Auteur |
Bericht |
trolleydolly
NEGENZESVIERCEETWEE
|
Welvaart, heerlijk!
Nu heeft het Gooi sowieso een hoge Porsche dichtheid, maar toch...
In een tijdsbestek van nog geen twee uur 9 verschillende 911-jes in de omgeving van mijn huis zien rijden (997 3x,911 2x,993 1x, 911 targa 1x en 2x een 964), wie had het over een stagnerende economie?
_________________________________________ IS HET AL ZO LAAT?
|
21 mei 2007 18:45 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik niet Nee, het gaat niet slecht met Nederland. Als je ziet hoeveel nieuwe luxe auto's er al jarenlang verkocht worden, kun je niet zeggen dat het slecht gaat.
Er is helaas een (te!) groot deel die het echt niet makkelijk heeft en vaak op of onder de armoedegrens leeft.
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
21 mei 2007 19:17 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
De Cayenne is qua populariteit ingehaald door de Q7, die vult de oprit nog nét wat beter.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
22 mei 2007 1:31 |
|
|
horn
PF #57
|
vind hem ook nog mooier.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 mei 2007 6:57 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Lijkt me ook een enorm vervelende 'welvaarts-keuze'.......... een Cayenne S of een Q7 op je oprit.
Wat een dilemma...
|
22 mei 2007 6:57 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Q7 is een imposante wagen maar ik zou hem niet op de oprit willen hebben staan in verband met slecht zicht..Ze hebben hem laatst getest in Bild. de en hij bleek de slechtste uit 20 gelievde automobielen te zijn. Cayenne hebben ze helaas niet getest dus ben dan wel eens benieuwd hoe dat zit..
_________________________________________ DENK HELDER
|
22 mei 2007 8:14 |
|
|
trolleydolly
NEGENZESVIERCEETWEE
|
In onze omgeving staat de Cayenne inmiddels op de derde plaats, de Q7 op een en de Range Rover op twee....
_________________________________________ IS HET AL ZO LAAT?
|
22 mei 2007 9:37 |
|
|
ECT
|
Net de Q7 van de hand gedaan, had hem ± 3 maandjes. Wagen was echt te log voor mij. Veel parkeerproblemen mee gehad. Range Rover, prachtige wagen, mooiste dashboard, wel een beetje lui. Voorlopig hoef ik geen SUV meer.
|
22 mei 2007 9:47 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
22 mei 2007 12:28 |
|
|
cabrio wim
|
http://www.petrolhead.nl/beeld/2007/04/rr2.php
Wat mij betreft gewoon altijd voor de supercharged met 390 pk gaan. Die heerlijke V8-brom is onbetaalbaar en 0 tot 100 in 7,6 seconde is niet mis voor een 2530 kilo mastodont. En begrenst op 225km/h.
|
22 mei 2007 12:46 |
|
|
ECT
|
Nee hoor, ik ben niet de enigste
Bllijkt dat een mede-forummer ook net een AM DB9 Volante heeft gekocht
Uit oogpunt van discretie vertel ik lekker niet wie dat is.
|
22 mei 2007 17:51 |
|
|
horn
PF #57
|
sssst... je zou je mond houden (tja, dat krijg je als je geen goede 964 cabrio kan vinden... )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 mei 2007 18:29 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
7,6 seconden net of je stilstaat als de Porschebus er komt naast staan
180 kg lichter, maaar 2,1 sec sneller en begrenst op 275 km/u en blijft nog mooi recht in de bochten dankzij het PDCC.
Maar de RR blijft mooi
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 mei 2007 18:37 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik wist niet dat die AM Volantes zo goedkoop waren Er zit volgens mij een "klein" verschil in budget Harald Maar gefeliciteerd hoor (of heb je een 1:43 gekocht en ben je nog steeds op zoek naar een 964 cabrio? )
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
22 mei 2007 18:37 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Grootste probleem aan de Q7 vond ik zijn afwerking binnenin, als je al kijkt hoe de achterbank er ingemonteerd staat, echt Audi onwaardig
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 mei 2007 18:39 |
|
|
cabrio wim
|
Dan is er nog de Jeep Grand Cherokee SRT 8: 0 tot 100 in 4,5 seconde.
|
22 mei 2007 19:44 |
|
|
TurboBjorn
Maasmechelen
|
|
22 mei 2007 19:57 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Leuk zo'n Jeep, altijd spannend wanneer de eerste revisie eraan komt.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
22 mei 2007 22:51 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
lijkt me ook echt een super auto.. heb nog geen AM gehad.
tijd voor eens een testrit aan te vragen bij kroymans..
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
22 mei 2007 22:59 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Als het zo doorgaat word een Aston gewoon een alledaagse ordinaire wagen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 mei 2007 23:15 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
precies, ik mot 'em niet meer
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
23 mei 2007 11:54 |
|
|