Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Slecht geslapen, kinderachtig of begrijpen jullie het?
Gisterenavond voor het slapen gaan even de garage in en keek naar de 911
Zag er wat rommelig uit, oja zegt mijn vrouw de kat was wat vervelend hij klom in de kerstboom en liet hem maar even in de garage
Was op een stelling geklommen en was met zijn bench en al naar beneden gekomen en je voelt het al aankomen op mijn speeltje
Een behoorlijke pit in mijn l.v. scherm was het gevolg en een zeer slecht humeur van de man des huizes
Kan toch flink wat hebben maar hier kan ik toch slecht tegen, mijn mooie 911
Kinderachtig
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 dec 2008 8:54 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Nee, zeker niet kinderachtig. Ik zou me ook kl*** voelen als dat bij mij zou gebeuren.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
19 dec 2008 8:56 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Niet kinderachtig, maar het blijft gewoon blik.
Kop op en doorgaan.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
19 dec 2008 8:58 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Kat met pruimen, schijnt ook lekker te zijn
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 dec 2008 9:03 |
|
|
cabrio wim
|
Dat is balen Hans, maar even de man net de lepels laten komen en voor zo'n 70 euro is het gemaakt.
En de kat voor straf geen vis met kerst.
|
19 dec 2008 9:03 |
|
|
Patrick
|
Heel begrijpelijk. Ik zou het vreemd vinden als het je niets zou doen. Bij een gewone auto ben je er al ziek van, laat staan bij je droomauto.
Snel laten maken !
|
19 dec 2008 9:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Het is een aardige pit Wim, en ook nog volop in het zicht
Ga straks wel bellen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 dec 2008 9:08 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Shit man, zeg altijd thuis de mooiste kat is een dooie kat........
uiteraard zeer persoonlijk, wat slechte ervaringen met die beesten, maar kan me voorstellen dat iemand er erg aan gehecht is, net als ik aan onze hond
Als bv de hond iets sloopt is het meestal mijn eigen schuld, welke ik dan uiteraard verleg naar TOTMBO.
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
19 dec 2008 9:12 |
|
|
cabrio wim
|
Zolang de lak niet beschadigt is, kunnen ze het werkelijk perfect.
Maar ik zou ook balen Hans, zeker als het net helemaal opgeknapt is.
|
19 dec 2008 9:13 |
|
|
zuugnap
|
gewoon de chinees bellen ......
|
19 dec 2008 9:13 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Toen de kat nog geen gebroken pootjes had......
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
19 dec 2008 9:19 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Erick, Copyright schending
Ik zou hem ook wat aandoen, Molen. Ik kan me je chagerijn heel goed voorstellen!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
19 dec 2008 9:25 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Moet wel zeggen dat de kat is mijn oogappel, een heerlijk beestje van nu een half jaar oud
Spinnend springt hij op mijn bed en komt dan lekker knorrend naast me liggen, heeeeeeeerlijk zo'n beestje
Hij kan geen kwaad bij me doen, ik had de garage wat beter moeten opruimen (zegt mijn vrouw)
Maar hij gaat z.s.m. naar de spuiter (de 911 natuurlijk)
|
19 dec 2008 9:27 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Net gebeld, kan pas in het nieuwe jaar terecht
Heb ook geen zin om zo te gaan toeren
|
19 dec 2008 9:52 |
|
|
amandus
Timeless
|
Zou hier ook goed ziek van zijn , zeker ook omdat een kat heeft veroorzaakt . Niet kinderachtig dus .
Wel bij mij thuis indien aan de P , lijfstraffen
_________________________________________ Timeless objects
|
19 dec 2008 9:52 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
En is dat dan voor de kat of voor TOTMBO
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
19 dec 2008 10:02 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Mss vind molen934 z'n vrouw dat wel erg lekker - ZIJ heeft tenslotte de kat in de garage gelaten
Ik zou er ook van balen - maar slechter van slapen
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
19 dec 2008 10:07 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Niet zo mooi, maar de deuk zal er toch wel zonder spuiten uit kunnen?
Heb ik met mijn 3.2 erg goede ervaringen mee.
Succes!
Enne,
Deze man rijdt zelf zeker geen 911:
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
19 dec 2008 10:17 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 dec 2008 10:25 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Kat kun je het niet echt verwijten. Beest is pas 6 maanden Ik zou het denk ik van het zakgeld van TOTMBO inhouden. Balen is het wel. Maar wakker liggen? Heel even maar denk ik...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 dec 2008 10:53 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
gelukkig ben ik niet de enige die vind dat de schuld in zo'n geval altijd bij TOTMBO ligt
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
19 dec 2008 12:11 |
|
|
Lydia
|
Ai Hans! Dat is niet fijn. Niet voor TOTMBO, niet voor de kat, niet voor de 911 maar vooral voor jou niet. Ik kan me voorstellen dat je slecht geslapen hebt. Ik ken het 'bal in je buik' gevoel ...
|
19 dec 2008 12:24 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Hans, een flinke straf uitdelen:
Een week balen en dan er een punt achter zetten zodat jij met een schone lei de Xmas in kan gaan.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
19 dec 2008 12:46 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Hans, ik zou ook compleet uit mijn dak gegaan zijn. Hardstikke zonde.
Stelling maar vastzetten....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 dec 2008 13:09 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Shit,ik moet mijn garage ook nog opruimen.
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
19 dec 2008 15:51 |
|
|