Re: Gevraagd ; een PC voor Djago
En bedankt Rich

Ben je nog wezen
@Olaf , Hoef ik niet uit te leggen....
zo denkt ze zeker niet 
Net als bij de Fs en lambo's ,ect rijders word er algemeen zo over gedacht

Dat is wat ze bedoelde
Het verhaal achter Djago is dat hij met onbekende snelheid de afslag Uden nam en net als mudje een boom probeerde te vellen ,ware het niet dat deze boom 3x zo dik was,De hulpdiensten die uitgerukt waren hebben verklaard dat bij aankomst er verwacht werd dat niemand levend uit het wrak zou komen
Djago kwam er op een klein wondje in zijn nek na (rechter achterportier was in zijn nek terecht gekomen) uit het wrak....

Daarna heeft hij 3 maanden in coma gelegen ... De artsen wilden eerder de stekker eruit trekken omdat hij als een kasplantje verder zou moeten leven....Bianca heeft dat geweigerd met als resultaat dat hij wel een lichte hersenbeschadiging heeft overgehouden en zijn benen willen niet echt meer meewerken...hij kan inmiddels wel zelf recht op staan..en naar mij toe kan "lopen"(±1 mtr). Ook zijn spraakvermogen heeft hij weer opnieuw leren gebruiken... zijn korte termijn geheugen heeft ook een knauw gehad maar er zit nog steeds verbetering in
Mud ,wat heb jij een hoop

's op je schouders
Ik neem Djago regelmatig mee met Beppie om van zijn "gezeur" af te zijn en ik weer een excuus heb om lekker te touren met hem

En hij een heel gezellige passagier is... alleen die grijs al als hij meerijd is al geweldig
Jullie zullen Sjakie wel meer tegen komen met tunnelruns en dergelijke omdat TOTMBO géén TC's meer mee wil rijden(te eng)

Ps) vergat te vermelden dat bianca dit op haar hyves heeft geplaatst en ik dit hiero heb toegevoegd