Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Poetser ter plaatse gezocht
Wie van de poetsers hier heeft er tijd en zin om op lokatie mijn 11-je te poetsen. Zou dan moeten gebeuren in Rotterdam op een doordeweekse dag. Ik heb geen tijd om het zelf te doen en ben op het moment te druk om de auto een dag weg te brengen, auto te lenen etcetera. Goed nieuws: het is heel hard nodig, overspuiten is ook een optie Heb hier ruimte op het terrein, 's ochtends zon, 's middags schaduw. Ik rijd iedere dag in de auto, hoeft dus geen concoursstaat project te worden o.i.d., apparaat moet gewoon weer eens goed onder handen genomen worden. Reacties mogen ook per PB natuurlijk.
_________________________________________ Got coffee?
|
29 jun 2009 16:24 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Re: Poetser ter plaatse gezocht
In augustus organiseert Boyd te Nieuwegein een poetscliniq. Voor 100 euro ben je klaar en het leuke is dat jij gewoon mee kan doen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 jun 2009 20:39 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Ik geloof dat Bart ccc ook tegenwoordig aan huis komt ( laat ie gelijk een vlaai meenemen )
|
29 jun 2009 21:38 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Marco, waarom denk je dat hij (Ron, MP CarCare) een van de belangrijkste sponsoren van mijn toertochtje is? (echt!)
|
29 jun 2009 22:37 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
29 jun 2009 23:31 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Klopt, en dat doet Bart perfect, (ook zonder vlaai)
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
29 jun 2009 23:37 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
kan het wel hebben hoor had er nog aan gedacht om zelf te maken maar zo vind ik het ook leuk om te lezen robert
_________________________________________ remmen is angst
|
30 jun 2009 1:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wás jouw poetser maar aan huis gekomen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
30 jun 2009 9:01 |
|
|
Rickdek
|
Hoi, heb 3 weken terug een poetsclinic met Bart (CCC) gedaan samen met 2 maatjes. Hij was hiervoor naar Dordrecht gekomen. Was een superleuke dag, veel geleerd en superresultaten geboekt. Wel jammer dat we de dag erna naar Zandvoort gingen en dat het bijna de hele ochtend goot van de regen Maargoed, ik zou Bart absoluut aanbevelen. Aardige vent en enorm secuur in zijn werk! Groet, Rick
|
30 jun 2009 12:52 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
+ 1
|
30 jun 2009 13:50 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Thanks voor de veren zeg
_________________________________________ http://www.customcarcleaning.nl
|
30 jun 2009 23:09 |
|
|
wackywim
|
Niet om in Bart z'n vaarwater te komen maar ik laat mijn auto's poetsen door een kerel die ik ken van een ander autoforum. Die doet voor zo'n 6 tientjes het volgende: Meguairs poetsbeurt: Betreft als eerste het kleien van de auto, waardoor alle oude waxresten en ruwigheid van de lak verdwijnen en je weer een babyzachte lak krijgt. Daarna wordt met een zogenaamde 'Paint Cleaner' de kleur van de lak weer opgehaald. Daarna volgt nog eens een 'Swirl Free Polish' behandeling, waarmee veel wasstraatkringen en kleine krasjes verwijderd worden. Als finishing touch wordt de auto natuurlijk ook gewaxt met een wax die zeker 30.000 km blijft zitten
Hij woont in de omgeving van Rotterdam.
Laat maar weten wie hier oren naar heeft.
Groeten,
Wim
|
01 jul 2009 9:51 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Zitten er in België geen poetsers van deze caliber ???? en dan bedoel ik omgeving van Limburg ! gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
01 jul 2009 10:02 |
|
|
BartCCC
|
Nederlands Limburg en dan 10min. vanaf de Belgische grens ook een optie ?
|
01 jul 2009 10:13 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hallo Bart, mag ik je adres ? dan ik ff met routeplanner nazien hoever we zitten,ok? gr Diablo PS: Wt kost me zo een beurt+-?
|
01 jul 2009 10:28 |
|
|
BartCCC
|
Het precieze adres staat op mijn website (even klikken op www). Ik stuur je vanmiddag even een pm met verdere info........moet snel verder, het water verdampt in de emmer waar je bij staat
|
01 jul 2009 11:02 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
En een slotje erop, voor het TE commercieel gaat worden Er zijn een aantal poetsers ter plaatse genoemd, moge duidelijk zijn
|
01 jul 2009 21:41 |
|
|