Auteur |
Bericht |
ECT
|
 Internet CASEMA : en discussie wel of niet gewenst onderwerp
Wie heeft hier ook Casema als internetprovider. Ik begin hun goed spuugzat te worden. Er is altijd wat aan de hand: slechte service, niet te bereiken, traag internet, etc etc etc.
Deze week is mijn internetverbinding plotsklaps heel traag : gemiddeld 25 kb/s terwijl hij daarvoor rond 250 kb/s. Kijk ik op hun site dan staat niets vermeld over storingen. Ze zijn nauwelijks te bereiken en als ik ooit iemand van hun aan de telefoon dan zijn ze zo achterlijk als de achtereind van het bekende varken en proberen ze je weer te lozen naar een 0900 nummer waar je opnieuw uren moet wachten en ook nog per minuut moet afrekenen.
Helaas is dit niet de eerste keer, ben nu echt de tel kwijt.
Heb een keer hun directeur aangeschreven en daarbij mijn hulp aangeboden om de service te verbeteren; te beginnen met het op straat gooien van zittende directieleden, managers en overig dom personeel en in plaats daarvan klantvriendelijkheid en goede service te leveren. Nooit wat van gehoord. Ga deze week Casema met een bezoekje verrassen en of een anti-casema clubje oprichten
Wie heeft hier ook negatieve ervaringen met Casema en wat zijn de betere alternatieven?
Wie heeft de email adressen van de directieleden?
Kortom Casema is echte bagger, het zuigt en ik begin ze echt te haten!! . 
Laatst bijgewerkt door ECT op 12 jul 2007 23:03, in totaal 2 keer bewerkt.
|
12 jul 2007 22:35 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Je bent niet de enige. Ken heel wat mensen die hetzelfde probleem hebben. Niet alleen Casema maar ook andere kabel providers hebben dat probleem. Ik kan je een heel technisch verhaal gaan vertellen waar het door komt maar neem maar aan dat het deels inherrent aan de gebruikte technieken op de kabel is.
Goed alternatief.......
Ik en zo blij dat ik nog steeds een lijntje van KPN heb met een XS4all abonnement. Nooit problemen, werkt altijd en over snelheden heb ik nooit te klagen. Binnenkort het digitale tv pakket er maar eens bij nemen om uit te proberen. 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
12 jul 2007 22:56 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Was bij een seminar vorige maand waar een nieuw produkt werd gepresenteerd. Een Web-interface waarmee de klant zelf de performance kan meten (QoS) en de betaling op aangepast kan krijgen.
Duh.....welke provider zit nou op deze service aan hun klanten te wachten.....
Kansloos. (helaas)
On topic: Acces4all bevalt mij totnutoe uitstekend!
|
12 jul 2007 23:35 |
|
 |
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Hehe ja, dan gaat elke provider failliet want ook hier is de snelheid de laatste week om van te huilen (ik heb dan kabelinet van de universiteit, maar toch...)
|
12 jul 2007 23:47 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik heb ook al meermaals aanbiedingen gekregen van prijsinteressantere providers doch zolang ik tevreden ben van de service en de snelheid blijf ik bij deze "duurdere"
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 jul 2007 0:10 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Wat mij betreft is Tiscali een goed alternatief. Weinig of géén problemen. Daarvoor Chello gehad, ook weinig problemen (per saldo wel wat meer), maar was ook € 35,-- p/m duurder.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
13 jul 2007 11:12 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Orange .... nooit te bereiken die gasten - maar verder loopt het 100% ... ADSL zonder KPN abo.
|
13 jul 2007 11:15 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Bij de meeste providers kun je exact dezelfde situatie meemaken. Je verhaal klinkt mij bijvoorbeeld ook erg bekend in de oren. Kabel of ADSL, beide hebben ze hun problemen.
Mijn advies: overstappen naar een andere provider. Niet omdat het gras daar groener is, wel omdat je daar wellicht wel een probleemloze verbinding treft. Soms een beetje een gelukskwestie helaas.
