Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:11

Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Koos Spee: "Dat kan harder" 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht Koos Spee: "Dat kan harder"
Het moet niet gekker worden
Afbeelding
Hier de reacties

03 okt 2006 9:41
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Nou Koos, bedankt voor deze Afbeelding

03 okt 2006 9:47
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
toch laatst 17 euro bekeuring gekregen voor 83 op de ring van utrecht. ik denk dat ik die bekeuring ga opzoeken en er wellicht toch maar eens een bezwaarschriftje aan ga wagen... :idea: :roll:

03 okt 2006 9:52
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Niet te geloven !

Of we allemaal graag niet TE HARD maar ook niet TE LANGZAAM willen rijden. :roll:

Wat een gehannes.

Schroef dan die grens op naar 90 km/uur als je merkt dat mensen iets te langzaam rijden omdat ze geen bekeuring willen krijgen ! Dan bereik je toch dat iedereen die snelheid rijdt (80) :!:

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

03 okt 2006 9:54
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
en dan te bedenken dat hij dit alleen maar roept omdat de minister het 80 km traject wil afschaffen omdat onderzocht is dat het averechts werkt, nl meer files veroorzaakt.

"mijn pot met goud afschaffen? Ben je nou helemaal gek geworden? Laat ik eens een domme uitlating de pers in boeren..."

03 okt 2006 9:56
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Toch maar lekker de schuld op de automobilist steken, ondanks dat hij zelf niet meer weet hoe de fileproblemen op te lossen.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

03 okt 2006 10:03
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Ik heb in ieder geval begrepen dat ik thans 90 km/u mag rijden op 80 km/u stukken. Wel 90 km/u op mijn snelheidsmeter, maar laat het OM maar eens bewijzen dat deze niet nauwkeuring is (immers, het is natuurlijk onzin dat iedere snelheidsmeter afwijkt).

De eerstvolgende paar km/u te hard bon gaat worden voorzien van een bezwaar.

Voor diegenen die Spee oprecht vinden moet dit overigens toch wel een eye-opener zijn: mensen aanzetten om vooral maar een beetje te hard te rijden. Het liefst op de grens, met een beetje pech zit u er dan overheen... KASSA!

03 okt 2006 10:12
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC 1981
Eindhoven
Bericht mooi niet
Mooi niet! Ik heb een bon te pakken omdat de gemeten snelheid 91 km bedroeg bij Den Haag. Ik heb daar absoluut niet continu over de 80 gereden en al zeker niet gemiddeld 94 minus 3 = 91. Was nota bene met een Berlingo bestelwagentje. De boete bedroeg 27 euro.
Protestbrief heeft natuurlijk geen enkele zin.

Kort erna nog eens 5 km te hard in een dorp met flitspaal: 20 euro.

Enzovoort, enzovoort!

Ze moeten hem Koos Speed noemen... :twisted:

03 okt 2006 10:16
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Geen aandacht besteden aan die hersenscheten van verkeerswaanzinnige $p€€.

Gewoon netjes 80 blijven rijden, of liefst 70 dan loopt de bonnenmachine vast daar.

03 okt 2006 10:23
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
horn schreef:
en dan te bedenken dat hij dit alleen maar roept omdat de minister het 80 km traject wil afschaffen omdat onderzocht is dat het averechts werkt, nl meer files veroorzaakt.

"mijn pot met goud afschaffen? Ben je nou helemaal gek geworden? Laat ik eens een domme uitlating de pers in boeren..."

Alternatief : Slechte wegen zonder trajectcontrole :lol: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 okt 2006 10:27
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Laat die sukkel lekker de rambam krijgen, uitlokkerij noem ik dit.........

Jongens geef maar ff gas, met een beetje Porsche schiet je met een fatsoenlijke inhaalactie zo naar de 160, is btw wel veiliger dan welke manier van inhalen, echter tis te hard meneer.

Eenstreper vraagt: "U bent niet tot antwoorden verplicht meneer, maar waarom reed u veel te hard".

Wij zeggen dan: "Dat mog van de nationale bermgraaier meneer".

Eenstreper: "onwaar meneer, bij deze vorder ik uw rijbewijs in, maar als teken van goodwil zal ik uw auto naar het bureau rijden"...ff niet dus, geen eenstrepers in mijn Porsche....

Sukkels, uitlokkers.........nee die Spee is nog niet klaar met mij.

03 okt 2006 10:32
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Het is weer duidelijk
Citaat:
De 80-kilometerzones in combinatie met trajectcontrole rond de vier grote steden blijven in stand, ondanks de toegenomen filedruk. Alleen op de A12 bij Voorburg gaat de snelheid op termijn terug naar 100 kilometer, maar ook daar blijft trajectcontrole nu en straks gelden, kondigde dinsdag een woordvoerster van minister Karla Peijs (Verkeer) aan.

