Even off-topic:
En daarmee afgesplits van 996: geplofte motor (+ reactie PON & AG)Zoals ik eerder schreef heb ik van de zomer met de Audi 2x stilgestaan door een defecte bobine. Sindsdien gaat het prima, maar je rijdt natuurlijk wel met enige reserve. Kan iemand mij een zinnig advies geven om niet voor verrassingen komen te staan wat betreft Audi? Het model is uit 2002 en heeft een 3.0 liter zes-cilinder. (bij dit blok heeft iedere cilinder een aparte bougie en bobine in 1, zgn Zündspule). Na wat speurwerk bij audi-forum kan ik geen nuttig advies vinden. Ze schijnen allemaal zo nu en dan kapot te gaan, nieuw of oud. Maar of een oude nou eerder kapot gaat dan een nieuwe weet ik niet. De Audi dealer wil me graag nog 4 nieuwe leveren, maar kan niet beloven dat ze het langer volhouden.
Iemand met advies? Gewoon doorrijden of toch de rest ook nieuw? Ik houd niet van verrassingen....