Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dat dan weer wel ja haha. Het is zoiets als een rondje door de PC Hooft lopen. Na het zien van al die idioten voel ik me altijd helemaal ok 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
03 jan 2009 19:41 |
|
 |
Gunther
|
het is vrouwelijk en van het een op het andere moment 90% minder slim??
een weduwe 
_________________________________________ born to be alive
|
03 jan 2009 20:49 |
|
 |
Wimpie77
|
Briljant einde!!! Woehaaa!!!! 
_________________________________________ * * *
|
04 jan 2009 0:07 |
|
 |
Wimpie77
|
|
05 jan 2009 16:31 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja Marcel,goed gereedschap hangt onder een afdakje 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
05 jan 2009 17:54 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
05 jan 2009 19:39 |
|
 |
Wimpie77
|
|
05 jan 2009 19:49 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
@ Ironpatje: Vooral het einde is verrassend. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
05 jan 2009 19:53 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Jantje zeurt al maanden dat hij een broertje wil. Zijn vader is het zat en zegt: "Kijk Jantje, dit is een zakje zaad. Als je dit in de vensterbank legt komt de ooievaar er vanzelf aan!" Nou Jantje doet dat natuurlijk. Twee dagen later wordt er een buurjongetje geboren. Jantje zegt woedend tegen de buurman: "Als u maar wel weet, dat het niet uw zaad was, maar dat van mn vader!!"
|
06 jan 2009 11:43 |
|
 |
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
06 jan 2009 11:50 |
|
 |
Maarten
|
Geniaal......... (smerig dan he?)
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
06 jan 2009 22:19 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
In een klein dorpje woont een boertje die met een stuk in zijn frak een stier heeft gekocht om te gebruiken als dekstier. Maar de stier wilde maar niet dekken en dat was natuurlijk het gespreksonderwerp na de zondagsmis. Einde raad doet de boer een veearts komen van de stad. De veearts onderzoekt de stier, het beest is natuurlijk kerngezond. Dan even een methode toepassen uit de oude tijd; de veearts rolde zijn hemdsmouwen op en ging met gans zijn arm in de koe en wreef daarna zijn hand af aan de stier zijn neus die direct met veel gebrul de koe besprong. De boer moest direct naar het dorp om dit aan zijn vrienden te vertellen en zoals verwacht werd er veel gedronken in het café en toen de boer ‘s nachts ladderzat in bed kroop dacht hij om dat ook eens toe te passen en kroop met zijn hand onder zijn vrouw haar slaapkleed en wreef dat aan zijn gezicht. De boerin die ondertussen wakker was geworden, deed het licht aan en toen ze boer daar zag zitten brulde ze: "wat is dat met uw gezicht, heb je soms weeral gevochten?"
Jan bezoekt een hoertje. Na vier uur uitputtende geweldige seks zegt hij tegen haar: "Nu zul je me een tijdje niet zien." Het hoertje dat het spijtig vindt om een goede klant te zien vertrekken vraagt: "Heb je het de komende tijd te druk om bij me te komen?" "Nee schatje, zo bedoelde ik het niet. Draai je eens om..."

_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
06 jan 2009 22:28 |
|
 |
Wimpie77
|
@ gast: BRILJANT!!!
@ Jan de Hoerenloper: BRILJANT!!!
|
07 jan 2009 9:55 |
|
 |
ironpatje
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 jan 2009 11:04 |
|
 |
ironpatje
|
ik weet niet of deze er al gestaan heeft maar ik lach strijk van het lachen
Onzichtbaar touw ???
|
13 jan 2009 11:33 |
|
 |
drknauf
|
Een man komt bij een gammel bruggetje.
Ziet hij een waarschuwingsbordje waarop staat:
'WAARSCHUWING: betreed deze brug met maximaal 1 persoon tegelijk,
anders zal de brug instorten!
Afijn, die man stapt op het bruggetje... zakt ie erdoor!
Hoe kan dat?
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
13 jan 2009 16:45 |
|
 |
Turbi
911/964 Carrera II 3.6Solothurn CH
|
... ehhmm... al erg verroest is...?
Of was het geen vraag met een open einde 
_________________________________________ Reality is only for those who lack imagination
|
13 jan 2009 19:12 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Een man gaat naar de dokter voor een algemeen onderzoek! De dokter onderzoekt hem en zegt,ik zou graag wat feacalien,urine en sperma van u willen hebben! Vraagt z'n vrouw,wat wil hij van je? Zegt hij,m'n onderbroek.
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
14 jan 2009 1:44 |
|
 |
Toon
|
Kom een vrouw bij de dokter en zegt dat ze zo'n last van d'r woewie heeft.
Zegt die dokter:" kleedt U zich maar uit en leg Uw kleren op die van mij ...."
|
14 jan 2009 10:32 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
KO nog voor de wedstrijd begint en waarom, eigenlijk was de tegenstander best wel lief:
http://nl.youtube.com/watch?v=X5jnA3L_OKs&feature=related
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
14 jan 2009 19:06 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Een oud ventje gaat met de opendeurdag naar de nieuwe Mercedes garage en natuurlijk heeft hij onmiddellijk een sluwe verkoper aan zijn been die begint uit te leggen: "Kijk meneer, als u op deze toets duwt gaat het schuifdak open en op deze dit en op deze dat..." De verkoper ratelde maar door en iedere keer antwoordde het ventje "fo-fo-formidabel" Dat begon op de verkoper zijn zenuwen te werken en plots vraagt hij "ken jij nog wat anders dan fo-fo-formidabel?" "Ja" antwoordde de grijsaard "SEKS!" "Maar dat heeft toch niets met auto's te maken" schreeuwde de verkoper! "Nee maar het is fo-fo-formidabel!"
|
15 jan 2009 9:50 |
|
 |
Maarten
|
De koning van de katapult
|
15 jan 2009 19:47 |
|
 |
drknauf
|
Wanneer je bij de dokter in de wachtkamer komt dan vraagt de receptioniste altijd: "Waarvoor je de dokter wilt zien." En dan moet jij haar vertellen, in het bijzijn van al die anderen die in de wachtkamer zitten, wat er verkeerd is met je. Soms is dat erg moeilijk en geneer je je zelf om dat zo maar even te zeggen. Er is niets erger dan zo'n dokters receptioniste die beslist wil dat je het haar verteld in een wachtkamer vol met andere patiënten. Ik weet dat de meeste van ons dit wel hebben mee gemaakt, en ik heb genoten van de manier waarop een oudere man dit oploste:
Een 86 jaar oude man komt de prop volle wachtkamer binnen en gaat naar de receptioniste. Die zegt: "Ja meneer,waarvoor wilt U de dokter vandaag zien?" "Er is iets verkeerd met mijn jippie", zegt hij. De receptioniste werd verbolgen en zei, "U kunt hier niet binnen komen en zulke dingen uitkramen in een volle wacht kamer." "Waarom niet? U vroeg mij wat er verkeerd was en ik heb het u verteld", zei hij. De receptioniste antwoordde, "U heeft de hele wachtkamer in verlegenheid gebracht. U had moeten zeggen; "Er is iets verkeerd met uw oor of iets dergelijks en bespreek het probleem verder privé met de dokter." De man antwoordde, "U zou de mensen geen vragen moeten stellen in een wachtkamer vol met vreemden, als het antwoord ze in verlegenheid kan brengen." De man liep naar buiten, wachtte een paar minuten en ging weer naar binnen. De receptioniste lachte zelfgenoegzaam en zei: "Ja?" "Er is iets verkeerd met mijn oor," zei hij. De receptioniste knikte goedkeurend, wetend dat hij haar advies had aangenomen. "En wat is er verkeerd met uw oor, meneer?" "Ik kan er niet mee pissen!" antwoordde hij. De wachtkamer barstte uit in luid gelach.
|
16 jan 2009 12:59 |
|
 |
drknauf
|
Wie was de eerste wildplasser op aarde?
Ene meneer De Wilde.
Want in de bijbel staat; "God zag de wilde wateren."
Laatst bijgewerkt door drknauf op 16 jan 2009 13:34, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 jan 2009 13:00 |
|
 |
drknauf
|
Frits gaat naar de dokter en zegt: "Ik heb een probleem, ik vergeet altijd alles." De dokter antwoordt: "Oei dat is ernstig." En zegt dan tegen de man: "Zo dat is dan € 35,-!" Frits kijkt verbaasd en zegt: "Maar u heeft nog niets gedaan..." Waarop de dokter antwoordt: "Oei het probleem is zo te merken zeer ernstig. U zult nog eens terug moeten komen."
|
16 jan 2009 13:00 |
|
|