Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 6:00

Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
FROST RIJBEWIJS? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht FROST RIJBEWIJS?
schreef frost niet in een ander draadje dat ze afgelopen donderdagochtend vroeg (weer :wink: ) moest afrijden :?: :roll:
ik ben wel benieuwd of ze het nu gehaald heeft (denk het eerlijk gezegd niet aangezien ik geen post hierover van haar heb gelezen).
je ziet frost, in ieder geval leeft 1 forummer met je mee, HALEN DAT PAPIERTJE ZODAT JE VOORTAAN IN JE 924 LEGAAL :wink: KUNT RONDRIJDEN :!: :!:
anyway, good luck and may the force be with you................

craze die het ook pas de 4e keer gehaald heeft

10 nov 2006 12:40
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht Re: FROST RIJBEWIJS?
craze schreef:
PAPIERTJE

:shock: Dat is tegenwoordig een kaart hoor!
Afbeelding

Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of het nu wel gelukt is.

10 nov 2006 12:43
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Volgens mij zit ze op het strand :mrgreen: :wink:

Afbeelding

Maar zonder gekheid, ik ben ook erg benieuwd en hoop voor Frost dat ze het kaartje binnen handbereik heeft :ba:

10 nov 2006 13:11
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Heren .... wees nou eens eerlijk :arrow: hoe vaak ben je, op het in je bezit van een rijbewijs hebben, gecontroleerd .... in al die tijd dat je een rijbewijs hebt (gehad) :?:

Ik nog nooit :shock:

Volgens mij is Frost druk met 'n actie tegen het walvissen-jagen :wink:

10 nov 2006 13:39
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Olaf schreef:
Heren .... wees nou eens eerlijk :arrow: hoe vaak ben je, op het in je bezit van een rijbewijs hebben, gecontroleerd .... in al die tijd dat je een rijbewijs hebt (gehad) :?:

Te vaak, de aanleiding was alleen niet primair bedoeld om te controleren of ik een rijbewijs op zak had :twisted:

Afbeelding
of
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Gerhard op 10 nov 2006 13:53, in totaal 1 keer bewerkt.

10 nov 2006 13:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: FROST RIJBEWIJS?
craze schreef:
schreef frost niet in een ander draadje dat ze afgelopen donderdagochtend vroeg (weer :wink: ) moest afrijden :?: :roll:

"afrijden" wordt in VL gebruikt als volgt "het gras afrijden" :wink:

veel succes Frost bij het afleggen van je rij-examen

10 nov 2006 13:53
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik moest donderdag al hoor mensen, sorry dat ik nog niet erover geschreven heb maar ik vond het ZO belachelijk dat ze me WEER hebben laten zakken omdat ik.....................
nu komt het.........................................
volgends mevrouwtje de eind-examinator TE zachtjes gereden heb*hoest* (Moet ik die lesauto er de volgende keer maar in zijn 3 door de bochten heen jakkeren dan als het regent???? :?)
Ik heb er geen traan om gelaten en gelijk voor de vierde keer opgevraagt.

Evengoed erg bedankt voor de lieve reacties mensen! Jullie zijn TOP! :D

10 nov 2006 18:03
Profiel Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
Ik heb er geen traan om gelaten en gelijk voor de vierde keer opgevraagt.

:oops: ... zeggen ze straks nog dat je te ervaren rijdt ... :oops:

En :?: al overwogen om een lesje buiten de regio Den Helder te nemen :?: .... of vindt je het daar nog niet saai rijden :wink:

10 nov 2006 18:36
Profiel WWW Facebook 
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Frost...... gewoon doorgaan 8) Volgende keer beter. Alleen jammer dat het altijd weer wat centjes kost. Succes :thumright:

10 nov 2006 19:00
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Olaf schreef:
En :?: al overwogen om een lesje buiten de regio Den Helder te nemen :?: .... of vindt je het daar nog niet saai rijden :wink:

