Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:53

Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Trouwboeket op de auto monteren. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Bericht Trouwboeket op de auto monteren.
Wellicht dat jullie weten dat ik in Augustus as. ga trouwen, en uiteraard in een Porsche, de mijne wel te verstaan :mrgreen: ...... daarom heb ik haar ook aangeschaft (de auto in dit geval)

Nu moet ik er een bloemstuk voorop regelen (aangezien dat hoort, zegge ze)... maar hoe wordt zo'n bloemstuk eigelijk bevestigd voor op de auto? Ik neem aan met een zuignap maar kan deze ook snelheden van 80 km/h aan? (ik moet van Uithoorn -> breukelen en daarna breukelen -> mijdrecht!) stuk N201!

Aangezien ik zeker geen schade wil hebben van die bloemenbende, wil ik op zeker spelen! Anders plak ik er wel ballonnen op :ba:

hahahahah Dimitri

Laatst bijgewerkt door Dimitri-Turbo op 22 apr 2009 18:40, in totaal 1 keer bewerkt.

22 apr 2009 18:26
Profiel
Veghel
Bericht Re: Trouwen met mijn Porsche
Enkelzijdig maar dubbel te gebruiken :mrgreen:

Afbeelding

22 apr 2009 18:38
Profiel
Je hebt 2 soorten, met zuugnap en magneet.
Ik had met magneet en heb daar 120 met gereden, maar de bloemen zaten er daarna niet meer op. :lol: :lol:
Het magneet gedeelte wel, dus :idea: .

22 apr 2009 18:54
Moderator
PF #57
idd zuignappen of magneet. kan beide. 80 km kan wel, 120 kan meestal niet. ligt idd aan het bloemstuk, niet aan de bevestiging. Als je van Uithoorn naar Breukelen gaat zou ik lekker binnendoor rijden ipv de A2 op. Kan je wat rustiger rijden. En een leuke route door de weilanden uitzetten. Ga je trouwen in het gemeentehuis van Breukelen? Leuke locatie. Na de voltrekking uurtje champagneborrel aan de Vecht doen in de achtertuin van het gemeentehuis :idea: . Het eerste huwelijk waar ik ceremoniemeester was, was ook daar.

22 apr 2009 18:57
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Met zuignap gaat ook prima, alleen, als je de bloemen nog een beetje mooi wilt houden, zou ik niet te hard sturen.
Ik moest met de mijne (Alfa) met bloem erop de straat uit voor de foto, bloemen op de hoedenplank, scheuren naar het vrouwke 30km verderop (A12 en N11), begin straat bloemen erop voor de foto en uiteraard voor de sier. Vrouwke mee, straat uit, bloemen eraf, N11, A12, foto's bij kasteel Linschoten bloemen er weer op, bloemen er weer af, A12, naar huis, familie en broodjes... bloemen er weer op, en toen pas binnendoor stadhuis, kerk, feest etc. Daarna hebben de bloemen een week op de kap gestaan tot we terug waren uit Londen.... Ben dus geen bloemist, maar een beetje oefenen vooraf scheelt aanzienlijk. En als je een bloemstuk hebt met gekke goodies erin zoals zwart gespoten takjes etc. die heerlijk in je lak etsen als de wind erop staat, scheelt het je nog een polijstbeurt ook!
Maar veel schik toegewenst , ook met de voorbereidingen.

22 apr 2009 20:04
Profiel
Westervoort
Beste een zuignap nemen, gaat prima.

Verder zoals Ghostrider zegt ; voor iets grotere afstand de bloemen eraf halen en op de hoek waar je wezen moet weer erop plakken.

Veel plezier :wink:

22 apr 2009 20:27
Profiel
PorscheForum Rakker
cabrio wim schreef:
Je hebt 2 soorten, met zuugnap en magneet.
.

op mijn trouwdag , ik met mijn vrouw in een nagelnieuwe zwarte 993 s uit 1997, (ik ben in 1998 getrouwd) en de bruidsmeisjes in een 3.2 uit 1984.

zaten de bloemen vast met een zuignap en ingebouwde :roll: ingegoten magneet. deze hielden het vol tot 160 km na de foto shoot.
de bloemen daarintegen...................... ik zal wel een keer de foto's inscannen.

Alvast een Fijne dag gewenst

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

23 apr 2009 0:13
Profiel WWW
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Allereerst van harte met dit mooie voornemen!

Zuignap werkt tot +/-80 KMH. Bij het trouwen van mijn schoonzus (was chauffeur) een heel stuk 80 gereden. Bij aankomst laatste locatie (zandpad met kuilen) rammelde de boel los, gelukkig viel het niet op de grond en konden we het net redden.

Dus gewoon geen zandpaden nemen en alles komt goed 8)

23 apr 2009 0:42
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Aan de titel te zien dacht ik even dat je je Porsche een aanzoek had gedaan :mrgreen:

Maar ik zou ook voor een zuignap gaan. Goed schoon maken voor je hem er op drukt. Een magneet wil door de rijwind nog wel eens schuiven en kan lelijke krasjes achterlaten.

23 apr 2009 12:01
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
bloemen op de motorkap vinik persoonlijk tikje dubieus. wit lintje is genoeg.

23 apr 2009 12:11
Profiel
Moderator
PF #57
ja of een touw en een wankel krukje. Symbolisch natuurlijk :cheesy:

Afbeelding

23 apr 2009 12:15
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
:mrgreen:

23 apr 2009 12:25
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
maurice schreef:
Aan de titel te zien dacht ik even dat je je Porsche een aanzoek had gedaan :mrgreen:

Ik wilde er net ook een opmerking over maken...

