Auteur |
Bericht |
boxstercup
F360M
|
Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?
haha wat dacht je van deze, komt toch in de buurt als in je filmpje, een fiat 500 met 996 turbo looks, geweldig. Maar het zijn idd wel leuke karretjes, zeker voor als je vlak bij het centrum woont zoals ons. Erg handig altijd plek, en dan ook nog een elecktrisch cabrio kapje. Motor achterin met turbo (ter grote van een speld) en achterwielaandrijving, niet dat je daar wat aan hebt met 60 pk, maargoed. Van welk jaar is de mini?
|
04 dec 2009 22:16 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
05 dec 2009 0:32 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Dit overweeg ik aan te schaffen voor mijn dochter, iemand ervaring mee Het is werkelijk een prachtig afgewerkt wagentje Het is voor mij een gadget, dus hoort in dit topic thuis, denk als ie er ooit komt mijn vrouw hem inpikt http://de.sevenload.com/videos/YZuue68-Ein-echter-Herzensbrecher-Das-Fiat-500-Cabrio
|
06 dec 2009 21:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik zou voor dat geld een Mini cabrio kopen. Die heeft tenminste een cabrio dak ipv zo'n 2CV constructie. Maar wie betaalt bepaalt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 dec 2009 21:39 |
|
|
JMS
|
Ja Harald dat dak vond ik ook niet zo mooi, maar de rest is wel af
|
06 dec 2009 21:44 |
|
|
horn
PF #57
|
Vind de Fiat Cinquecento een hele leuke retro auto, zeker in het lichtblauw met die italie striping. Maar deze cabrio vind ik net als vroeger de Bauer BMW 3 cabrio. Net niet. Dan zou ik eerder zo'n abarth 500 kopen ipv deze 'fiateend'. Ander gadget vraagje: ik zoek een externe harddisk die ik aan de pit kan hangen en waarvandaan ik direct dvd'tjes kan spelen. Heb (zie paar pagina's terug) die Lacie Cinema gekocht, maar dat is niet echt een lekker ding. Kleine afstandsbediening, geen mogelijkheid om menu's in te stellen (taal audio en ondertitelingen bijv) tijdens het kijken, vob bestanden behandelt hij niet echt lekker (springt 4 of 5x per film terug naar het menu en dan moet ik de volgende vob even handmatig opstarten) etc etc. Jeroen914 postte een aantal maanden geleden de Freecom, maar dat blijkt ook niet een succes te zijn. Iemand een suggestie? Een externe harddisk die ik aan mijn pc kan hangen en waarop ik al mijn dvd's mee kan nemen zodat ik niet steeds de schijfjes hoef te gebruiken. Ook handig om alle films van de kids op te zetten. Originelen uiteraard in bezit.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 dec 2009 21:51 |
|
|
RB911
11-je
|
Horn, Laatst bij iemand een Apple TV gezien. Zag er top uit en gebruiker was zeer positief. Vraag me af of het in combi met windows ook goed werkt.......
|
06 dec 2009 22:11 |
|
|
JMS
|
Is wel voor mij kleine meid hè, dit is te heftig voor een tiener met uiteraard een tienervriendje En voor je vraag ivm externe harddisk, kan ik je nie helpen, maar dat wist je wel
|
06 dec 2009 23:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Wist je uberhaupt wel wat een harddisk wás?
|
06 dec 2009 23:51 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Mijn laatste gadgets die ik heb gekocht zijn:
- paar maandjes terug een iPhone, gebruik hem ZEER veel. Echt een TOPding - 1Tb harde schijf voor backup van foto's - 2 flitsers voor mijn camera - onderdelen voor een autostatief (nu nog bouwen)
|
07 dec 2009 0:39 |
|
|
GilbertT
997Targa4MK2PDK (2011) | ex-996C4MK2Coupé (2003) | ex-993C2MK2Coupé (1996) | ex-964C2Coupé (1991)Doorn
|
Van Sint een kleine uitvoering gekregen van mijn 993, inclusief het juiste kenteken.
|
07 dec 2009 10:09 |
|
|
JMS
|
Is dat niet een soort kleiduif
|
07 dec 2009 17:39 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Sportster gekocht.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
12 dec 2009 13:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Harley? Motor van je dromen?
|
12 dec 2009 14:10 |
|
|
Erick
|
Inderdaad weer een Harley, alleen wel eentje met een EVO blok.
|
12 dec 2009 14:23 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Had het nog niet gepost; wilde er ook niet een apart topic voor openen, maar nu hierboven ook af en toe uitbreiding van de stal wordt geshowed.... Mijn recente tussen door aanwinst als zijnde garagevulling... '69er Midget (al eens gerestaureerd dus hoef er niets aan te doen voorlopig...)Nu weer verder op zoek naar een goede basis voor m'n RSRdroompje....
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
12 dec 2009 14:30 |
|
|
horn
PF #57
|
leuk hoor! Left hand drive, bijzonder. Zie je niet vaak, toch? Blijven leuke auto's. MG doet mij altijd denken aan de vakanties in Engeland als kind met mijn ouders... Wat vond ik dat gave autootjes!!!!
|
12 dec 2009 15:08 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ga je 'm weer verbouwen
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
12 dec 2009 23:19 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ik heb de Zeppelin inmiddels ook. Ik vond de bassen wel erg sterk toen ik het apparaat voor het eerst aanzette, maar dat schijnt ook met de plaatsing van het apparaat te maken te hebben (op grond of op tafel). Nu ik het apparaat op een andere plaats heb gezet, zijn de bassen nog steeds aardig sterk. Hebben jouw vrienden ook die ervaring? Of is het eeen typische B&W sound Ik heb het per email voorgelegd aan B&W Engeland en B&W Nederland, maar ik krijg geen reactie
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
13 dec 2009 0:44 |
|
|
Erick
|
Yep: Hardtail, springer, zweefzadeltje, etc. (Indian Larry style) Alleen nu met bestaand kenteken. Scheelt een helehoop gedoe.
|
13 dec 2009 1:04 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Is origineel Nederland geleverde auto. Heeft vaker stil gestaan dan gereden, daar ik de voorgeschiedenis goed ken van deze dwerg, dus echt lage km-stand. Laatste 10 jaar nog geen 4k km gereden. Wel door laatste eigenaar body off gerestaureerd, met foto's en lijst vernieuwde onderdelen erbij. Nadien dus die weinige km, en enkele bebruiksspoortjes. Motorblok is zelfs nog door MG in UK gereviseerd naar een gold seal blok. Blind gekocht van een kennis (die laatste eigenaar) van me, puur omdat ik wist wat ik kocht, en VAN WIE... Lekker primitief toeren.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
13 dec 2009 3:54 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Toch wel weer een reportage Eric.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
13 dec 2009 6:41 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Cool! En dan houden? Moeten toch eens een PF Harley-meeting organiseren...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
13 dec 2009 18:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... wel gaaf, maar IMO geen GADGET
|
13 dec 2009 18:36 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
De meeste B&W speakers zijn wel iets gekleurd richting het laag idd, ik ben wel gecharmeerd van het "B&W geluid" maar afhankelijk van o.a. je persoonlijke smaak en muziekkeuze kan ik me voorstellen dat het wat te zwaar klinkt
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
13 dec 2009 19:37 |
|
|