En :?: al overwogen om wel de nodige lesjes te nemen in de tussentijd om die broodnodige ervaring op te doen :?:
In plaats van dat 'ze je laten zakken' kan je dan vast gewoon slagen :idea: :P :D

Mijn moeder is, toen ze dik 50+ was, de 3e keer of zo geslaagd MET een ingreep :!: :shock:
Ze toonde - ondanks de ingreep - voldoende ervaring. Ze had heel veel uurtjes rondgereden op veel verschillende plekken en dus ook al die verschillende situaties meegemaakt die je tegenkomt in het verkeer.
Suc6 :!:

10 nov 2006 19:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Fooral doorgaan aldus:

Afbeelding

suc6 maar weer eens.......

http://www.degeusmakelaars.com

10 nov 2006 20:17
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Olaf schreef:

Bij elke controle :roll: :?

@ Frost : Niet opgeven , doorbijten .
Vroeg of laat krijg je het zo net als deze meneer :twisted: :wink:

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

10 nov 2006 21:41
Profiel WWW Facebook 
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Deze dus....

Afbeelding

10 nov 2006 23:37
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Yep :thumleft:

-tenminste als je de broer van de taxichauffeur bedoelt-

10 nov 2006 23:40
Profiel WWW Facebook 
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Broer? :roll:

10 nov 2006 23:46
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Master Ken schreef:
Broer? :roll:

Moet je de film even kijken.
zijn broer (politieman) krijgt zijn rijbewijs nadat de leraar vind dat hij niet anders meer kan (ze staan met de wagen in een winkel geparkeerd) na ontelbare verzoeken. :wink:

10 nov 2006 23:56
Profiel WWW Facebook 
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Maar dat is toch niet zijn broer..... Hij ontmoet hem namelijk bij dat vrouwtje die een lekker broodje voor hem maakt. Zo ontmoet Daniel de agent. Hij weet namelijk eerst niet dat hij agent is. (erg off-topic allemaal)

Laatst bijgewerkt door Master Ken op 11 nov 2006 0:44, in totaal 1 keer bewerkt.

10 nov 2006 23:58
Profiel
vianen
Bericht 
Hey Frost,
Trek het je niet aan, ze zijn daar een miljoentje of 12 kwijt bij die corrupte bende, dat is de enige reden waarom je gezakt bent :twisted: , ze moeten die kas weer spekken snap je :wink: :lol:

11 nov 2006 0:43
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
En :?: al overwogen om wel de nodige lesjes te nemen in de tussentijd om die broodnodige ervaring op te doen :?:
In plaats van dat 'ze je laten zakken' kan je dan vast gewoon slagen :idea: :P :D

Mijn idee want de examinator mag inzage vragen bij de instructeur over de gevolgde lessen. Zou me niks verbazen als ze dat wel beïnvloed als je tussentijds geen lessen neemt.

11 nov 2006 1:13
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Succes Barbara bij de volgende (en laatste, want je slaagt dan 8) ) poging :!: Alles goed verder met je bolide?

11 nov 2006 12:34
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Zoals ik al eerder zei, ervaring doe je pas op na een paar jaar alleen rijden, en dat op verschillende plaatsen. Ik geef Olaf gelijk dat ie vind dat het in Den Helder vreemd en saai rijden is, maar goed, ik denk niet dat het veel nut heeft nu nog over te stappen op een andere leswagen :? Want dan moet je eerst daar weer aan wennen en vervolgens rij ja af op de Oude lesauto, de Bora dus...Groot kans dat het dan mis gaat natuurlijk!

