Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
Mogguh, Een heerlijk ontbijt, bedankt. Ik ben afgelopen woensdag ook maar eens onder die steen vandaan gekropen en de 21e eeuw binnengestapt. Wij hebben nu eindelijk ook een full HD TV (132 cm )met Blu-ray, digitale TV etc. Dat had papa al veel eerder moeten doen. Nu nog even netjes alle kabeltjes wegwerken etc. en dan op naar de videotheek. Fijne dag allemaal!
|
19 sep 2009 7:51 |
|
|
cabrio wim
|
Mooi hè Ewout, maar je mocht eens weten hoeveel er in Nederland onder een steen leven.
|
19 sep 2009 7:57 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
mogge, +1 gisteren 46 '' kan TOTMBO eindelijk weer de ondertiteling lezen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
19 sep 2009 8:12 |
|
|
Ewout
|
@Wim: Wees gerust, ik heb gehoord dat ze in Zeeuws Vlaanderen binnenkort ook kabel TV krijgen. Succes met het afleveren van de auto. Niet vergeten ook nog even te genieten van het prachtige cabrio-weer hè @Roger that; veel kijkplezier!
|
19 sep 2009 8:19 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers heerlijk ontbijtje traveller vandaag heerlijk cabrio weer dus geniet ervan mauk en weekendse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
19 sep 2009 8:28 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Morning! Zo, lekker ontbijtje was dat, mis alleen de Schijnt een overschot van te zijn, dus dan lijkt mij een champagne-ontbijtje toch het minste Straks met Liv, mijn oudste, naar zwemles en verder eigenlijk nog geen plannen voor dit weekend... In ieder geval genieten van het
_________________________________________ rouge et noir
|
19 sep 2009 9:18 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Ik heb de citroenen maar onder oksels vandaan gehaald en er een sapje van geperst zie mijn onderschrift Ha, nog maar 1 kilo te gaan en mijn streefgewicht is bereikt, langzaam maar zeker dus! Het is hier prachtig weer maar helaas moet ik toch wat klusjes in huis gaan doen. Ik zweet die griep er gewoon maar uit. Ik heb overigens nog geen zin in burritos en tacos, dus het zal wel een Nederlands griepje zijn! Ik wens jullie een mooie zaterdag!
|
19 sep 2009 9:46 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Zo, na een week van zeer grote drukte eindelijk weer eens tijd voor het forum. Goedemorgen allemaal. Lekkere kop koffie met een heerlijk ontbijtje en daarnaast ook nog eens erg lekker weer!
Gisteren bij thuiskomst nog net een snipper kunnen zien van de Panamera bij Topgear, zag dat er al een onderwerp geopend is hierover.
Ik ga me in de verschillende onderwerpen allemaal maar eens bijlezen!
Prettige en zonnige dag allemaal!
PS @ Lydia; Beterschap!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
19 sep 2009 10:26 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goedemorgen allen! Net weer gelopen in het Kralingsebos en de nodige Pantat bewonderd . Straks de schilderbeurt van het huis gaan opstarten. Mijn dochter (9) stond daarnet al met een kwast in haar handen om te beginnen... Maar eerst schoonmaken (schuren etc.), houtwerk en hang en sluitwerk (upgrade). Wel balen dat die High-Solid verf van Sikkens niet meer geleverd wordt (miljeu-maffia) Enne.... Lydia: neem een stevige grok op de rand van je bed, ben je morgen die laatste kilo (en de griep) ook kwijt Mauk ze, Weekend ze en beterschap!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 sep 2009 11:24 |
|
|
bully
|
ik ga weer afsluiten...rustige avond......nootjes en drank over....welterusten iedereen is natuurlijk hierheen.......
|
20 sep 2009 0:09 |
|
|
esgigt
|
Net bier no. 3 in de keel... samen met een zak chips. Ik weet het: lekker banaal. Nog banaler: bier no. 4 gaat er NU aan!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
20 sep 2009 0:53 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen Klein ontbijtje klaar gemaakt, niet zo uitbundig als het buffet door de week, iedereen ligt toch langer in bed op deze dag. Verder geniet van deze dag net als ik, wij gaan n.l
|
20 sep 2009 8:34 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers dat ziet er goed uit Wim dan zal ik de jura maar aanzetten weekend en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
20 sep 2009 8:36 |
|
|
Ewout
|
Goeiemorgen, Lijkt me een goed plan, Wim. Ga ik zeker ook nog doen vandaag. Fijne zondag.
