Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 18:23

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
auto overzetten naar Oostenrijk 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht auto overzetten naar Oostenrijk
Hallo Allemaal,

Zoals een enkeling misschien nog wel weet, had ik vorig jaar nog wat vragen over concurrentiebedingen ivm met een neiwue baan. Zoals ik toen heb geschreven is alles min of meer goedgekomen en ben idd afgelopen januari bij mijn nieuwe werkgever begonnen..... 8)

Aangezien mijn vorige werkgever (een Oostenrijks bedrijf) geen geschikte opvolger kan vinden, staat nog steeds een NL auto (betaald door hun) op mijn naam. Deze willen ze nu graag op Oostenrijks kenteken hebben. Vanzelfsprekend ben ik hiervan zeker voorstander, eindelijk echt van ze af. :twisted:

Jullie raden denk ik mijn vraag al..... hoe is dit te regelen? Moet ik de auto ergens uitschrijven en moet er een soort overdrachtscontract (of koopcontract tegen 0 euro) worden opgemaakt, etc. etc. Ik heb geen flauw idee......

Jullie hints, tips en adviezen zijn zeer welkom!!!

Alvast hartelijk dank,
Martijn

06 okt 2008 12:24
Profiel
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
Site RDW, uitvoeren van een auto.

06 okt 2008 15:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Heren, mijn dank is groot!!!

Heb net de RDW gesproken, heb wat zaken nodig, papieren en kentekenplaten (moeten dus gestuurd worden) maar daarmee is het te regelen bij de RDW.

Dit kleurt mijn dag en mijn dank is dan ook groot!!!

Martijn

p.s. wat mij betreft een slotje :D

06 okt 2008 15:28
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ]