Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 19:37

Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Door rijden na aanrijding 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Door rijden na aanrijding
:cry: Iemand met een zilveren Porsche heeft gister een klein meisje aangereden in zoetermeer en is door gereden.

Dit zijn berichten waar ik enorm van baal, en de eigenaar als een grote lafaard zie.

08 dec 2006 9:51
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Ook asocialen rijden graag Porsche... zegt niets over het merk.

Was het meisje ernstig verwond?

08 dec 2006 10:04
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Porsche schept fietsster en rijdt door
Zoetermeer - Een nog onbekende automobilist schepte dinsdag 5 december rond 16.00 uur een 13-jarig meisje uit Zoetermeer. Hij reed het meisje op het Wingerdpark van achteren aan. Vervolgens liet hij het slachtoffer met een zwaar beschadigde fiets en een hoop schaafwonden in reddeloze toestand achter. De verdachte reed in een zilverkleurige Porsche. Het kenteken begint met XL. Kunt u ons helpen aan een volledig kenteken of heeft u andere informatie die de politie helpt bij het onderzoek naar de bestuurder? Bel met de politie in Zoetermeer via: 0900 - 8844 of met Meld Misdaad Anoniem, 0800 – 7000.

Treurig. Vaak is drank in het spel bij doorrijden na een ongeval.

08 dec 2006 10:15
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Is dat misschien de reden dat/waarom er mensen zijn die hun kenteken 'uitwissen' op foto's? :roll:

08 dec 2006 10:44
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
LeOH schreef:
Treurig. Vaak is drank in het spel bij doorrijden na een ongeval.

Om 16.00u? Dan heb je echt een probleem...

Het is iig gelukkig bij schaafwonden gebleven.

P.s. Heeft Danny B. een zilverkleurige Porsche? :wink:

08 dec 2006 10:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Volgens mij een dikke audi of X5 ,stond hij tenminste vaker mee op de foto :wink:

Voor de rest vind ik het echt A-sociaal,laat je een onschuldig meisje van 13 achter bah bah nee dat heeft totaal geen respect.

iemand van hier soms krassen op de voor en zijkant van zijn zilverkleurige bolide :?:

Het zal hoop ik toch niet..............

elimineren die handel. :idea:

http://www.degeusmakelaars.com

08 dec 2006 11:09
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
SPEEDY944 schreef:
Is dat misschien de reden dat/waarom er mensen zijn die hun kenteken 'uitwissen' op foto's? :roll:

Een ongeluk kan gebeuren (doorrijden Afbeelding), maar als iemand bij voorbaat het kenteken op foto's verwijdert voor voorkomende gevallen ..... :shock: :roll: :evil:

08 dec 2006 11:10
Profiel
Bericht 
De Geus schreef:

iemand van hier soms krassen op de voor en zijkant van zijn zilverkleurige bolide :?:

Eerst maar eens een lijstje maken van iedereen met een zilverkleurige (goh, dat zal een kort lijstje zijn... :roll: ):

1. De Geus.
2.

:twisted:

08 dec 2006 11:47
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
aanrijden :arrow: niet goed maar kan (helaas) gebeuren;
doorrijden :arrow: onacceptabel, wat de reden ook is :!:
ik hoop dat ze hem/haar vinden en het rijbewijs afnemen + zijn Porsche,
straffen die laffe honden (sorry maar zoals je merkt heb ik geen respect voor die gasten).

08 dec 2006 11:56
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Devils son schreef:
De Geus schreef:

Eerst maar eens een lijstje maken van iedereen met een zilverkleurige (goh, dat zal een kort lijstje zijn... :roll: ):

1. De Geus.
2.

vorige 911 van De Geus was ook al ......zilver

verdacht :wink:

Afbeelding

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

Laatst bijgewerkt door outletvalve op 08 dec 2006 12:15, in totaal 1 keer bewerkt.

08 dec 2006 12:12
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
craze schreef:
(sorry maar zoals je merkt heb ik geen respect voor die gasten).

Daarvoor hoef je je toch niet te verontschuldigen :shock:

.... kan me voorstellen dat de Porschist van de schrik is doorgereden - en hoop dat hij/zij zich inmiddels bij de politie heeft gemeld :roll:

08 dec 2006 12:14
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Devils son schreef:

1. De Geus.
2.

Ssttt....

On-topic: Wat een mafkees. Zeker haast om thuis te komen voor pakjesavond... :evil:

08 dec 2006 12:16
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Hij :arrow:

http://www.nu.nl/news/910965/41/Blind_b ... spijt.html

08 dec 2006 12:17
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Eh, it wasn't me. Idd niet goed te praten. Trouwens, denk niet dat het wipen van kentekens op foto's met het oog op zulke gevallen gebeurt. :roll:

08 dec 2006 12:20
Profiel
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
Schandalig en Asociaal..

