“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
12 sep 2007 22:46
horn
PF #57
heb nog een setje alu gepolijste liggen. ook origineel.
als je velgen de originele kleur hebben zouden nieuwe centercaps moeten kunnen. Anders centercaps laten spuiten door velgenboer.
of gewoon niet pietlutten. als je hard rijdt zie je het niet. als je stilstaat (en achter het stuur zit) ook niet. Nou dan
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
De naafkappen die u bedoelt zijn in lichtmetaal, vlak, aluminiumkleurig gepoedercoat, en hebben een ingelegd Porsche wapen. Deze uitvoering leent zich het best om in een niet-standaard kleur te spuiten. De kunststof uitvoeringen hebben een opliggend wapen wat zich moeilijk laat verwijderen of afplakken. De kosten voor 4 stuks inclusief verzending is 101.00 euro.
Ik heb om een foto gevraagd, maar kan iemand obv de tekst bevestigen dat als ik kapjes wil in CUP 1 velgen met gouden logo welke in zwart kan spuiten, dit de goede zijn ?
13 sep 2007 9:09
anton964
997.2 4s pdk
tholen
ik heb de centercaps met het gekleurde logo.deze zijn ook van alu en zaten in originele porsche doosjes.denkt dat zoeen setje bij de dealer een €150,- kost
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum