Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
 Re: Business-draadje?
Weet nog steeds niet waar ik mijn visitekaartje kan plaatsen , mss weet Joost dat van Renntech 
_________________________________________ Timeless objects
|
13 dec 2010 20:29 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 dec 2010 20:44 |
|
 |
horn
PF #57
|
Nee, was me niet opgevallen. Maarja, ik kom hier dan ook een heel stuk minder dan vroeger. En ik weet plotseling ook weer waarom... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 dec 2010 20:48 |
|
 |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Omdat je tegenwoordig weer een leven hebt?  Misschien handig om weer on topic te gaan ipv er een mod/forummer bashing topic van te maken. Kan het alleen maar waarderen dat mensen tijd en moeite nemen om het hier in goede banen te leiden. Als er in de toekomst iets mocht gebeuren waardoor de sfeer me niet meer aanstaat zal het aantal bezoekjes afnemen maar neem ik dat de mods echt niet kwalijk. Als je zelf alles wilt bepalen moet je zelf lekker een forum beginnen, dan kom je er vanzelf achter hoeveel energie het kost 
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
13 dec 2010 20:59 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
sorry hoor,maar je slaat de plank volledig mis .
|
13 dec 2010 21:06 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Ik denk dat we met zijn allen niet zo moeilijk moeten doen. OK nieuwkomers die hier posten zonder toestemming om reclame te maken, dat is inderdaad discutabel. Maar diegene die hier al langere tijd posten ( soms al meerdere jaren ) en graag kwijt willen wat ze doen als Job, daar zie ik geen enkel probleem in. Waarom zou je de kennis en kunde van medeforummers niet mogen gebruiken voor raad en daad, en dat daar wellicht iets aan verdient wordt door diegene die deze raad verschaft, nou en  lijkt mij niet zo'n probleem. Maar inderdaad gewoon een apart topic aan waar iedereen zijn kennis en kunde kwijt kan als hij dat wil. dat je te maken hebt met ondernemers die zich bezig houden met porschegerelateerde zaken lijkt mij nogal logisch op een Porsche Forum. Zou toch tot te zotte zijn dat deze mensen zich hier niet mogen melden? Uiteraard, reclame maken en verder niets meer laten horen vind ik zeker niet netjes. Maar diegene die zich ook nog eens inzetten met raad en daad, ook al wordt daar wel/ niets mee verdient, vind ik absoluut moeten kunnen. ( en wellicht praat ik nu ook even voor mijn eigen parochie, maar iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij wil, en wordt er niemand verplicht om bij Rentech, cabrio Wim, Of wie dan ook zijn centjes achter te laten, toch  ) 
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
13 dec 2010 21:08 |
|
 |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
 +1
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
13 dec 2010 22:41 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.. dat hangt er vanaf of de naam (persoon) die bij dat loog hoort inhoudelijk iets aan het forum bij draagt, zonder (te) commercieel over te komen Je voelt je weer onterecht (persoonlijk) aangevallen .. IK vind "onderschriften" die meer dan 1 klein regeltje beslaan sowieso storend en kon niet gelijk met 'n heel lijstje komen van forummers die dat hebben (met of zonder reclame/link) .. toevallig waren het gast en jijzelf die recent in dit topic hadden gepost en daardoor als voorbeeld zijn genomen 
|
13 dec 2010 22:59 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Dus als je mijn naam noemt mag ik niet reageren?? (voel me niet aangevallen overigens! Dit is woorden in de mond leggen.) Vind alleen dat er met 2 maten gemeten wordt. Als je (of jullie als Mods) je daar aan stoord moet je ervoor zorgen dat het überhaupt niet kan. Max 1 regel en klaar is Klara. Even aankondigen en een week speling geven... 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
13 dec 2010 23:10 |
|
 |
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
@Erick, krijgen wij als forummers ook "groepskorting" als we jou voor de Kerst "Loss" maken? 
|
13 dec 2010 23:22 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Of je wilt het niet begrijpen of ... Lees nog 'ns terug in dit topic, Jochem Natuurlijk mag je reageren, Erick, als je naam wordt genoemd .. en ik heb MI toch ook netjes 'n uitleg gegeven waarom (ook) jouw naam ter sprake kwam -- of je nu wel of niet (de kleur van) je onderschrift veranderd.
|
13 dec 2010 23:25 |
|
 |
Erick
|
Als er een beste groep KOPENDE forummers komt is er vast wel iets mogelijk. 
|
13 dec 2010 23:28 |
|
 |
Erick
|
De toon maakt de muziek  Netjes: Nee
|
13 dec 2010 23:30 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Blijkbaar zijn er een aantal mensen die alles beter weten (bedoel hier niemand mee!), maar zullen we hier weer on topic gaan? Of anders dit topic op slot gooien? Mensen, kom met goede idee'en, hoe we dit inderdaad goed vorm kunnen geven. Blijkbaar wil "men" een dergelijke manier om reclame te maken, maar laten we dan met zijn allen even constructief bedenken, hoe we dat goed vorm kunnen geven 
|
13 dec 2010 23:31 |
|
 |
Erick
|
Pas toen die zielige fruitmand werd geplaatst is de toon in dit topic veranderd... 
|
13 dec 2010 23:36 |
|
 |
Erick
|
|
13 dec 2010 23:42 |
|
 |
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Niet dat het me echt wat kan schelen, reclame en alles maar.... waarom niet gewoon geheel bannen of volledig toe staan? Nu krijg je altijd scheve gezichten omdat nooit iedereen tevreden gesteld kan worden.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
13 dec 2010 23:48 |
|
 |
horn
PF #57
|
volgens mij net één regel daarvoor...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 dec 2010 23:50 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Kan best handig zijn maar van de meeste regelmatige bezoekers weet ik wel wat ze uitspoken.  Wie doet er keukens  Volgende maand verhuizen en twijfel tussen pimpen van de huidige keuken of een hele nieuwe, in de nieuwe hut. Ga volgende week een tekening laten maken bij Tulp en Bruynzeel.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
14 dec 2010 0:01 |
|
 |
Erick
|
@ Horn: Dan zie je dat verkeerd vind ik. Het gaat erom dat het ene wel mag en het andere niet. Er is al zoveel sluikreclame hier. Dat was/is mijn punt. Nogmaals: ik heb niks TEGEN Renntech en/of Joost (die ken ik ook niet)
Ik doel erop dat ik het een positiefs iets vind. Voorbeeld: Als ik nu een scooter zou willen dan zou ik contact opnemen met Marcel. Dat is de positieve kant hier aan. En of het nou gaat om advies, aankoop, verkoop maakt me niet uit. Je kunt het mede Porschisten die hier op het forum zijn gunnen.
|
14 dec 2010 0:02 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik heb wel wat veroorzaakt hier @Stephan: amandus is keukenboer!
|
14 dec 2010 0:04 |
|
 |
Erick
|
Kun je er geen App van maken? 
|
14 dec 2010 0:07 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Dan wacht ik wel op een PB'tje van die keukenprins.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
14 dec 2010 0:16 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Nu doe je de residentie toch echt te kort 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
14 dec 2010 0:17 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Klopt, is echt een prima rietgedekt ding, ik heb er nog maar een van, en nog wat kantoortjes... Laat maar weten, maakt marc er een pantry in 
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
14 dec 2010 2:17 |
|
|