Auteur |
Bericht |
Ilpoto
2006 Boxster S 3.4Woerden
|
Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?
HTC HD2 gekocht bij verlenging van m'n abonnement. Grooooot scherm (4,3")!
|
13 dec 2009 19:52 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ik heb een reactie gekregen van B&W. Ik begrijp nu dat je het bas niveau van de speaker via de Ipod zelf kunt instellen. Dat wist ik nog niet. Het lijkt nu al een héél stuk beter, hoewel de bassen van Maroon 5 nog veel te zwaar zijn bij het Bas -1 niveau. Ik zal eens kijken of het met Bas-2 of Bas-3 beter gaat.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
15 dec 2009 15:52 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
iPhone 3G S 32gb
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 dec 2009 15:55 |
|
|
Jort
Groningen
|
Je zou de baspoort aan de achterkant kunnen opvullen met een stukje schuimrubber (evt. variatie van grootte tot je de gewenste suppressie van bastonen hebt). Werkt doorgaans beter dan knoeien met equalizers, zeker als de plaatsing dicht bij een achterwand is. Klinkt als een houtje-touwtje oplossing, maar is geen onbekende in de audio wereld.
_________________________________________ Tjolk.
|
15 dec 2009 16:12 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Sterker nog... bij de meeste vloerstaande luidsprekers worden die schuimrubber vullingen meegeleverd
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
16 dec 2009 11:24 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Wat zijn jullie ervaringen met de Blackberry Bold 9000 ?
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
23 dec 2009 14:10 |
|
|
Patrick
|
Ik heb er een van het werk. Ik ben er niet kapot van. Accuduur matig, scroll wieltje gevoelig, het is al mijn tweede, de eerste was na een half jaar defect, kapotte speaker. Bediening is wel goed, beter dan mijn privé E75. Menu in het begin erg wennen als Nokia aanhanger. Op het werk zijn er weinig mensen echt blij mee. Hier in het dorp heeft de hele jeugd opeens een Blackberry om gratis met elkaar te kunnen 'pinnen'. De kids zijn allemaal (nog) heel tevreden met hun Blackberry. Ze hebben geen Bold want die vinden ze te groot.
|
23 dec 2009 14:23 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Dank voor de reactie Patrick, ga de Bold toch eens proberen, kan deze voor een zeer aantrekkelijke prijs krijgen.
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
24 dec 2009 16:23 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
afgelopen week in een koopbui geweest en heb wat geshopt: nadeel is nu dat ik bij de aankoop van de eerste nu ook weer andere dingen wil hebben die geupgrade moeten worden *zucht*
|
24 dec 2009 20:40 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
@924: bij ons op kantoor zijn er veel mensen met een Bold. Kwalitatief matig apparaat, gaan sneller kapot dan oudere generaties. Gratis chatten is een geinige optie waar zelfs de directie gebruik van maakt
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
24 dec 2009 22:00 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
@Robert = Heb de DVICO player ook. Makkelijke player en echt multi-inzetbaar.
|
24 dec 2009 23:32 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik heb mezelf vandaag ook een 3GS kado gedaan voor de kerst...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 dec 2009 1:11 |
|
|
Patrick
|
Zijn ze op voorraad ? Ik moet nog wachten tot 10 februari.
|
25 dec 2009 1:12 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik kon hem gelijk meenemen...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 dec 2009 1:27 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
@Master Ken: ja dat heb ik meer gehoord,DVico is me door meerdere mensen aangeraden Wat maakt het zo speciaal in vgl met andere mediacenter's eigenlijk?(heb m nog niet aangesloten).Ik ging in 1e instantie voor de 7000,maar dan zou ik alleen voor de vorm vh apparaat 70eur extra(cylinder ipv rechthoek) betalen en deze was mooi id sale bij informatique
|
25 dec 2009 9:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Als Nokia-fan heb ik gewacht op de N97, maar vervolgens toch voor de iPhone gekozen en geen seconde spijt gehad. Handig én leuk! Tip: zorg wel dat je altijd een (auto)lader bij de hand hebt en niet alle universele autoladers werken i.c.m. de 3GS
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 dec 2009 14:11 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik heb een USB aansluiting in mijn sigarettenaansteker zitten (zowel in de DD als in de P). Werkt perfect, je stopt er gewoon een origineel USB aansluitsnoer in. Staat ook nog netjes als er niets in geplugd zit.
|
25 dec 2009 14:23 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Die usb-autolader: helemaal top, gebruik mijn HTC touch diamond als tomtom en dan is zo'n ding onmisbaar!! Als je de overige speakers uit dezelfde lijn wilt hebben moet je snel zijn, de 700-serie is uitlopend, heb de 703 in die kleur nog op voorraad
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
25 dec 2009 14:41 |
|
|
Patrick
|
Als ik dat eerder had geweten had ik toch nog een kerstcadeautje geweten. Eindelijk een mooie oplossing voor de sigarettenaansteker. Goede tip Rad.
|
25 dec 2009 15:45 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
blijft deze continu aanstaan??
gezien niet in alle auto`s de sigarenaansteker geschakeld is via contact?
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
25 dec 2009 16:20 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Ik was als Nokia lover toch overgestapt naar de Bold, ben er zeer blij mee...eindelijk een telefoon die snel is, to the point en degelijk eruit ziet. E-mail en internet werkt goed. Het scroll wieltje moet je even aan wennen maar werkt perfect. De nieuwere modellen hebben een touch-pad ipv een scroll wieltje.
|
25 dec 2009 17:11 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Hier nog een tip voor iPhoners!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 dec 2009 23:02 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
na 3 maanden intensief gebruik erg tevreden over, behalve 1 aspect : autonomie van de batterij
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
25 dec 2009 23:18 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Zojuist mijn bestelling gedaan op Ibood: http://www.ibood.com/nl/nl/
|
27 dec 2009 1:19 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
mooi en vooral handig ding ,ik heb er nu 3 binnen een jaar mogen omruilen omdat het scherm weg viel
|
27 dec 2009 10:51 |
|
|