|
20 sep 2009 8:37 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Hier ook heerlijk weer: zon en 22 graden. Vanmorgen al vroeg met de hond aan de wandel. Lekker is dat! Koorts is gezakt, nog wel snippie-verkouden en hoofdpijn. Gisteren de garage maar eens helemaal leeg gehaald en schoon gemaakt. Woont er onder mijn brandhout een hele kikkerfamilie: 6 stuks! Eindelijk eens de prachtige foto's aan de muur! Ik wens jullie een mooie zondag!
|
20 sep 2009 10:38 |
|
|
Ewout
|
Mooi hoor, die foto's. Ik wou dat mijn garage er zo netjes uitzag. Op de één of andere manier weten ze er hier altijd binnen een dag weer een puinzooi van te maken.
Fijn dat je weer een beetje opknapt.
|
20 sep 2009 10:44 |
|
|
Lydia
|
Dank je! Ik ben ook blij dat het niet dat kleine Mexicaantje met die grote hamer is, maar gewoon een Hollands griepje! DE kikker komt vandaag thuis Reden om alles eens goed op te ruimen en schoon te maken. Puinhoop wordt het hier gelukkig nooit echt. Maar met kinderen van jouw leeftijd is het netjes houden wat lastiger vermoed ik!
|
20 sep 2009 10:47 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Môge allemaal,
lekker rustig opgestaan, genietend van het lekkere weer de privé administratie bijgewerkt, lekker koppie koffie, helemaal goed! Vandaag effe toeren.
Goed om te horen dat de griep begint over te waaien!
have a nice day, you all!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
20 sep 2009 11:21 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Zow, goedenavond allen! Heb weer een enorm druk, maar gezellig weekend achter de rug. Alle perfecte ontbijttafels hier gemist De Jura stond nog aan, dus met een bakkie even bijgelezen op het forum... @Lydia Hé, ik herinnerde me een post over deze foto's, moest wel even zoeken, maar toch..... weet je nu al van wie ze afkomstig waren????? Beetje opgeknapt?
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
20 sep 2009 19:46 |
|
|
esgigt
|
Goed te vernemen dat Lydia weer opknapt. Het was wel erg rustig op het forum zonder je, hoor Ik knap echter alleen maar af... ik ben bezig met wat hang- en sluitwerk en een uitgebreide (voor mij dan) schilderklus aan de buitenzijde van het huis. Mijn rug is niet meer het noemen waard Het nodige houtwerk aan de achterzijde, eerst bruin moet nu wit worden. Daarnaast ook nieuwe scharnieren en sloten. Vooral nieuwe scharnieren plaatsen is bij mij erg populair aangezien het bij de vorige deur al zo'n (traumatiserend) succes was. Ook maar eens googelen naar het afhangen van deuren.... EDIT: Binnen komt ook nog... bijna helemaal
|
20 sep 2009 19:56 |
|
|
Lydia
|
Goedenavond Mannen! Ik heb een vermoeden van wie die foto's zijn en heb er ook die mooie lijsten bij gekregen. Froggy staat nu gelukkig weer in een prachtige garage. Aan de gulle gever nogmaals dank! Ik ben nog behoorlijk aan het niezen, dus ik heb even een heet citoentje genomen. Voor jullie mannen staat een koud biertje klaar! Lekker aan het klussen Edwin? Denk aan je rug! Vanavond even lekker laten masseren door je vrouw! Mijn dochters begonnen er vandaag weer over dat ik zo'n veiligheidstang (of hoe heet zo'n ding, ik wil geen ketting) op de voordeur moet zetten. Ga ik morgen maar eens kopen!
|
20 sep 2009 20:08 |
|
|
esgigt
|
Lydia en dan ga je mij bellen om die te bevestigen? Nee, toch? Ik lees ook dat je een kikkerreservaat begonnen bent
|
20 sep 2009 20:16 |
|
|
Lydia
|
De kikkerfamilie heb ik buiten gezet. Alleen de mooiste kikker mag binnen blijven! En nee, een paar gaatjes boren lukt mij nog prima, thanks! Ben na al die jaren best handig in klussen en goed geoutilleerd!
|
20 sep 2009 20:24 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
kierstandhouder bedoel je?
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
20 sep 2009 20:34 |
|
|
esgigt
|
Lydia, in dat extra gat dat je gaat boren kun je dan ook nog fijn een deurspion kwijt Het uitzettingsbeleid in huize Lydia is wel streng hoor, arme kikkertjes
|
20 sep 2009 20:41 |
|
|