Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Het grote motorfiets topic
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 apr 2014 23:23 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Haha geweldig Is dat de jouwe? Heeft alleen meer weg van een bedrijfsruimte dan een woonkamer
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
16 apr 2014 10:02 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Afgelopen weekend het spuitwerk opgehaald en op de motor geplaatst. De struts van Biltwel die 'm hardtail maakten er toch maar afgehaald en originele Sportster Sport achterveren geplaatst. het eindresultaat is in zicht maar zal nog wel een paar weekjes op zich laten wachten.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
16 apr 2014 10:15 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
klopt, is mn uitzicht op kantoor
|
16 apr 2014 10:38 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
ben zelf niet zo'n Harley man ( meer een Indian) Maar......... dit is wel erg vet:
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
16 apr 2014 18:43 |
|
|
DennisvdB
|
Volgende week onderhand maar eens de Harley van de zolder halen, staat er nu geloof ik een 12 of 13 jaar alweer. Betreft een originele Nederlandse Liberator uit 1948, met linnen kenteken. Originele burgeruitvoering met Hollandia zijspan. Superzeldzaam volgens Max Middelbosch van Harley museum Raalte. De 6-volt accu was kapot, deze heb ik laten repareren bij een Moto Guzzi-techneut die de accu heeft open gezagen, en er een ander (onderhoudsvrije) binnenwerk in heeft gezet. Het blok een keer spoelen met nieuwe olie van QMA, daarna vullen en aantrappen maar! Ohja, en dat lelijke windscherm er af. Bah
|
16 apr 2014 19:16 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Ik ben even wat aan de KTM wezen prutsen. Heb een paar kappen gewisseld en wat stickers verwijderd + nu luxe voorzieningen als een werkend achterlicht en knipperlichten aan de achterzijde (bleek toch wel handig te zijn ). Vind het uiterlijk flink opgeknapt, het geluid is gewoon gaaf, lekker comfy over drempels en andere oneffenheden, heerlijk hooligan imago en ik krijg er steeds meer plezier in .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
20 apr 2014 0:42 |
|
|
horn
PF #57
|
hij is mooi!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 apr 2014 7:55 |
|
|
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tributeOud-Verlaat aan de Rotte!
|
Ha die mud, een lc4, 620 cc eenpitter, op weg/supermotard velgen, daar komen echte klappen uit. Ik ben mijn offroad carriere begonnen op een lc4 offroad, tjonge jonge, wat kreeg je daar lange armen van, zoveel koppel en power onderuit. Veel plezier ermee.
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
|
20 apr 2014 8:54 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Mud heeft hem waarschijnlijk alweer te koop staan
_________________________________________ Nie janken.
|
20 apr 2014 16:19 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Thnx , hoe bevalt de Domi en hoe gaat het heropstappen in z'n algemeenheid? Thnx Het is een 640 LC4-E SM (625cc geloof ik ) dus met balansas, fabrieks af uitgevoerd als SM (geen omgebouwde crosser) en voorzien van o.a. een accu, contactslot, afsluitbare tankdop, elektrische start, knipperlichten, verlichting, dashboard, tevens olie in het frame wat de onderhoudsintervallen ten goede komt, etc Er zit een open BOS demper zonder DB-killer op dus er komen inderdaad mooie klappen uit, lijkt wel een gevechtsvliegtuig uit de 2e wereldoorlog qua geluid af en toe . Ik zag je Porsche vorige week nog staan op de Lentemeet maar ben jou niet tegengekomen. Vanwaar die lange armen? Plezier zeker wel al kan ik zelf nog niet "SM-Hooligan-style" rijden...te bang . Nee, nog niet eens . Moet eerlijk bekennen dat het wel mijn gedachten gepasseerd heeft want het is geen ideale snelweg brommer. Qua topsnelheid e.d. kan het wel maar bij 120 en daarboven merk je dat het crossframes zijn met gebrek aan iedere vorm van stijfheid i.c.m. een hoog zwaartepunt en geen druk op het voorwiel (zeker vergeleken met mijn eerdere motoren). Daarnaast is het natuurlijk erg rauw maar ik heb het motortje gisteren even laten bekijken en rijden door een KTM freak/hobbyist en volgens hem loopt dit exemplaar heel mooi, veel koppel onderin en start goed. Alle rammels/trillingen zijn KTM eigen en alle geluiden e.d. die kunnen optreden als er onheil aan zou komen had dit exemplaar niet. Ik rij nu met een geruster gevoel rond alleen ben ik nog een pussy en probeer ik het voorwiel braaf aan de grond te houden en kan ik ook nog niet driften e.d. zoals eigenlijk met een Super Motard wel hoort. Snelwegen ben ik sowieso op geen een motor een fan van en binnen de bebouwde kom en N-wegen is dit eigenlijk veel leuker. Wie weet ooit nog een mooie naked V-twin o.i.d. erbij voor de langere stukken .
Laatst bijgewerkt door THE MUD op 20 apr 2014 20:47, in totaal 2 keer bewerkt.
|
20 apr 2014 20:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Bevalt goed. Vandaag binnendoor heen en weer naar Breukelen (heen met het ene kind achterop en terug met het andere kind achterop ) Heropstappen bevalt ook goed. Waar ik aan moet wennen dat je op een motor in het algemeen en op zo'n een-cilinder in het bijzonder niet van 'het nieuwe rijden' moet zijn. Ben gewend bij 3000 toeren over te schakelen en dan rijdt zo'n kreng niet relaxed. Goed doortrekken en eraan wennen dat je prima 5000 toeren kan rijden zonder dat hij stukgaat. Maakt het allemaal een stuk leuker, maar moet nog wel een beetje wennen. Verder snel weer gewend aan de kwetsbaarheid van de motorrijder....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 apr 2014 20:44 |
|
|
SjorsPorsche
|
@Mud....Vanwaar die lange armen?,
Met zo,n kanon offroad rijden is echt vermoeiend, als je moe wordt moet je hem goed vasthouden anders leg je er zo naast, en daar krijg je dus lange armen van.
Ene op de lente meeting was het toch wel wat koud, dus erg uitgebreid gelunched. Vrijdag weer bij de ltp adam?
|
20 apr 2014 21:59 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Als ik naar LTP kom met de KTM horen jullie je Porsche's niet meer, kan ik niet maken
|
20 apr 2014 22:09 |
|
|
SjorsPorsche
|
Haha dat zou gaaf zijn, met die dikke eenpitter ktm door de piet heijn tunnel en dan met die doffe klappen tussen de porsches. Ik zeg DOEN
|
20 apr 2014 22:21 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Als je dat in je achterhoofd houdt. Vandaag ook weer meegemaakt dat je niet gezien wordt.....ondanks mijn rode/witte combinatie....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
20 apr 2014 22:27 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
De echte domiracer: maar doe geen moeite want ze zijn allemaal al verkocht.
|
21 apr 2014 10:10 |
|
|
horn
PF #57
|
mooi!
|
21 apr 2014 11:49 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Die is vet!
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
21 apr 2014 21:33 |
|
|
DHB
Met wielen en benzine
Ex. 912-1968 en Cayman S
Nu iets met een sterDordrecht
|
Nog mensen naar Assen dit weekend ?
_________________________________________ Onderschrift : Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen. Er is een limiet van 255 tekens.
|
25 apr 2014 12:26 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Heb net mijn Pitkaarten weggegeven. Ga dus niet. Voor een ieder die wel gaat: veel plezier
|
25 apr 2014 13:39 |
|
|
MarkGT3
|
Busa weer zomerklaar Moesten wat nieuwe bandjes om de Busa en de zwarte velgen waren al beschadigd bij vorige eigenaar.... Maar besloten de Busa gelijk wat te pimpen ... Velgen blauw met zwarte bies, voorspatbord blauw met zwart, zwarte kuipruit, stalen remleidingen, Xenon verlichting, nieuwe Barends, nieuwe deksels rem/koppelingsreservoir, andere spiegels..... Enne nee de achterbrug is nog de originele lengte
_________________________________________ Drive it like you stole it
|
18 mei 2014 19:22 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Vant week-end de oude Triumph weer eens aangeslingerd. Accu erin, banden opgepompt, ketting gesmeerd en ff gewassen. Meteen lopen als altijd, terwijl hij al weer sinds september stil staat. Blijft een super-ding en itt de echte oude Triumphs extreem betrouwbaar/degelijk.
|
19 mei 2014 17:28 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Blijft altijd n leuke fiets, zo een Speedtriple!
|
19 mei 2014 17:59 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Oud valt toch wel mee?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
19 mei 2014 18:05 |
|
|