_________________________________________ Tjolk.
|
13 jul 2007 11:19 |
|
 |
porsche_rc
Eerst een rijbewijs (volgend jaar)woudenberg
|
Wij hebben thuis hetnet, werkt prima.
Bij mij op schoo hebben we ook casema, en dat ligt er elke maand wel een paar dagen uit...
_________________________________________ Groeten,
Jules
|
13 jul 2007 11:36 |
|
 |
John
Cayenne
|
wie heeft er de laatste tijd ook wat problemen met de bezorging van de krant....die sukkel is 10 minuten later dan vroeger..........
mensen tis weer komkommertijd zeker op het Porscheforum.........
|
13 jul 2007 11:52 |
|
 |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik hoor ook regelmatig klachten over Casema. Ikzelf zit nu al de nodige jaren bij Tiscali met weinig tot geen problemen.
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
13 jul 2007 11:55 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Ach, beter laat dan nooit ..... zoals hier het geval is
Komkommertijd 
|
13 jul 2007 11:56 |
|
 |
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Geen enkele klacht over Casema !! (ben er ook geen klant, en moet dan ook maar niet gaan worden zo te lezen....)
Ben wel klant bij UPC. Fantastisch gewoon. Geen klachten. Die doodenkele keer dat ik een vraag had snel en vriendelijk geholpen. Maaar, dat is mijn ervaring, schijn ook anders te kunnen lees/hoor ik af en toe.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
13 jul 2007 13:47 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 jul 2007 13:56 |
|
 |
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Mijn advies: Stap over naar XS4all!! Al vijf jaar werkt het prima en service is uitstekend. Ze zijn niet de goepkoopste maar kwaliteit heeft een prijs.
|
13 jul 2007 14:18 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik heb hetzelfde gehad met @home. Na vaak klagen en geen oplossing dacht ik maar eens gewoon per maand minder te betalen. Uiteraard van te voren aangekondigd, dus op de nette manier.
Gevolg: aanmaningen. Netjes geantwoord met reden waarom ik minder betaalde, incl. in bijlage een pak email correspondentie (zeg maar: ik heb een probleem -> dan moet u bellen met dit nummer -> heb ik nu al 10x gedaan, maar er gebeurt nooit iets met de klacht -> dan moet u bellen met dit nummer -> maar mijn klacht gaat over het feit dat bellen naar dit nummer geen oplossing biedt -> dan moet u bellen met dit nummer -> enz. volslagen autistische organisatie dus). Overigens ook met de klachtenafhandeling (wij streven naar beantwoording binnen twee weken, ik wacht inmiddels ruim een half jaar).
Eind van het liedje: inhoudelijk is op de klacht nooit gereageerd. Via de telefoon (u weet wel, dat nummer dat je moet bellen alsmede de incassolijn) kon men geen klachten opnemen, dat moest via de email (met als antwoord dat je moet bellen, ook dat nog! was er niets bij). Na 4,5 maanden ben ik afgesloten. De gerechtsdeurwaarder heeft mij nog wat briefjes gestuurd met herinneringen en de waarschuwing dat hij ging dagvaarden, maar helaas (ik had ze graag de oren gewassen) liet men weten dat om moverende redenen @homo afzag van incasso en de vordering liet vallen (de gerechtsdeurwaarder heeft misschien de stukken voor de gein eens gelezen).
Ik zit na twee weken inbelverbinding al weer een paar maanden bij XS4ALL, die inderdaad een helpdesk hebben met mensen die weten wat een computer is (dat scheelt!) en ook gewoon weten wat service is. De verbinding is ook goed trouwens.
|
13 jul 2007 14:38 |
|
 |
John
Cayenne
|
|
13 jul 2007 15:38 |
|
 |
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Ja, gelijk maar 2 gekocht 
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
13 jul 2007 16:02 |
|
 |
md
|
in 't breeje durp is 't kermis..

