Auteur |
Bericht |
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
buitengewoon filmpje, Sjonnie !!
Pet af voor de motorrijder (agent, I suppose): met die M3 kan je ondersteer, met de motor moet je dat niet doen!!
_________________________________________ crazy italian........
|
14 dec 2005 6:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ghostrider undercover ... kan me niet voorstellen dat een agent z'n leven in de waagschaal gaat leggen .... daar komt bij dat de Ghostrider een fenomeen is
|
14 dec 2005 10:22 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
_________________________________________ remmen is angst
|
14 dec 2005 10:50 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
| | | | Riccio4S schreef: Hi Joyman, je bent ook een Kawa freak ! Jouw ZX12R ziet heel leuk uit, mooi kleur.......die van mij is somberder Zoals bekend, is dit model op 300km/u begrensd..........maar een duitse firma heeft een oplossing ontwikkeld: nu, op een testbaan, heb ik een snelheid van 318 en een vermogen van 162pk aan de achter wiel gemeten(en dat is TOP ) Ook mijn teller is anders: nu heb ik 360 als top, en mijn uitlaat is ook een Two Brothers.... Is die van jouw ook behandeld geweest? Afwijken van snelheidtellers is een bekend probleem: ik heb ooit een maximun snelheid "gezien" van 330. Ik kan mij voorstellen dat een absoluut top van 318 wordt een bijzonder 350 km/u op de Kawa teller. Ik denk dat 30 km/u afwijken is te verwachten bij vele auto's/motoren die boven 300 kunnen vliegen....... | | | | |
He Riccio,
Ik vind jou kleur ook erg mooi, maar wel iets minder opvallend (ik had hiervoor een zwart/champ Honda CBR600).
Vette sound geven die two Brothers uitlaten he
En als mijn motor behandeld is: ik denk het wel, maar dat weet ik niet zeker, maar als ik naar de snelheid ga kijken gok ik op: JA
Wat betreft de afwijking van de teller, ik weet dat je boven de 300 een behoorlijke afwijking hebt, maar om op je teller de 300 te passeren geeft al een enenorme kick.
De Joyman.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
14 dec 2005 12:00 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Met wat rijden we nog meer...
Wel, ik heb een Alpina Roadster S besteld tegen maart in afwachting huur ik een BMW 118d van de garage. M'n vriendin haar Porsche is te koop en zij rijdt nu een Mini Cooper. Ik zou graag over een tijdje als haar P weg is een 993 (4)S aanschaffen, maar zij is gek van een Z3 M Coupé....dat wordt knokken
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
14 dec 2005 12:09 |
|
|
Melvin19
|
Een Fiets hahaha
|
14 dec 2005 19:13 |
|
|
Webber
944 S 1987Stukje onder Breda
|
Een Renault espace, en een susuki Vitara om in t bos te crossen
_________________________________________ Scarface, knew it too, porsche is the car to drive
|
14 dec 2005 19:50 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Hi Joyman,
een kennis van me heeft een ZX12R van jouw kleur, moet ik zeggen dat in de zonlicht lijkt veel mooier dan op een pic !
Zoals je zeker weet (zie anders mijn album) ben ik echt gek op zo'n motor. Behalve die enorme kracht, vind ik dat de motor behoorlijk goed is ook op snelle bochten.
Ik ben 2 jaren geleden naar Italie geweest, samen met 4 vrienden, allemal op R1, en ik was toch de snelste op die bergen !
Een keer 330 op teller gehad: ik zal nooit vergeten dat soort stilte (geen ruis van wind meer, geen motorherrie, bijna een andere dimensie...)
Met alle respect , 300 op een kawa is niet te
vergelijken
aan die van een Porsche
|
14 dec 2005 20:26 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Dagelijkse auto:
Seat Leon FR tdi. 180 PK Diesel.
400 Nm koppel
Rij de meeste GTI-tjes en CRX-en zoek....
Elke dag weer een feest.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
14 dec 2005 20:56 |
|
|
Sjonnie
|
hm, volgens mij ligt de snelheid van het geluid toch ietsiepietsie hoger
|
14 dec 2005 21:24 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ik rij privé in een Seat Leon 1.8 turbo. Deze auto is getuned, geel en heeft 215 PK.
Verder een motor, Yamaha Wildstar XV 1600. Voor de landweggetjes en dijkjes in onze lekker rustige Hoeksche Waard.
|
14 dec 2005 21:25 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
in private..
een jaguar s type 3 liter v6
zuipt meer dan de porsche damn
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
14 dec 2005 22:34 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Een Volvo, maar daar mag ik niet over praten want die is geleased en deze,
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
15 dec 2005 0:53 |
|
|
Joyman
|
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
15 dec 2005 11:06 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
hi Yoyman,
je bent zeker zo gek als ik
Nu helaas niet, veel te koud, maar begint nieuw seizoen moeten wij een keer samen gaan scheuren.
Mijn vriend Sjonnie, ook motormuis, rijdt helaas een traag en lelijk HD, zo ben ik gedwongen om " vreemd " te gaan......
Ik heb wel eins geprobeerd om wat traag te rijen
nooit meer!
|
15 dec 2005 11:15 |
|
|
Sjonnie
|
Inderdaad traag, maar ik ben nog niet gevallen, heb nog niet in het ziekenhuis gelegen en ben nog niet mijn rijbewijs kwijt geraakt (en jij wel....)
Daarenboven een geluid uit de Supertrapps waar je naaimasjientje, ondanks de speciale uitlaatpijpen, niet aan kan tippen.
En lelijk? Je wil toch geen poll he?
|
15 dec 2005 23:36 |
|
|
Joyman
|
Moeten we zeker een keer doen.
Heb je wel een s met de elfstedentoch mee gereden???
Is altijd erg lachen, wel erg langzaam rijden, maar wel heel veel publiek.
En wat betreft die Poll!!??? Denk ik dat we winnen
De Joyman.
www.frieslandmotoren.nl
|
16 dec 2005 1:50 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Als jullie eens gaan toeren , laat het maar weten.
Ik heb de laatste jaren door omstandigheden zeer weinig (2000km op 5 jaar) gereden.
En dat wil ik toch terug omhoog schroeven (vroeger 25000km/jaar).
Doch alleen rijden stimuleert mij niet
Als een 16 jaar oude FZR (maar welperfect verzorgd) bij die nieuwere machines mag meerijden
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
16 dec 2005 2:06 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
beste motormuizen (Joyman, 911-lover en Sjonnie)
als je van motoren houd, dan iedere motor is "apart" . Ik ben toen begonnen met een Ducati 350cc. Scrambler, en dat had de korste uitlaat ooit gezien, zeer aantrekkelijk italiaanse chopper.
Mijn eerst Kawa was de befaamde 500cc 2 takken, ongelofelijk snel voor die tijd. Maar heb ik ook ervaring gedaan met een Honda 900 Bol Dor, laverda's en Guzzi's, Benelli 6 cylinders, enzovoort.
In meer recente tijden heb ik een 600 ZZR, 3 1100 ZZR's , een Wild Star, 3 ZX12R, en een FJR. En ervaring met Hayabusa, R1, Aprilia Tuono, Honda 800 VFR, Suzuki 1000.........
Mijn vriend Moes van Motor Center Venlo is zo blij als ik binnen loop !!! ( zogenoemde goed klant...)
Net als met meisjes, hoe meer ervaring hoe moeilijker wordt een keus: welke is de best?
Dan liever een Harem, en zo veel mogelijke keuzen.........
Zo, even terug naar Sjonnie: jouw motor is ook mooi, en maakt een fantastich geluid, alleen is niet "mijn type" !
En wat betreft rijden in grote groepen heb ik daarvan minder lol, liever een klein groep, met op elkaar bekende en betrouwbare mensen, en snel gaan bochten.
En Koen, je ben altijd welkom, ook met jouw oude dame, want je ben een super kerel !
Dus, wij gaan een keer allemal samen rijden, met allerlei soorten motoren
puur voor de lol. Wat hebben wij gemeen is een Porsche, maar asb als je praten over motoren , geen categorien, zoals de french zegt
Ëvvive la difference !!
|
16 dec 2005 6:47 |
|
|
horn
PF #57
|
Wat voor Fransen spreek jij? Voorsteden?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 dec 2005 6:53 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Sorry, Horn, maar frans is niet mijn brood.
Zo vroeg 's morgens verwacht je niet dat ik een woordenboek ga openen! Maar je hebt toch begrepen!
En wat doe je zo vroeg? hebt je ook pas een porsche gekocht? daarom kan niet slapen?
|
16 dec 2005 7:37 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
5:53 is toch een gewoon uur om aan je werkdag te beginnen?
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
16 dec 2005 7:39 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
jeah!
maar ik ben wakker sinds 4.00, en vandaag heb ik vakantie, en iedere dag ben ik zo vroeg. Slecht geweten?
Never mind, ik ga mijn derde koffie drinken.............
|
16 dec 2005 7:51 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
En een peukje..... niet te vergeten op de vroege ochtend. Toch?
|
16 dec 2005 8:19 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Buongiorno ER,
je ken mij goed ! een paar peukjes ook, waarom niet?
Je start niet een anti-rook campagne nu, eh ?!?
|
16 dec 2005 8:43 |
|
|