Zal me ogen openhouden, aangezien ik regelmatig in zoetermeer kom,

ook met mijn zilveren porsche overigens :wink:

Bij deze bied ik dan ook aan om haar met broer zus of oudersmee mee te laten rijden in een toerrit, om ons als porschisten in iedergeval van de goede kant te laten zien. En de het vervelende incident zo snel mogelijk te vergeten.

John

08 dec 2006 12:43
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
john's Porsches schreef:
..ook met mijn zilveren porsche overigens :wink:

Afbeelding

.... ken het meisje en de ouders niet .... maar 't voorstel kan ik wel waarderen :thumleft:

08 dec 2006 12:57
Profiel WWW Facebook 
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
als ze 2 letters van het kenteken hebben + kleur + weinig voorkomend merk -> die zullen ze wellicht snel te pakken hebben...

ik heb zo 3 jaar geleden de politie aan de deur gehad, eveneens een ongeval met vluchtmisdrijf en er was een beperkt signalement van de wagen/kenteken, ze wilden mijn wagen nakijken op ongevalschade

08 dec 2006 13:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Ik kan ergens begrip voor opbrengen als er een aanrijding gebeurt dat de chauffeur in een paniekreactie wegrijdt.
Maar dan moet dan toch binnen heel korte tijd zichzelf aangeven (bv binnen het uur) , nadat hij tot inkeer is gekomen, ik weet dat dit cru klinkt, en moest het mijn dochter zijn zou ik anders spreken.
Uiteraard spreekt het vanzelf dat de dader toch ten minste de hulpdiensten verwittigt in zulk een geval.

Blijft natuurlijk een zwaar misdrijf.

08 dec 2006 13:09
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar een zilverkleurige Porsche waarvan het kenteken met XL begint. Dat moet voor de politie toch een fluitje van een cent zijn? Op kenteken gezet juni '89 of december '98, of toen ingevoerd. Zoveel zullen er toch niet zijn? En dan even die adresjes langs en kijken wie er schade heeft.

En vervolgens de dader achterlaten op het marktplein, met z'n kop in een schandpaal. :evil:

08 dec 2006 14:17
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Vluchtmisdrijf is zo wat van laf.
Als je wil auto rijden moet je je verantwoordelijk durven en willen nemen. Hoe klein de schade ook is.
En of het nu om een 13 jarig meisje ging of een 50 jaar oude man . Het blijft echt gelijk hoor.Rijbewijs levenslang afnemen

-En neen , het was ook geen zivergrijze Omega mat Porsche Cup2 velgen-

Laatste update 22/10/2013

08 dec 2006 14:23
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Te triest voor woorden dit soort berichten en zo jammer dat het imago van de Porsche rijder gelijk weer ter discussie komt.

Een ongeval kan iedereen overkomen, al dan niet eigen schuld. Maar door rijden is absoluut fout.
Zelfs al raak je elkaar niet en valt een fietser alleen maar door een schrik reactie. Wees dan een vent/dame en stop in ieder geval even om te informeren of alles in orde is. Het neemt een hoop wrok en haat weg als je zo reageert en ook al is het letsel nog zo klein of ernstig, de geliefden van een slachtoffer zullen daar waardering voor hebben.

Mijns inziens moet de eigenaar van deze Porsche makkelijk te vinden zijn.

08 dec 2006 16:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
maurice schreef:
Te triest voor woorden dit soort berichten ...

Inderdaad, laffe daad
maurice schreef:
Mijns inziens moet de eigenaar van deze Porsche makkelijk te vinden zijn.

Denk ik ook, maar ik hoop liever dat ze de bestuurder vinden....

08 dec 2006 16:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Zonder meer laffe daad, gelukkig niet al teveel schade, en de dader vinden ze zeker.
Typisch dat het journaille wel de merknaam van de auto moet noemen zodat de goegemeente weer meer afkeuring kan vergaren tegen snelle auto's.
Tegenwoordig wordt in Nederland toch ook niet meer gezegd dat het een allochtoon of autochtoon was die een overval pleegde, ook de naam wordt angsvallig afgekort, waarom dan wel nog: een "Porsche" reed door? Toch niet omdat men denkt dat lezers die auto dan herkennen en dit aan de politie gaan doorgeven? De politie zou allang de dader hebben moeten kunnen pakken.

08 dec 2006 16:52
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Doet me danken aan het bericht deze week op TV
4 Belgen in het buitenland opgepakt vanwege terrorisme.Wieven en leidden ook jongeren op om in Irak aanslmagen te plegen.
Bleek het om 3 turken en 1 Marokkaan te gaan :cry:

Laatste update 22/10/2013

08 dec 2006 16:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
Sjonnie schreef:
Typisch dat het journaille wel de merknaam van de auto moet noemen zodat de goegemeente weer meer afkeuring kan vergaren tegen snelle auto's.

Ik denk dat dit nu niet het geval is en dat de tekst die LeOh hierboven heeft geplaatst hiervandaan komt en dus ter opsporing dient....... :roll: :wink:

08 dec 2006 16:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende