Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:48

Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
Tenen krommende auto programma's 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster
Bericht Tenen krommende auto programma's
Zeg ik nou iets heel vreemds of is het programma PK met dat "dropje" van een Bas van Putten die Clarckson na probeert te doen echt te vreselijk voor woorden?
(vooral waneer ie ook mee gaat brullen met het motorgeluid heb ik mijn tenen krom in de schoenen)
Graag jullie mening.
Om over de vrijdagavond programering van Veronica maar helemaal te zwijgen "braak"! (alleen top gear is de moeite als je van herhalingen houd)

De programma's wekken aanvankelijk mijn interesse omdat het om auto's gaat, ik ben echter nu ECHT uitgekeken!

23 dec 2006 15:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
HET grote voordeel van een TV... Er zit ook een UIT-knop op ;)

23 dec 2006 15:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
NEGENZESVIERCEETWEE
Bericht 
Nederland heeft wel een leuk autotijdschrift (Autovisie), maar helaas geen fatsoenlijk auto- tv programma, helaas.
Ik blijf daarom een fan van Top Gear, vooral vanwege de manier van filmen en de "roadtrips".
PK is een trieste poging en zal het niet lang volhouden....

23 dec 2006 15:25
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
helemaal mee eens :!:
beter goed 'jatten' dan slecht vezinnen maar wat ze hier doen is slecht gapwerk :!: :twisted:

23 dec 2006 15:31
Profiel
PorscheForum Rakker
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!
Groningen
Bericht 
Klopt inderdaad ,die nederlandse auto zendingen zijn zo ontzettend slecht.
Topgear is natuurlijk leuk, maar als je schotelantenne hebt,mag je het programma Auto motor & sport tv op VOX niet missen,elke zondag om 17.00. Zeer informatief en veel rij inpressie's etc. Met o.a Christian Danner ( ex piloot DTM ) en de ex- test rijder Stephan die jaren lang bij Ruf heeft gewerkt . Die alleen rijdt met de wat snellere bolides :wink: .Hij kan pas sturen in die apparaten :drive: :res:
(Hij is bekend geworden met die gele Ruf CTR op de Nordschleife )

kijk eens www.auto-motor-und-sport.de

23 dec 2006 19:46
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Iemand wel eens geluisterd naar Carros autoshow op Business News Radio?

Daar gaan je teen van krom staan :cry:

23 dec 2006 21:26
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Nee, heels on wheels :shock: is echt op dit moment het beste autoprogramma van NL! :wink:

23 dec 2006 21:35
Profiel WWW
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Nou ja... autoprogramma :wink: :D

23 dec 2006 21:42
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Ook van dat programma word ik aardig moe. Ik heb 1x een stukje gekeken en toen reed een van die dames vol in de toerenbegrenzer weg in een Ferrari 308 (of 328). Op dat moment ben ik afgehaakt. PK is ook een draak van een programma. Rob is een sympathieke gozer met liefde voor auto's, maar die andere autofilosoof is echt heel erg! Die man probeert zo krampachtig iets "mooi"te omschrijven, dat het tenenkrommend werkt.
Top Gear blijft het enige echte goede autoprogramma.

PS: waar is De Helige Koe met Bob de Jong gebleven? :lol: :wink:

23 dec 2006 22:04
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Nee, heels on wheels :shock: is echt op dit moment het beste autoprogramma van NL! :wink:

En Rob, wat de denken van DE GROTE BEURT ? Nu zogenaamd hip afgekort tor DGB.... Treurnis.....

Wat mij betreft echt alleen TG :lol:

23 dec 2006 23:25
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Vind ook dat PK wat teveel naar Top Gear heeft gekeken. Soms heb ik het echt het idee dat er scenes letterlijk zijn gekopieerd! Het is af en toe tenenkrommend, en het oogt niet natuurlijk. Jammer... :roll: Maar gelukkig hoef je niet te kijken, en dat doe ik dan ook niet (meer). :wink:

24 dec 2006 0:10
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ik vind PK nou niet echt een origineel of goed programma, maar zo slecht vind ik het niet en het is m.i. het beste wat er totnutoe in Nederland te zien is geweest.
Ik vind het alleen stom van ze dat ze alle afleveringen reeds op hadden genomen voordat ze de eerste uitzonden. Ik zou bij een nieuw programma toch wel willen corrigeren na aanleiding van de opinie (of kijkcijfers).
Als ik nu hoor wat de cijfers zijn en hoe de beoordeling is, dan betwijfel ik of hier een (verbeterd) vervolg op komt, en da's jammer.
't initiatief was goed, want eindelijk iets zonder dat eeuwige gesponsorde gedoe.

