Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Peugeot's nieuw vlaggenschip... Best stoer, of niet dan???
Het is weliswaar geen Porsche, maar deze vind ik toch wel zo fraai/stoer dat ik 'm even hier plaats!
Het is -nog- een prototype, maar het ziet ernaar uit dat dit het nieuwe 'familiegezicht' van Peugeot gaat worden...
Het is niet ondenkbaar dat dit het nieuwe vlaggenschip van Peugeot gaat worden om de strijd aan te gaan met de Citroën C6, de BMW's en Mercedessen...
Ik zeg: "Bring them on..."
Wat vinden jullie ervan?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
07 sep 2006 16:15 |
|
|
2.2E_69
911 2.2E targaGoirle, NB
|
Dit model laten ze zien voor de motor die erin zit.
Als ik me niet vergis zit hier de/een motor in voor een toekomstige le mans diesel auto van peugeot. (700pk)
Maar bepaalde trekjes van deze auto zul je natuurlijk ook weer bij nieuwe modellen van peugeot terugzien
Laatst bijgewerkt door 2.2E_69 op 07 sep 2006 20:43, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 sep 2006 16:24 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Laten we hopen dat dit een prototype blijft. Dit is toch niet om aan te zien. Wat een lompe bedoening.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
07 sep 2006 16:25 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Die neus, dat kan toch niet man! Ronde lijnen, rechte lijnen, driehoeken, veel te veel door elkaar en ook nog eens gecombineerd (mistlampen o.a.), sorry maar ik vind het om maar eens met Herman te spreken " een flipperkast"
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
07 sep 2006 17:40 |
|
|
EvR
ex 911 TargaDordrecht
|
De neus vind ik ook wat "overdone", maar hij heeft wel wat en zeker de achterkant!
Hier wat meer info/ foto's/renderings
|
07 sep 2006 17:55 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Re: Peugeot's nieuw vlaggenschip... Best stoer, of niet dan?
Ik zou zeggen "Chop 'em off "
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
07 sep 2006 21:14 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Lijkt wel een Batmobiel
|
07 sep 2006 21:34 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Kom net thuis uit de kroeg, heb hem naar een paar bier nog eens bekeken en.... butt ugly! Sorry for my English!
Hou het voorlopig toch echt zakelijk en prive op Duits, sorry!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
07 sep 2006 23:56 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
mja, als ie zelfs na "een paar" bier nergens op lijkt, rest er maar 1 ding : afvoeren dat ding
Peugeot zou beter het aloude (Chinese) "schoenmaker-blijf-bij-uw-leest" adagio trouw blijven : kleine, leuk ogende auto's en een aantal hot-hatch versions die het gamma aftoppen.
Wie zit te wachten op Franse executive-boten zoals 605/607 -- Velsatis -- C5/C6, laat staan Franse supersporters?
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
08 sep 2006 0:10 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Eens!
maar als je het dan probeert, dan aub. niet met zo'n front wat eruit ziet als een pan doorgekookte spagetti! Raak de weg een beetje kwijt!
Kont is al een heel stuk beter!
The size of their toys!
|
08 sep 2006 0:12 |
|
|
Jort
Groningen
|
Meer dan je denkt.
Er is wel een markt voor Franse limousines, als ze maar goed genoeg zijn en aantrekkelijk ogen.
Ooit werden ze aardig goed verkocht, de R25, 605 etc. Mensen zijn naar de Duitse hoek verdreven bij gebrek aan een goed alternatief.
C6 is hopelijk de eerste in een nieuwe groep alternatieven voor de saaie Duitse degelijkheid.
_________________________________________ Tjolk.
|
08 sep 2006 1:20 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Heh bah! En zeker vanaf de voorkant. De achterkant kan inderdaad nog, maar de rest... bahbah.
En hebben jullie die velgen gezien dan? Kan toch ook niet?! (imho) Je zou bijna Mercedes gaan rijden...
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
08 sep 2006 1:41 |
|
|
ivo911
Zuid-Holland
|
Ik wi hierin nog niet eens DOOD gevonden worden.
_________________________________________ ..en toch blijft er genoeg om van te dromen.....
|
08 sep 2006 6:29 |
|
|
Black Betty
|
Tja...
Het was te verwachten op een Porsche-forum natuurlijk...
Ik blijf het toch wel een stoere bak vinden. Zeker als je 'm afzet tegen de nieuwe Mercedessen en BMW's. Díe vind ik nou juist niet echt fraai gelijnd.
Smaken verschillen natuurlijk
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
08 sep 2006 7:11 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Speedy, ik zal je bijtreden, buiten de spoilerlip vind ik het zeker geen verkeerde wagen.
Ik vrees echter dat als deze wagen ooit in productie zou gaan, er van dit concept niet teveel zal overschieten.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 sep 2006 8:17 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Peugeot heeft qua concepts de laatste jaren best wel leuk spul laten zien:
of
of zelfs
...maar daar hoort deze in mijn opinie niet bij. Deze mist iedere verhouding en is echt m.i. een beetje 'over the top'.
Maar ieder z'n meug. Blijft het ook leuk en gevarieerd op de weg.
|
08 sep 2006 8:52 |
|
|
Black Betty
|
Inderdaad...
Peugeot is over de jaren met een aantal indrukwekkende conceptcars op de diverse shows verschenen.
De mooist blijft wat mij betreft nog steeds de Proxima:
|
08 sep 2006 9:05 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
die vind ik dus inderdaad al een heeeeeel stuk mooier.
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
08 sep 2006 10:12 |
|
|
rufie
|
Hey Speedy,
Heeft niets met het Porsche-forum te maken.
Als het iets anders moet zijn dan BMW, Audi of Mercedes, dan vind ik de Citroën C6 niet mis
Minder extreem en toch mooie lijnen.
|
08 sep 2006 10:43 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Ik schrok me dood dat ik dat concept monster voor het eerst zag op de voorpagina van één of ander automagazine!
Die neus is inderdaad een beetje errug overdreven gestyled, maar de achterkant, mwah, vind ik nog niet eens zo slecht hoor, dus dat mogen ze van mij wel in de serie inbouwen!
_________________________________________ DENK HELDER
|
08 sep 2006 12:42 |
|
|
rufie
|
Citroën wil blijkbaar mee op de trein springen en komt ook met een gedrocht af :
|
08 sep 2006 14:07 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Het "vlaggeschip" is niet mijn ding , maar gelukkig hebben we allemaal wel onze smaak.
Deze daarentegen vind ik weer wel zeer leuk (op het logootje na , hahahaha )
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
08 sep 2006 14:11 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik weet het niet maar ik heb bij Franse prototypes altijd het idee dat ik naar een preview van de nieuwe starwars zit te kijken
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
08 sep 2006 14:30 |
|
|
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
08 sep 2006 14:54 |
|
|
Black Betty
|
|
08 sep 2006 15:26 |
|
|