Rij net naar huis zie ik terwijl ik op een rotonde rij een politie wagen aankomen die ook de rotonde op wil. Totaal overzichtelijk verder niemand op de weg, alleen één andere auto nog. Ik denk nog hee politie....
Ineens een rotklap, ramt die agent mijn auto van achteren, ik dacht nog wat heb ik gedaan dat ze me proberen van de weg te drukken hahahaha.
Ik stop en kom natuurlijk verontwaardig die auto uit: WAAAT DOE JE NOU??? zegt ie: "ja, ik zag je niet, zat net naar een andere auto achter je te kijken".
Nou ja heel apart, was trouwens niet met de porsche. Hilarisch trouwens vond ik dat ie geen rijbewijs bij zich had (volgens mij was ie ook de bril vergeten
).
Denk dat die agent totaal in de war was trouwens want hij reed me met zijn linkerkant van de voorbumper aan, maar zat naar de rechterkant van zijn auto te wijzen vlak voor de spiegel omdat ie dacht dat ie me daar mee geraakt had en daar een deuk zat (niets te zien ook hahaha). Ik zeg nog nee joh dat kan toch helemaal niet.
Beetje vreemd, als het een burger was geweest was ie vast wel even getest, maar ja collega polities onder elkaar zijn vast iets soepeler. Er werd wel een andere wagen bijgehaald maar wat die kwam doen?? Niets eigenlijk.