24 dec 2006 0:18
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
de Belgen hier zullen het allicht beamen maar met Fleet TV doet Vlaanderen een succesvolle gooi naar slechtste autoprogramma aller tijden :shock: :pukel:

24 dec 2006 0:41
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Kortom kommer en kwel, klagen en zeuren. :wink:

24 dec 2006 1:00
Profiel
PorscheForum Rakker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Ach ik kijk bij nl's programma's meestal voor de auto's. Ik vind het fascinerend hoe de grote beurt het iedere keer weer voormekaar krijgt dat ik de hele aflevering blijf kijken, voor die 10 sec dat ze het uiteidelijke resultaat laten zien. En hoe je iedere keer hoopt dat t wat wordt. (hoewel dat dat de laatste tijd iets beter wordt) Echt bij west coast customs (pimp my ride) ia het 2 x zo lang dat ze aan t einde je de auto laten zien, en daar is t al kort. Kortom te veel geklets, en Jorinde die doet alsof ze meehelpt en te weinig auto's.

En dan die intro's waar ze doen alsof iemands auto per ongeluk onder de verf komt te zitten. Of in de wasserette met een baksteen bewerken (toevallig vooral t stuk wielkast wat ze later besluiten te verbreden) Je zou bijna denken dat t een programma voor kleuters is, zoo doorzichtig. Avec Jorinde de Sn.. ik zeg t maar niet.

Bij de overige (nederlandse) autoprogramma's mogen ze van mij een knop op de afstandbediening zetten waarmee je het commentaar uit kan zetten. Kan je tenminste nog genieten van t geronk 8)

Top Gear rules, kweet t ik verval in herhaling. Hoewel deze kerel ook aardig wat van auto's weet, kwam van de week weeres bovendrijven in t filmpjes topic. Maarja anders ben je ook geen ex formule 1 rijder. Wel een beetje patserig (jaaha hier reed ik een potje te sparren met Senna)

24 dec 2006 1:23
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Gisteren voor het eerst ´PK´ gezien. Herhaling.
Behalve dat het niks met een autoprogramma te maken heeft, vond ik het wel grappig. Beetje kansloos, dat dan weer wel.

Zometeen wel allemaal ff kijken naar RTL Autowereld, op zich natuurlijk ook een kansloos programma. Ze rijden met de
Porsche 911 Turbo dit keer.
Geen sportwagen is bekender dan een Porsche 911. Z’n lijnen zijn in 43 jaar dan ook amper gewijzigd. Deze week zie je in RTL Autowereld misschien wel de beste Porsche tot nu toe; de nieuwe 911 Turbo. Een duizelingwekkende acceleratie, fabuleuze remmen, ultieme luxe en ook nog eens een grote mate van comfort. Maar heel weinig auto’s kunnen deze auto evenaren; niet op een circuit en niet op de openbare weg. Michael kán niet anders dan onder de indruk zijn.

21 jan 2007 19:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Op Discovery zie ik heel soms wel eens "Fifth Gear".. een Engels autoprogramma met veel ex-Top Gear presentatoren. Het haalt het niet bij Top Gear, maar ik mag Tiff Needell graag in een Porsche zien rond knallen op een circuit.. :D ..zoals een paar weken geleden gebeurde.

21 jan 2007 20:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Als je echt inhoudelijk geblaat over auto's wil dan moet je bij Tiff zijn. Ben je daarentegen meer van de superlatieven en grappige stukjes dan is topgear je ding.
Het is dat fifth gear op disco niet echt recent is en we verder geen BBC3 kunnen ontvangen waar die volgens mij op TV komt.

21 jan 2007 22:28
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Groningen
Bericht 
Tiff is ook één van mijn favorieten. Niet alleen omdat hij een band (historisch en nog steeds) met de 944 heeft... :wink:

22 jan 2007 1:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Vandaag weer een nieuw dieptepunt, in RTL Autowereld (naam bovenstaand gevonden) was zowaar een review van de nieuwe 911 turbo !
Van 3 minuten lang om daarna weer 10 minuten te zeuren over de nieuwe SangYong bla bla :roll: Daarna de Mitsubishi en dan nog te lange reviews over te saaie auto's
Nee helaas, ik moet het ook echt opgeven kwa NL auto programma's

22 jan 2007 2:04
Profiel
PorscheForum Rakker
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)
Mechelen, België
Bericht 
Fifth Gear is niet op BBC3, maar op Channel 5.

22 jan 2007 9:24
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
desmett schreef:
Fifth Gear is niet op BBC3, maar op Channel 5.

Mijn punt blijft hetzelfde: kunnen we niet ontvangen :D

22 jan 2007 11:15
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ]