Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
 Re: Als ik dan toch een station zou moeten rijden, dan deze
+1. Met voorsprong de lelijkste BMW ooit.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
04 maart 2013 16:28 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Bij ons in de wijk staat er ook eentje. De eigenaar had eerst een Mercedes R klasse (ook niet de mooiste mercedes ooit gebouwd) en heeft deze ingeruild voor een 5GT. Vind hem zelf ook niet zo mooi maar het lijkt mij een zeer comfortabele reisauto. Geen straf om daarin naar je wintersportbestemming te zoeven 
|
04 maart 2013 16:49 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Onderstel exeo is ook A4. Alleen de neus en kont zijn anders
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
04 maart 2013 16:49 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Heb jij je vrouw eigenlijk wel verteld dat ze voor het geld van haar Polo ook een Jaguar had kunnen rijden? 
|
04 maart 2013 16:54 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Laat ik het dan maar helemaal goed zeggen, onderstel is op basis van een A4 maar opgewaardeerd met onderdelen uit een A6.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
04 maart 2013 17:50 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
5GT...
Leuk filmpje met een kern van waarheid. Ik vind het best een goed concept. En in de juiste kleur en velgkeuze best ok. Vraag is alleen wat het meer biedt dan een 5 touring. Maar kan er best een overwegen met weinig km en dikke korting.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
04 maart 2013 18:22 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
04 maart 2013 18:22 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Maar het is en blijft een verlaagde X6 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
04 maart 2013 18:31 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
speaking of which....dan vind ik een 5GT veel meer bestaansrecht hebben dan een X6!!! Een ingezakte X5. Wat een nutteloze cross-over.
The size of their toys!
|
04 maart 2013 18:32 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Met n X6 kun je tenminste nog lekker patsen (met de juiste kleur, wielen etc) Een 5GT is een hoge 5-Touring, dat heeft alleen maar nadelen als je nog geen 70 bent 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
04 maart 2013 18:39 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Sjips, helemaal niet aan gedacht Beter nog, voor veel minder had ze een mooie Espace gereden, of een nieuwe Dacia Dustah Jag past overigens toch al niet in ons autoprofiel, geen P in de naam 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
04 maart 2013 19:39 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ik word liever gezien in een 5gt dan in een x6.... Wat een lelijk hok! En veel duurder.... Idd lekker patsen....wat een nutteloos ding
The size of their toys!
|
04 maart 2013 20:48 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
5GT is niet de mooiste BMW, maar wel een nuttige en comfortabele auto. Veel value for money, meer zeven dan vijf , maar niet het prijskaartje van een 7.
The size of their toys!
|
04 maart 2013 21:04 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
De Fiat Multipla en Dacia Lodgy zijn voor dat geld ook hele praktische en comfortabele auto's. 
|
04 maart 2013 21:12 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ja,, zo jammer dat die multipla niet meer gemaakt wordt...... 
The size of their toys!
|
04 maart 2013 21:19 |
|
 |
horn
PF #57
|
5GT is als reisauto enorm goed bevallen. Vrijdagavond terug uit Oostenrijk, kinderen alle ruimte achterin, slapend (net als totmbo) en pappa met kruissnelheid 200-220 terug naar huis. onderweg 1x de dieseltank volgegooid. 530 diesel maakt de 5GT een heerlijke reisauto. Ik vind hem nog steeds lelijk, maar een van de fijnste auto's in mijn lijstje om in te reizen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 maart 2013 21:27 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Qua motorisering absoluut één van de beste in zijn klasse inderdaad. Lekker veel vermogen onderin dus heerlijk cruisen bij laag toerental.
|
04 maart 2013 21:40 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Maar beter dan een 530D? 
|
04 maart 2013 22:22 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Comfort in de 5GT is veel hoger... Wielbasis is 10cm meer dan de huidige Touring... Echt een reiskanon... En ja, dat kan met een "normale" 5-serie ook, maar dat terzijde... Totmbo hier heeft een zwaar leven sinds ik BMW rij... Kan ze niet meer slapen in de auto... Denk dat dat in die 5GT prima zal lukken... (en in een normale 5-serie ook wel trouwens).... Klant van me heeft overigens onlangs zijn 535d-GT ingeruild voor een 550d-Touring  .... Keuzes  .....
|
04 maart 2013 23:19 |
|
 |
Subdriver
Curaçao
|
Hoe zijn we in hemelsnaam van een AM Shooting Brake bij een BMW 5GT beland? 
|
04 maart 2013 23:21 |
|
 |
horn
PF #57
|
van de mooiste cruiser naar de lelijkste is maar een kleine stap... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 maart 2013 23:32 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Mwah, zou zelf eerder van een 5GT naar een Tesla gaan  
|
05 maart 2013 15:38 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
als je die auto van de zijkant bekijkt heeft de voorkant erg veel weg van een BMW (3-serie) en de achterkant van een Peug 508...
Not my cup of tea...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
05 maart 2013 16:54 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ach, over het uiterlijk kun je twisten, maar ik zeg: -5-serie afmetingen -400PK -0% bijtelling 
|
05 maart 2013 17:11 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
En iedere 100 km verplicht 7 uur rust. Heerlijk onthaasten... 
|
05 maart 2013 17:59 |
|
|