Auteur |
Bericht |
Wimpie77
|
 Verzekeruzelf.nl
Ik zag in een topic uit 2005 een stukje over http://www.verzekeruzelf.nl
Nou was ik benieuwd of iemand daar zijn verzekering(en) heeft afgesloten?
Als ik mijn gegevens invoer kom ik op een hele goede premie uit...
(Dit topic is alleen bedoeld om wat meer info over verzekeruzelf.nl te vergaren en niet om een hele lijst van andere verzekeraars te krijgen...  )
_________________________________________ * * *
|
01 apr 2008 14:18 |
|
 |
John
Cayenne
|
 Re: Verzekeruzelf.nl
Je haalt me de woorden uit de mond.........
Mannen graag on topic blijven hier.
|
01 apr 2008 14:22 |
|
 |
PentAr
Vleuten
|
Premie per maand voor mijn 993 (WA + Volledig Casco) met 60% Bonus/Males korting levert een premie van 191,09 euro per maand op. De Porscheverzekering van Henk Hertog is goedkoper.
_________________________________________ Ben ff weg....
|
01 apr 2008 15:28 |
|
 |
Wimpie77
|
Ik betaal via Henk Hartog een bedrag van 660 euro per jaar WA+Casco voor mijn 32 jaar oude 911 2.7... Via de site kom ik uit op de helft...
Maar een lage premie zegt niet alles... De voorwaarden moeten uiteraard ook goed zijn!
|
01 apr 2008 15:35 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ik betaal hier 1050euro per jaar "all risk" met 50%bonus(het maximale in Frankrijk!)
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
01 apr 2008 15:39 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad. Ik kan dus geen vergelijkbare premie laten berekenen  . Voor de "Oldtimer"-polis geniet ik teveel  met mijn 911 en bij de "Exclusive personenauto"-polis is geen sprake van taxatiewaarde. 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 apr 2008 15:42 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
|
01 apr 2008 16:56 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nee, ik heb daar geen verzekering afgesloten, want ik kan daar namelijk geen vergelijkbare premie laten berekenen. Voor de "Oldtimer"-polis geniet ik teveel  met mijn 911 en bij de "Exclusive personenauto"-polis is geen sprake van taxatiewaarde (voor mij een eis).

_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 apr 2008 17:01 |
|
 |
Wimpie77
|
In onderstaand artikel wordt toch gezegd dat er wordt uitgekeerd op taxatiewaarde? Dat is dan toch het belangrijkste?
Pfff.. wat een kleine lettertjes...
Artikel 13
Schadevergoeding
a. in geval van beschadiging van het motorrijtuig vergoedt de Verzekeraar de herstelkosten tot ten hoogste de vastgestelde waarde direct voor het ongeval onder aftrek van de waarde van de restanten. Zijn de herstelkosten hoger, dan is er sprake van totaal verlies.
b. in geval van totaal verlies vergoedt de Verzekeraar het verzekerde bedrag onder aftrek van de waarde van de restanten, mits het verzekerde bedrag is vastgesteld op basis van een taxatierapport dat is opgemaakt door een door de Verzekeraar toegestane taxateur. De geldigheid van dit taxatierapport is drie jaar. Is de geldigheidsduur van het taxatierapport verstreken, dan wordt bij de schadevaststelling geen rekening meer gehouden met de getaxeerde waarde.
|
02 apr 2008 10:42 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ook in geval van de "Exclusive personenauto"-polis
Daarbij kan ik namelijk geen taxatiewaarde opgeven om een premie te laten berekenen. 
|
03 apr 2008 9:43 |
|
 |
Wimpie77
|
Niet in geval van Exclusive personenauto polis...
Alleen Oldtimer polis.
Met mijn gegevens ga ik 330 euro per jaar betalen voor WA+CASCO...
Dat is de helft van wat ik nu betaald!
|
03 apr 2008 10:03 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
03 apr 2008 10:13 |
|
 |
Wimpie77
|
Nog 3 jaar wachten... 
|
03 apr 2008 10:19 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Leeftijd is misschien ook een bezwaar  , maar het toegestane aantal km's/jaar  en blijkbaar ook de taxatiewaarde (max. € 27.500  ) zijn dat in ieder geval.
|
03 apr 2008 10:24 |
|
|