De grotere filedruk wordt met extra maatregelen, zoals belijning en bebording, aangepakt. De bewindsvrouw stelde onlangs de gemeente Leidschendam-Voorburg voor om de permanente snelheidscontrole op dat punt op de A12 op te heffen. In goed overleg met landelijk verkeersofficier van justitie Koos Spee is besloten die te handhaven, aldus de woordvoerster.

03 okt 2006 10:55
Profiel WWW Facebook 
ex RS4
Bericht 
Hoe kun je nou met belijning en bebording het file probleem aanpakken :?: Door borden neer te zetten met "File verboten" :?: Dat helpt vast.

Helpt net zo goed als een walvisjager een zoute haring naar zijn hoofd gooien vanuit een rubberbootje en zeggen "niet meer doen he". Lekker off-topic bezig. :wink:

03 okt 2006 11:09
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Spee zegt:
Citaat:
Dat betekent dat de weggebruiker op de 80 kilometerzones voor de doorstroming wel mag versnellen

Ja dat zal wel behalve als die inhaal actie tot gevolg heeft dat je dan gem 88 km/uur hebt gereden....nou ga jij dat maar eens uitzitten rekenen in je auto....

03 okt 2006 11:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Hoe dom moet de gemiddelde mens wel niet zijn om nu nog niet door te hebben dat al dat geflits alleen om het geld gaat en niet om veiligheid...
Ik ben voor een referendum waarin wordt gestemd voor het afzetten van koos, en dat er een P rijder met technische achtergrond voor in de plaats wordt gezet. :D Alleen iemand met ingenieurs achtergrond is slim genoeg voor een goed snelheidsbeleid, waarom? Zij zijn de enige die snappen dat als je meer mensen over dezelfde weg wil drukken de snelheid omhoog moet...

03 okt 2006 11:40
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
ex RS4
Bericht 
Nog maar wat olie op het $p€€ vuur dan.

03 okt 2006 11:49
Profiel WWW
Bericht 
nee he ik vind 80 te langzaam A.U.B
geef mij maar 160 :lol:

03 okt 2006 14:34
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
Wat een enorm bullsh*t zeg :evil: :roll:

Ook hier laatst nog een bekeuring gehad voor 3km/h te hard, weliswaar maar €14,- maar schroef die grens dan ook op :x :P

03 okt 2006 14:54
Profiel Facebook 
Groningen
Bericht 
Hoe moeilijk is het om gemiddeld niet harder dan 83 te rijden? De meesten beschikken intussen over een navigatiessysteem. Geeft meestal een behoorlijk nauwkeurige indicatie van de snelheid. Beter is het om bij een trajectcontrole de tijd in de gaten te houden. Moet je niet eerst een flink stuk 160 rijden want stilstaan voor het eindpunt van de meting is ook geen optie. :wink:

03 okt 2006 15:03
Profiel
Bericht 
Melvin19 schreef:
nee he ik vind 80 te langzaam

Moet jij niet gaan gamen jongen, heb je pa laatst in IJsselstein nog geflitst :lol: :lol: :lol: :lol:

Verder mannen kommaar kommaar........als ik mijn salaris maar aan het einde van de maand krijg.

Oja wie mijn commentaar op deze wil weten, moet dit flimpje maar aanklikken ===> hier dus

Dan weet je exact wat mijn mening is.

Verder mannen 1 advies......gassen met die bolides van jullie

03 okt 2006 15:06
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:
De meesten beschikken intussen over een navigatiessysteem. Geeft meestal een behoorlijk nauwkeurige indicatie van de snelheid.

Tomtom ja... Mijn systeem geeft helegaar geen snelheid in beeld.

03 okt 2006 15:09
Profiel
Groningen
Bericht 
Devils son schreef:
Jort schreef:
De meesten beschikken intussen over een navigatiessysteem. Geeft meestal een behoorlijk nauwkeurige indicatie van de snelheid.

Tomtom ja... Mijn systeem geeft helegaar geen snelheid in beeld.

Koop dan ook een echte :twisted:

03 okt 2006 15:12
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
Mijn systeem geeft helegaar geen snelheid in beeld.

De mijne wel....... :lol: :lol: :lol:

03 okt 2006 15:15
Bericht 
Jort schreef:

Koop dan ook een echte :twisted:

Voor de duidelijkheid: Tomtom is een beetje voor als een echt systeem te duur voor je is en daarom houdt men daar ook rekening met het feit dat iemand in een auto rijdt zonder (werkende) snelheidsmeter... :twisted:

03 okt 2006 15:31
Profiel
Groningen
Bericht 
Of de je hebt er 1tje gekocht die bedoeld was voor de gezapige automobilist met veel geld maar weinig haast. Altijd netjes 60 rijdend waar je 80 mag, zich derhalve niet druk makend om het geneuzel over een paar km/u afwijking tussen meter en werkelijkheid. De zondagsrijder :!: :idea: :wink:

03 okt 2006 15:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende