Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
 Waarom toch zo'n mooie auto?
Zet mijn auto in een parkeervak, en let erop dat deze wat ruimer is
Heb zelf een enorme hekel aan die pitten in de zijkant van openslaande portieren
Kijk bij het weglopen toch nog even achterom en ja hoor komt een mevrouw met een buggy en enorm veel spullen erop
Portier gaat wijd open en natuurlijk tegen mijn auto en loop er met grote passen heen
Zeg (heel netjes) dat ik daar niet echt blij mee ben, o maar ik doe het heel voorzichtig hoor zegt ze
En dat kleine plekje veeg je zo weg  , en wat moet je dan hé
Is dit voor jullie herkenbaar  , of heb ik dit altijd 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 nov 2007 16:34 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik zie het nooit gebeuren, kom altijd terug bij een nieuwe dut in de flank, een veeg op de bumper of een gebarsten richtingaanwijzer. 
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
22 nov 2007 16:43 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Even een reactie op mijn eigen bericht, heb een Golfje voor mijn vrouw en zoon en dat neem je vaak al mee als je de stad in gaat
Maar het is eigenlijk te gek, ze moeten toch voorzichtig met je spullen omgaan 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 nov 2007 16:43 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
Zucht. Héél herkenbaar, probeer ook altijd de P. ergens te parkeren waar wat "betere"auto's staan, maar ja na een paar minuten is de situatie misschien al weer veranderd en men ramt rustig z'n portieren tegen jouw wagen.
Tja, ik ben er maar mee opgehouden me er echt aan te ergeren, ook een Porsche is tenslotte een gebruiksvoorwerp. 
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
22 nov 2007 16:53 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Was ze knap, die vrouw met die buggie 
|
22 nov 2007 17:05 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Had zo'n grote blonde bij me  (jij ook met die auto  )
|
22 nov 2007 17:15 |
|
 |
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Na die beuk op haar hoofd niet meer...
Ach gaat zo weer over... 't is maar een klein plekkie....
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
22 nov 2007 17:17 |
|
 |
drknauf
|
ik herken dit op zeker ik baal daar ook zo van
daarom parkeer ik als het ff kan altijd heel asociaal  dwars op twee vakken in de parkeer garage
dan noemen ze me maar aso, ik vind deuken in m,n deur nog veel aso,er 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
22 nov 2007 17:22 |
|
 |
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Lang Parkeren op Schiphol is ook altijd weer hart vast als ik terug kom...
Zo lekker smal daar... 
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
22 nov 2007 17:33 |
|
 |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
|
22 nov 2007 18:01 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
22 nov 2007 18:10 |
|
 |
Marcel B.
|
Ja Olaf,
Die dame met die buggy zat mij ook al dwars 
|
22 nov 2007 18:16 |
|
 |
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
|
_________________________________________ http://www.autodisk.nl
|
22 nov 2007 18:46 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Deze discussie is al meermaals langsgekomen. Maar elke keer als ik dit zie, heb ik echt zin om l*l in de lak van de wagen te krassen. Gelukkig is mijn opvoeding en respect voor andermans spullen zo, dat ik dit niet doe.
Maar niet iedereen is zoals ik, als je begrijpt wat ik bedoel. Als iedereen nu netjes parkeert en oplet is er geen probleem. Wanneer de ene nu aso gedrag gaat beantwoorden met ander aso gedrag, schieten we natuurlijk niets op.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 nov 2007 20:54 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Ik erger me ook aan zowel deurenkletsers als dubbelparkeerders...
Als ik de deur tegen mijn auto zie gaan ben ik niet aardig.
|
22 nov 2007 21:44 |
|
 |
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Ik parkeer gewoon buiten een parkeervak indien mogelijk... dus op of naast de stoep. Of op een invalideplek, of schuin in twee vakken..... Maar in iedergeval VER van supermarkten of bouwmarkten.
Zo nu en dan een bekeuring voor fout parkeren is nog steeds goedkoper gebleken dan steeds naar de spuiter....
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
22 nov 2007 23:46 |
|
 |
Lydia
|
|
22 nov 2007 23:57 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Er zijn nou eenmaal mensen die zich daar veel minder druk over maken, en niet zuinig zijn op hun eigen spullen, dus al helemaal niet op die van anderen.
Ik ga die mensen (helaas) niet veranderen.......
Maar ik vind het aan de andere kant het ook niet waard om mij er echt druk over te maken!
Uiteindelijk is het toch allemaal maar blik!
Schouders over ophalen en weer doorgaan!
Er zijn echt belangrijkere zaken om je druk over te maken.
Is het echt een irritant zichtbaar deukje, dan gewoon uitdeuken zonder spuiten.
Merk wel dat die deukjes juist vaak gebeuren op de plekken waar je het eigenijk niet verwacht bij een Porsche evenement bijvoorbeeld  en op de plek waarvan je denkt  ga ik hier mijn auto parkeren, dat er niets gebeurd!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
23 nov 2007 0:14 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... inderdaad 
|
23 nov 2007 0:21 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Klinkt raar, maar moest gisteravond ergens zijn en op een kleine drukke parkeerplaats een super ruim plekkie
En dan zit ik gewoon lekker rustig binnen, eigenlijk te gek voor woorden
Denk dat onze partners er wel eens gek van worden  , altijd weer dat zoeken naar een goede parkeerplek 
|
23 nov 2007 8:22 |
|
 |
horn
PF #57
|
jongens, er zijn mensen die niks om auto's geven en echt niet begrijpen waarom jullie hier zo over lopen te zeiken. die zien een auto als een vervoermiddel en merken zelf amper als er een enorme deuk achterin de klep zit. "huh, zat die er nog niet dan?"
waarmee ik je gevoel wel begrijp Molen, maar mensen zijn niet aso, maar gewoon onwetend. ik zie ook wel eens iemand met een volle winkelwagen tussen auto's doorlopen dat ik denk (parkeergarage Gelderlandplein is een goede/slechte locatie voor dergelijke taferelen...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 nov 2007 8:32 |
|
 |
horn
PF #57
|
heb overigens ook een keer op een porscheforum evenement meegemaakt (oostbrabant rit) dat ik achterin inparkeerde, een forumgenoot met ega naast mij in kwam parkeren, zijn vrouwelijke helft de deur vol opengooide in mijn deur (ik zat er nog in!) en ik de deur tegen mijn deur voelde klappen (voelde de dreun). Ik laat haar uitstappen, stap vervolgens zelf uit, kijk naar de diepe kras en vraag of ze dat normaal vindt (ze was net van plan om weg te lopen). Draait om, kijkt naar de kras en zegt glashard: dat heb ik niet gedaan, ik heb je auto niet geraakt...  "pardon?" Nee, dat moet er al gezeten hebben...
Domme k*t... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 nov 2007 8:36 |
|
 |
Marcel B.
|
Hey Harald, je moet nog de hele dag  Zo vroeg en nu al helemaal opgefokt
Zal me wat worden straks met parkeren. Volgens mij durf jij je auto vandaag niet meer uit.
In ieder geval een fijne dag
Marcel B.
|
23 nov 2007 8:42 |
|
 |
horn
PF #57
|
vrijdag is niet echt een werkdag 
|
23 nov 2007 8:42 |
|
 |
Marcel B.
|
Voor mij normaal gesproken wel, maar ik ga straks mijn 930 halen bij Michael. Is toch ca 1,5 uur rijden en terug natuurlijk ook, maar dan in de P.
|
23 nov 2007 8:44 |
|
|