Ik was trouwens, anders dan de laatste keer helemaal niet zenuwachtig. Heb nog een bakkie koffie gedronken op het CBR, en was er vast van overtuigt em deze keer echt te halen! Maar toen ik dus zag dat ik weer diezelfde vrouw had als de eerste keer afrijden dacht ik , Ohjee, mevrouw de Ruiter, dan kan ik het wel vergeten!
Slechte instelling zou je zeggen maar ik weet hoe snel zij mensen kan laten zakken. Mijn beste vriendin moest ook staats aanvragen omdat zij haar 2x had laten zakken :evil: en dat alleen maar omdat ze een bochtje niet goed had genomen en niet precies langs de stoep uitkwam!
In mijn geval was het dus dat ze kakvriendelijk was in de auto en nog zo moest lachen dat het hard begon te regenen. Je hebt het wel gekozen zei ze nog. Normaal verwacht ik dan wel dat ze er respect voor hebben dat je dan iets voorzichtiger rijdt dan normaal door slecht zicht en nat wegdek. Blijkbaar niet dus, want eenmaal terug op het CBR kreeg ik dus de preek over me heen dat ik TE langzaam had gereden naar HAAR mening... Ik schoot bijna in de lach. Weer geen ingreep, geen correcties van haar, maar toch gezakt! :roll:

Op naar de 4e keer inderdaad! En dan hoop ik dat ik eens een VENT heb!!

11 nov 2006 13:12
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, mijn eerste keer zakte ik ook. 3 maanden gelest in de stralende zon, moest ik afrijden in een stortbui. Moest een vrachtwagen inhalen op de snelweg en spiegelde 3x ipv 1x omdat ik door al het opspattende water de afstand en snelheid van die auto op de linkerbaan achter me (zonder verlichting) niet goed kon inschatten.

'Jongen, je rijdt op de snelweg nog een beetje aarzelend. Misschien moet je nog wat lesjes nemen...' 4 lessen en 5 weken later had ik het alsnog.

De wegen van God en de examinator zijn ondoorgrondelijk :cheesy:

De aanhouder wint... (ik geloof wel dat er momenteel een wetsvoorstel in de maak is dat als mensen 5x gezakt zijn, ze niet meer mogen afrijden ivm blijvend gevaar op de weg. Hou daar wel rekening mee! :idea: )

11 nov 2006 15:10
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
(ik geloof wel dat er momenteel een wetsvoorstel in de maak is dat als mensen 5x gezakt zijn, ze niet meer mogen afrijden ivm blijvend gevaar op de weg. Hou daar wel rekening mee! :idea: )

:shock:

11 nov 2006 15:37
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
:mrgreen:

11 nov 2006 16:33
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
FROST schreef:
Zoals ik al eerder zei, ervaring doe je pas op na een paar jaar alleen rijden, en dat op verschillende plaatsen. Ik geef Olaf gelijk dat ie vind dat het in Den Helder vreemd en saai rijden is, maar goed, ik denk niet dat het veel nut heeft nu nog over te stappen op een andere leswagen....

Maar heb je nu wel of niet tussendoor wat (lees: flink wat) lessen genomen? Want wellicht dat je dat gewoon nodig hebt. Misschien rijdt je wel minder "goed" dan je zelf denkt (95% van Nederland vindt geloof ik dat ze beter rijden dan de rest, dusse ;) )....

Overigens zie ik niet echt in, wat het een met het ander te maken heeft? Neem een keer (desnoods samen met een ander lesgenootje) een extra lange les, 2 uur, als je dat samen doet, kan je allebei anderhalf uur "ergens anders" rijden. Of gewoon een lesschool zoeken met (ongeveer) dezelfde auto ;)

FROST schreef:
Op naar de 4e keer inderdaad! En dan hoop ik dat ik eens een VENT heb!!

Hmmmm, want dan ga je beter/sneller/zekerder rijden? Of zou die vrouw echt gewoon "iedereen laten zakken"?

maw. kom op joh, zoek de schuld niet alleen bij een ander ;)

(wantuh, heb je tegen die mevrouw-de-examinator GEZEGD dat je langzamer reed ivm. het weer?)

11 nov 2006 19:01
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende