Auteur |
Bericht |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Lekker Paere, even een broodje dan. Fijne dag allemaal.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
07 jun 2010 6:05 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Neem maar snel een bakkie, het had goed fout kunnen gaan gisteravond onder de rook van Schiphol Hij ging wel héél laag over ons gebied Brandweerwagen op zijn kant Gelukkig allemaal goed afgelopen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 jun 2010 7:13 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Goedemorgen allen, hier een bakkie troost,  Fijne dag 
|
07 jun 2010 7:50 |
|
 |
cabrio wim
|
Moguhh allen, eerst een koffie nemen van J.M, sta ik er weer kloek op. Werk ze allen weer in de nieuwe week. 
|
07 jun 2010 8:17 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier weer een ontbijtje  maukse 
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
08 jun 2010 6:19 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Lekker ontbijtje weer. Hier dan een espresso...  Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
08 jun 2010 7:34 |
|
 |
JMS
|
Moghu, lekker ontbijt en koffie! Fijne dag 
|
08 jun 2010 7:52 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Zo, ook goedemorgen. Voor de liefhebbers zet ik maar weer eens wat klaar   . Voor wie nog wat zinvols gaat doen vandaag, doe je best 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 jun 2010 4:23 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Lekker,heb idd lekkere trek  Sigrid
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
09 jun 2010 4:34 |
|
 |
paere
|
goeie smorgens maukers zijn jullie uit bed gevallen maar het ziet er goed uit Sigrid maukse 
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
09 jun 2010 6:06 |
|
 |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
 is 6:00 uur tegenwoordig uitslapen Lekker Sigi, ziet er goed uit. Fijne dag.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
09 jun 2010 6:11 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat is onze vriendin Sigrid ontzettend vroeg op zeg, klopt dat wel Ziet er wel smakelijk uit, Opa zal maar eens aan gaan schuiven Eerst maar een bakkie lekker sterk om wakker te worden Gaat hier net goed plensen, groeizaam weer zullen we maar zeggen Enne stemmem allemaal hé, maakt niet uit op wie als je maar gaat Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 jun 2010 7:31 |
|
 |
Traveller69
|
Goedemorgen, koffie en ontbijt, wat een werk Sigrid.
Fijne dag allemaal (straks in de pauze even op en neer naar Venlo om te stemmen en naar een auto te kijken).
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
09 jun 2010 7:33 |
|
 |
JMS
|
Goedemorgen allen, lekker ontbijtje Sigrid, lang geleden dat ik je fiets zag Stemse daar in NL! Fijne dag 
|
09 jun 2010 7:52 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeg Marcel wat is zinvol volgens jou 
|
09 jun 2010 8:02 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeie morgen, Tijd voor een lekkere kop koffie tussendoor. Ben vanochtend gelijk naar het stembureau gegaan nadat ik de kinderen op school gebracht had. Nu maar afwachten wat het wordt. Ik las vanochtend in de Volkskrant dat de PvdA de VVD dicht op de hielen zit in de peilingen Ik heb mijn best gedaan om dat te voorkomen. 
|
09 jun 2010 10:59 |
|
 |
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Pfffff....wat is het benauwd warm vandaag zeg...of misschien moet ik niet zo actief doen Fijne dag allen 
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
09 jun 2010 13:08 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goeie middag allemaal... Ja ik ben wat minder op het forum, maar maak je geen zorgen... Toch een hele geruststelling als je gemist wordt Ik heb vanochtend samen met mijn meisje het stemrecht weer uitgeoefend.. beetje bleusie stem op de goede partij (geen zorgen Ewout  ) Vanavond eens kijken waar het politieke schip gaat stranden.  Ik denk wel dat de VVD eindelijk de grootste partij wordt. Alleen wat voor formatie dat weer gaat opleveren....  nederland kennend...  Corine: een beetje "zen" in het leven kan geen kwaad ...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
09 jun 2010 14:29 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Het was een aangenaam verpozen vannacht Jaap, maar dat houdt wel in dat het lichtje vanavond wat sneller uitgaat, zonder lekkere trek En rammen Mars, dat heb ik in het stemhokje gedaan, heel lang rondjes draaien met een rood potlood 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 jun 2010 20:23 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Sigrid, dat rode potlood was om EEN hokje rood te maken, niet voor het creatieve halfuurtje Ik ga mijn bed in duiken... heb ik verdiend nadat ik vanavond weer heel wat vrouwen geslagen heb tijdens Kendo  .... geen medelij, hoor, want ze vroegen erom 
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
10 jun 2010 0:57 |
|
 |
paere
|
goeie smorgens maukers hier dan een heerlijk ontbijt  maukse 
|
10 jun 2010 6:02 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, dat ziet er weer aangenaam uit. Vandaag echt zo'n dag dat ik geen zin heb om te werken, maar helaas, vrije dagen opnemen kan niet, dus..ik ga er maar weer voor. Werk ze allen 
|
10 jun 2010 6:31 |
|
 |
Traveller69
|
Goedemorgen, Inderdaad een heerlijk dagje qua weer. Nog even 1 dagje doorbuffelen en morgen lekker vrij (hoewel, 's morgens vroeg ga ik een dakgoot schilderen). Vanavond nog een feestje bij de klant, lekker tapas eten... en dan naar Fijne dag allemaal
|
10 jun 2010 7:52 |
|
 |
JMS
|
Moghu allen, eerst een paar uurtjes hobbyen (boekhouden  ) Dan wat plafonds gaan plaatsen.  Fijne dag 
|
10 jun 2010 7:55 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat lees ik nu, Marcel heeft nog meer talenten Hier is het behoorlijk regenachtig en zit met natte haartjes op ktor. Gaan er nog NPC 's naar het circuit van Zandvoort over een week op 17 juni Heb mijn zoon voor zijn verjaardag een instructie middag gegeven Moet voor mij nog wel een helmpie kopen, de oude was helemaal verpulverd Mauk ze
|
10 jun 2010 9:02 |
|
|