|
13 jul 2007 16:05 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Is gezelligheid tegenwoordig verboden?
|
13 jul 2007 17:04 |
|
 |
Jort
Groningen
|
In specifieke gevallen wel natuurlijk.
Als het nu een hobby was die velen hier delen, ik noem wijn, horloges, zeilen, dan is het een ander verhaal. Internetten is nu eenmaal geen breed gedragen hobby onder de Nederlandse bevolking, laat staan PF'ers.
Laatst bijgewerkt door Jort op 13 jul 2007 18:15, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jul 2007 17:58 |
|
 |
ECT
|
Mijn internetverbinding van Casema is nu ... schrik niet 8 kb/sec/
Dat is nog erger dan analoog van 10 jaar geleden toen kabel nog niet bestond en alles via inbellen ging.
Vandaag geprobeerd Casema te bellen... ben ze helemaal zat!!! Ik doe methode Devils Son: ik betaal niets meer vanwege wanprestaties! Betaal normaliter 30 euro voor 256 - 512 kb/sec. Ik stuur ze een brief met meetgegevens van hun kabelsnelheden en overige klachten. Word ik gedagvaard door de deurwaarder dan schuif ik mijn klachten voor hun snufferd, met het verwijt dat ze niets aan gedaan hebben
Wat een pokke zooi is Casema.
|
13 jul 2007 18:00 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Ik heb zelf een jaar lang met hetzelfde bijltje gehakt (Devils Son noemde de wanpresteerders al). Je wordt er niet vrolijk van en je schiet er doorgaans niets mee op. Dat wil zeggen, misschien scheelt het centen, maar naar een fatsoenlijke verbinding kun je fluiten.
Overgestapt naar ADSL, voor een maandje, toen voor de grap nogmaals een proefpakketje van de kabelaar aangevraagd. Ze waren vergeten dat enkele weken daarvoor mijn abonnement stopgezet was, met als gevolg weer 2 maanden gratis (normaal gesproken minimaal een half jaar geen abonnement om hiervoor in aanmerking te komen, administratieve chaos kan in je voordeel uitpakken..soms..). Wat schetst mijn verbazing? Een downgrade van 6Mb (eerder bij die maatschappij) naar 4 Mb, leverde een snelheidswinst van 400 tot 1000% op. Snaarstrakke verbinding door hetzelfde kabeltje. Toeval?
Wat je schrijft inderdaad doorzetten en ondertussen meteen ergens anders gaan shoppen zou ik zeggen.
|
13 jul 2007 18:06 |
|
 |
Devils son
|
Als je er geen interesse in hebt, lees het dan niet. Vrijwel ieder forum heeft een forumplek waar je over alles mag kleppen waar je zin in hebt, voor mijn gevoel was dat hier DOZ. Toen vandaag een juridische discussie, die nota bene kennelijk veel interesse trok, werd gesloten bleek dat kennelijk genuanceerd te liggen (terwijl niet al te lang geleden een forumlid juridisch werd geholpen door forumleden en ik zie dat alleen maar als positief).
Ik verbaas mij gewoon oprecht.
|
13 jul 2007 18:18 |
|
 |
John
Cayenne
|
wrom verbaas ik me niet dat jij de disussie in een ander topic verder wil zetten....
Ik hou er over op...........we gaan weer verder om over onze speeltjes te praten en zaken die daar zijdelings mee te maken hebben.......af en toe een hobbyzaak...sigaartje-klokkie-zeilbootje-handtasje
Maar zaken die eigenlijk niet thuishoren op een hobbyforum, kan ik me aan ergeren.....hoort hier niet.......als we naar een forum gaan met van alles zal er toch versterking in de mod ploeg moeten komen........wij hebben al onze handen vol aan de Porschezaken....en dan die juridische of andere zaken ook nog door onze molen heen....ppppffffff...man hebben wij geen verstand van om dat allemaal te lezen als moderator....dat hoort op daarvoor bestemde forums, of gewoon in het dagelijkse leven.....
ach iemand moet het doen...............zucht...
|
13 jul 2007 21:18 |
|
|