Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: Wie heeft de mooiste garage voor zijn Porsche?
Mooie garage en ook weer prachtige muziek Maar waarom geen roldeuren? Die kan je tenminste van afstand openen. Vind deze deuren er wel mooi uitzien, maar iets minder praktisch.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
19 mei 2020 22:42 |
|
|
Pacoloco
|
Mooi zeg. Volgens mij mist er iemand alleen een paar vingers na het monteren van de tweede deur.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
20 mei 2020 4:16 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Mooi Johann, maar weet je zeker dat hij groot genoeg is?
|
20 mei 2020 4:30 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Dank jullie heren! Ik heb nog een hele eind te gaan, maar de begin is er Dit is gedaan door een vader en zoon team die houten gebouwen op maat maken op hun locatie, zeer mooi gemaakt. Nu kan ik eindelijk mijn Rik Ringers poster laten drukken Ja, we blijven in Doorn, hemelsbreed 500 meter van mijn oude huis vandaan. Ik heb daar wel over nagedacht, maar de oog wil ook wat. Ik heb ook al 15 jaar openslaande deuren, dus ben het gewend. En dit is mijn hobby auto garage, de daily drivers slaap lekker buiten Ik had eigenlijk 10x10 gewild, maar omdat ik geen bomen wou kappen heb ik besloten op 8 meter breed bij 7 diep en de dak op 3 meter. Zo past het perfect en heb ik alleen struiken hoeven weghalen, en de meeste heb ik kunnen herplanten. Ik was bang dat het te krap zo zijn, maar het is echt een giga ruimte geworden zo
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
20 mei 2020 7:59 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Prachtig man! Intens jaloers
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 mei 2020 8:04 |
|
|
minics
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
|
Heel mooi , prachtige ruimte om je auto's te stallen. Ik zie zelfs al een mooi logo voor Garage Biljon....let je op dat je niet te proffesioneel wordt? Straks moet je je link naar je website verwijderen
|
20 mei 2020 14:29 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
20 mei 2020 15:43 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Gaaf man! Ik duim voor je dat het allemaal goed verlopen
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
20 mei 2020 16:39 |
|
|
Targa Floriaan
|
En op die zolder ga je wonen?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 mei 2020 7:30 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Heel tof om zien allemaal, zou voor mij een droom zijn.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
21 mei 2020 13:19 |
|
|
Ruud81
996 MKII C2 coupeLimburg
|
Mooie garages allemaal... ik ben an sich blij met die van mij, ik mis alleen echt n klus plek. Een dubbele garage is dan echt n uitkomst. @Johann; komt er ook iets van verwarming in? Of heb ik dat gemist in t filmpje?
|
21 mei 2020 23:30 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
22 mei 2020 10:37 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Mooie ruime garage wordt dat Johann , die van Neppert trouwens ook
|
22 mei 2020 11:18 |
|
|
erwin964c4
|
Hele mooie garage heren En nu heb je geen excuus meer neppert ,ik wil je wagen ooit nog eens in het echt zien en rijdend:-)
|
22 mei 2020 11:58 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Idd geen excuses meer! Sleuteloverdracht pas in Oktober, dan de badkamer en de woonkamer doen....dat heeft wel echt prio! Maar daarna kan ik lekker aan de bak, met de slaapkamers en bedden bouwen voor mijn koters! Daarna kan ik echt aan de bak...
|
22 mei 2020 13:10 |
|
|
MiepMiepVroem
996 Turbo
|
Volgens mij kijkt hier iedereen bij aanschaf van een nieuwe woning eerst naar de garage en dat woonhuis... niet zo belangrijk.
|
23 mei 2020 19:18 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
Zeker belangrijk.. was in ieder geval mijn voorwaarde voor de aankoop van dit huis. Weliswaar met een standaard garage, de garages die ik hier zie langskomen zijn van een ander level, lijkt me heel gaaf dat te hebben:). maar goed, ik mag hier blij zijn met een standaard garage, ze zijn in ons dorp bijna niet te vinden (met een normaal budget, stond laatst wel een mooi huis en garage voor 7 auto’s voor 2,5mio, maar dat is helaas geen normaal budget.. )
|
23 mei 2020 21:02 |
|
|
Targa Floriaan
|
Huh, hoezo, geen normaal budget? Armoedzaaier
|
23 mei 2020 21:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zoek maar eens een huis waar uberhaupt een garage bij zit
|
23 mei 2020 21:53 |
|
|
mark996
|
Zeker:). Zou dan ook graag een garage met brug hebben, maar dan moeten we eerst hier vandaan verhuizen, ver weg..
|
23 mei 2020 22:27 |
|
|
mark996
|
Klopt, bij 9 van 10 hier is de garage bij het huis getrokken. 2 buren bij mij in de straat, beide met een 911, hebben beide een externe garageplaats ergens in Adam, omdat ze de garage thuis kwijt zijn.. Komen ze met lekker weer de auto’s omwisselen, leuk maar niet optimaal lijkt me
|
23 mei 2020 22:30 |
|
|
Targa Floriaan
|
Heb een huis met garage, en een extra box op 3 minuten fietsen. ‘s Zomers staat de P daar en de motor thuis, ‘s winters mag de P thuis logeren, aan het infuus. Beide garages niet de moeite waard om hier te tonen
|
23 mei 2020 22:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Vorige huis en huidige huis Idem …. maar heb sinds vorig jaar een stalletje in de achtertuin staan Ben toch regelmatig naar het aanbod van woningen op Funda aan het kijken - en dan specifiek naar die waarbij de garage een capaciteit heeft voor 2 (of meer) auto's … En ze zijn er wel … op een industrie-terrein of in The Middle Of Nowhere .. maar in een leuk dorp (om over de grote stad nog maar te zwijgen) eigenlijk niet te koop ...
|
24 mei 2020 4:15 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Mooie garages hier te zien, heerlijk lijkt me dat. Genoeg ruimte om je heen om te sleutelen, en vooral als je niet verder wilt gewoon de zooi te laten staan om vervolgens de volgende dag weer op te pakken. Tis hier passen en meten met fietsen, motoren en auto in de garage....maar verder klaag ik niet, dat doet de Mrs wel voor mij...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
24 mei 2020 7:12 |
|
|
mark996
|
Same here.. ze zijn er wel in het dorp, maar dus buiten mijn budget voor nu in ieder geval..
|
24 mei 2020 9:03 |
|
|