Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Belgische verkeersdeskundige
Nu bij jullie in Nederland Koos nog betrappen op te snel rijden
Glaasje op, laat je rijden
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 apr 2008 19:22 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Boehoe... Rijden = niet drinken... Waarom is dat toch zo moeilijk! Meneer is toch wel gelijk uit zijn functie gezet neem ik aan? Voorbeeldfunctie gelijk naar de haantjes, dat soort dingen...
|
21 apr 2008 20:02 |
|
|
horn
PF #57
|
vaantjes.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 apr 2008 20:23 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Als ze Koos S hier een keer op betrappen dan trek ik een millesime open!
|
21 apr 2008 20:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Die E320 van hem zal wel begrenst zijn
|
21 apr 2008 20:50 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
ja, op 250 met een vette stinger aan boord
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
22 apr 2008 13:26 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
hilarisch hé...naar verluidt is het ni de eerste keer dat hij met teveel op achter het stuur kruipt...zo zie je maar, vroeg of laat loop je toch tegen de lamp...zelfs als je het licht bent dat uit de lamp komt
...voorbeeldfunctie...jaja...z'n politieke partij overweegt om 'm een stapje opzij te zetten.
Ben trouwens beniewd hoe de rechter hierop gaat reageren als het voorkomt
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
22 apr 2008 14:24 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
'Als het voorkomt'
Ach laten we geen boter op ons hoofd hebben. Er zijn hier in Nederland ook enkele van dit soort gevallen bekend. En de bobo's zijn bijna allemaal de dans ontsprongen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 apr 2008 16:56 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik zeg Bert Woudenberg...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
22 apr 2008 19:06 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
ik vind dat erg voor de Flor,
iedereen maakt wel eens fouten.......
diegene dat nog nooit gedronken heeft werpt maar de eerste steen ......
(ikke niet dus)
en waarschijnlijk (is geen zekerheid.....) is Koos Spee ook niet perfect.....,
maar hij heeft een voorbeeldfunctie, en als hij ooit iets fout zou doen, dan zal dat waarschijnlijk ook oneindig uitvergroot worden
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
23 apr 2008 13:17 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Hoge bomen...
En ik heb wel eens gedronken, maar ben toen niet in de auto gestapt.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
23 apr 2008 13:23 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dat meen je toch niet, dat je dat erg vind.
Dat zijn de mensen die verkondigen dat te snel rijden, drinken, telefoneren enz altijd fout is. Dat we denken dat het wel gaat maar dat studies hebben uitgewezen dat en blablablabla.
En nu eerst en vooral al dronken achter het stuur zitten "lees 1 apertitief, 2 glazen wijn en 4 belgische pinten bier 33cl) en dan met een k*t verhaal komen dat je slecht gerekend hebt.
We zitten op het .nl forum dus Allemaal larie en apekool. Hij moet de eer voor zich houden en uit zijn functie als verkeersdeskundige stappen.
Ik zie hem nog staan op Kijk Uit toen was hij nog rijkswachter, heiliger dan de Paus.
Welke geloofwaardigheid heeft deze persoon nog. Nul komma nul, en zijn promille had hetzelfde moeten zijn.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 apr 2008 13:25 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ik vind KS meer iemand voor een "Max Mosley", niet voor DUI.
Zit stiekum te hopen
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
23 apr 2008 13:28 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
zoals een maat van me zei:
"volgende keer als ik een bekeuring voor te snel rijden in de bus krijg, ga ik hier als volgt op antwoorden: ik reed 6000 toeren in 2de versnelling, volgens het boekje komt dit overeen met 90km/u...ik zat aan 97km/u en was dus blijkbaar slachtoffer van een misrekening".
=> hoeveel keer heeft flor al "misrekend" in het verleden dan??
|
23 apr 2008 13:29 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
25 apr 2008 10:37 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Schitterend!!! die zit!
|
25 apr 2008 11:23 |
|