 |
|
|
Black Betty
|
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
20 jun 2013 23:04 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Echt geweldige auto!
|
20 jun 2013 23:44 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Ik zie er naar uit je auto 30 juni te mogen bewonderen! Toppie
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
21 jun 2013 0:00 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Mooi geworden!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
21 jun 2013 6:37 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Prachtig werk Antoine! Ik zat nog in NL toen je ('Speedy944' destijds) aan je project begon. Heeft dus even geduurd, maar ja, dan heb je dus ook wel wat. Geniet ervan en ik hoop dat het geen al te natte zomer wordt!
|
21 jun 2013 9:44 |
|
|
Black Betty
|
|
07 jul 2013 18:52 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Leuk, je waant je zo in het verleden
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
07 jul 2013 18:53 |
|
|
Blauwe Blazer
|
In een woord: PRACHTIG !!
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
|
07 jul 2013 18:58 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Toppertje
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
08 jul 2013 13:50 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Mooi zeg. Is echt een prachtige wagen! Om trots op te zijn.
Mooie foto's ook.
|
08 jul 2013 15:41 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
ze is prachtig geworden nu lekker het heeft even geduurd maar een pracht projectje
|
10 jul 2013 18:47 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Prachtig ! Heb je er al veel km mee gemaakt. Volgens mij had je hem net af bij de leander voorjaars meeting?
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
10 jul 2013 18:58 |
|
|
Black Betty
|
Ja, dat klopt, maar toen was er nog vanalles 'mis'... Mis in de zin van: de motor liep nog niet helemaal je-van-het en een aantal accessoires en onderdelen waren (nog) niet gemonteerd. Het is een 'ungoing roadlegal project' dat waarschijnlijk nooit af zal zijn De motor is nu wél dik in orde (het kost wat, maar dan heb je ook wat ) en ik heb er inmiddels al bijna 2500 km opzitten. And I'm lovin' every second of it!
|
11 jul 2013 14:21 |
|
|
bully
|
Komt me bekend voor
|
11 jul 2013 15:37 |
|
|
Black Betty
|
Hier kan nu in ieder geval geen misverstand meer over bestaan:
|
08 sep 2013 21:32 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Nice
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
08 sep 2013 23:20 |
|
|
Black Betty
|
|
27 sep 2013 9:20 |
|
|
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tributeOud-Verlaat aan de Rotte!
|
Nou Nou wat bescheiden.. ik vind het hele project Black Betty zeer geslaagd Wat een knappe prestatie om dit voor elkaar te krijgen...petje af hoor.
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
|
27 sep 2013 9:27 |
|
|
horn
PF #57
|
mooie pics. vind overigens de zwart wit geblokte hoezen geen vooruitgang. maar het is jouw auto. en wat voor een...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 sep 2013 9:56 |
|
|
Black Betty
|
De glaasjes van de Marchal mistlampen zijn behoorlijk kwetsbaar, zo is gebleken. Ik heb nog niet eens zoveel km's ermee gereden, maar er zijn al wat steenslagjes in de glaasjes zichtbaar. Om die reden heb ik besloten om deze hoesjes er overheen te doen. Ik vind zonder hoesjes zelf ook mooier, maar ik wil ook lang kunnen genieten van m'n Marchalletjes... Ik had eerst zwarte hoesjes, maar die vond ik erg saai. Deze time correct 'chequered light covers' vind ik mooier staan dan zwarte. Deze twee originele (NOS) setjes heb ik viavia op de kop getikt: een setje in de originele verpakking en een setje in een soort van bruin inpakpapier gewikkeld. Het zijn hoesjes van het in de jaren '60 bekende merk Les Leston... Interessante pik die Les Leston: coureur in de jaren '50 met slechts 3 caps in de formule 1 achter z'n naam, maar wel in andere klassen best succesvol. Heeft de motorsport vervolgens goeie dingen gebracht: de helm met oorbescherming, brandwerende kleding, etcetera, enzovoorts, enzoverder. Hij is ruim 90 jaar geworden en pas vorig jaar overleden... Zijn dubbel L logo staat ook op die hoesjes... Best leuk...
|
27 sep 2013 10:22 |
|
|
horn
PF #57
|
ik had - uiteraard - het verhaal achter de hoesjes gelezen. Maar nu ik ze op de foto zag vond ik het minder mooi dan zonder. maar jij dus ook... begrijp de keuze.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 sep 2013 11:17 |
|
|
Black Betty
|
Die krengen zijn gewoon reteduur en de glaasjes zijn ook zo nu en dan los te koop, maar ook niet echt goedkoop... http://www.ebay.com/itm/Ferrari-250-Fog ... 0b&vxp=mtrhttp://www.ebay.com/itm/Ferrari-250-GTE ... ef&vxp=mtrEn dan te bedenken dat ik er daar 4 van heb... Zelfs de 'nepperds' zijn niet goedkoop: http://www.ebay.com/itm/MARCHAL-672-682 ... 79&vxp=mtr(bij deze lampen staat in het vakje aan de bovenkant wel de M, maar niet het woord 'Marchal' erboven)
|
27 sep 2013 15:28 |
|
|
912
|
En tape over het glas én een roostertje? Krijg er een beetje een Spyker gevoel van: Alles wat maar gaaf is op een auto zetten, maar op een gegeven moment...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
27 sep 2013 19:02 |
|
|