23 apr 2009 12:39
Profiel
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
heel kleine corsage op de antenne gemonteerd met 2 linten er aan, klein maar fijn. wilde de auto niet te veel ontsieren :wink:

23 apr 2009 14:17
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
EX! witte 911 3.2 1987. En nu heel rustig op zoek naar een 964.
Midden van het land
Bericht Re: Trouwboeket op de auto monteren.
Ik had met ons trouwen ook een bloemstuk met zuugnap op de auto, werkte prima tot zo'n 100 km per uur. Ik heb er nog (rustig) mee op de snelweg van Houten naar Loosdrecht gereden, en later van Loosdrecht naar de Hooge Vuursche. Dat laatste stuk hingen er trouwens wel blikjes onder de auto, gemonteerd door onze "fijne vrienden".

De bloemist bond echter als extra veiligheid ook nog een lint om het bloemstuk/de zuugnap heen, en maakte het vervolgens voor onder de kap vast als extra zekerheid. Lint recht naar voren, en dan onder de kap monteren/vastmaken.

Een hele prettige dag gewenst!
PF #2264
Veloce e Tutto !!

23 apr 2009 17:49
Profiel
Omg. Amsterdam
horn schreef:
idd zuignappen of magneet. kan beide. 80 km kan wel, 120 kan meestal niet. ligt idd aan het bloemstuk, niet aan de bevestiging. Als je van Uithoorn naar Breukelen gaat zou ik lekker binnendoor rijden ipv de A2 op. Kan je wat rustiger rijden. En een leuke route door de weilanden uitzetten. Ga je trouwen in het gemeentehuis van Breukelen? Leuke locatie. Na de voltrekking uurtje champagneborrel aan de Vecht doen in de achtertuin van het gemeentehuis :idea: . Het eerste huwelijk waar ik ceremoniemeester was, was ook daar.

Ja wij trouwen in het gemeente huis van Breukelen, 1- omdat het een mooi object is en 2- mijn familie en schoonfamilie wonen allemaal aan de scheendijk dus ik/wij hebben ook wat met breukelen. En we rijden in collonne (met uiteraard ons voorop) Uithoorn - mijdrecht - vinkeveen - Loenen a/d vecht - Nieuwersluis - breukelen!
En deze route leg ik lekker rustig af zodat alle genodigde achter elkaar kunnen blijven rijden.... want als ik gas geef ben ik ze allemaal kwijt! :drive:

Voor de rest bedankt allemaal voor de reacties... ik ga dan voor de zuugnap aangezien ik deze minder krasgevaarlijk vind dan de magneet!
En de snelheid zal niet meer dan 70+ zijn aangezien ik iedereen bij elkaar wil houden van startpunt tot eind punt !

Ik heb er zin in! Maar eerst de P voor de zoveelste keer lekker poetsen! En dan zeeeeerr uitgebreid..... :mrgreen: :ba:

23 apr 2009 18:15
Profiel
jaaa zeer uitgebreid wat???? 8)

23 apr 2009 18:19
Profiel
Omg. Amsterdam
bully schreef:
jaaa zeer uitgebreid wat???? 8)

:^: :^: wat denk je :mrgreen: :ass: :res:

23 apr 2009 18:34
Profiel
Omg. Amsterdam
Ik heb zojuist vandaag een stukkie stof gekregen van haar jurk van mijn aanstaande,dus binnenkort OP naar de bloemmmmmist! Ik ben benieuwd..

07 mei 2009 18:04
Profiel
Amsterdam
In sommige landen krijg je dat stukkie stof pas na...... :idea: :mrgreen:

Fijne dag trouwens. Breukelen is leuk :wink:

07 mei 2009 19:11
Profiel
Omg. Amsterdam
Morgens is de dag dat het kostuum wordt uitgezocht... :ba: nadat ik (hopelijk) ben geslaagd maar direct naar de bloemist om eens te kijken en praten over een stukje compost-bos met zuugnap! Ik voel me veiliger met zuugnap dan magneet... ben toch bang voor eerder krassen!

21 mei 2009 23:36
Profiel
Moderator
PF #57
Dimitri-Turbo schreef:
Ik voel me veiliger met zuugnap dan magneet...

Ook ná het zien van dat filmpje op de dijk? :twisted: Veel plezier met de voorbereidingen!

22 mei 2009 6:45
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
GhostRider schreef:
Met zuignap gaat ook prima, alleen, als je de bloemen nog een beetje mooi wilt houden, zou ik niet te hard sturen.
Ik moest met de mijne (Alfa) met bloem erop de straat uit voor de foto, bloemen op de hoedenplank, scheuren naar het vrouwke 30km verderop (A12 en N11), begin straat bloemen erop voor de foto en uiteraard voor de sier. Vrouwke mee, straat uit, bloemen eraf, N11, A12, foto's bij kasteel Linschoten bloemen er weer op, bloemen er weer af, A12, naar huis, familie en broodjes... bloemen er weer op, en toen pas binnendoor stadhuis, kerk, feest etc. Daarna hebben de bloemen een week op de kap gestaan tot we terug waren uit Londen.... Ben dus geen bloemist, maar een beetje oefenen vooraf scheelt aanzienlijk. En als je een bloemstuk hebt met gekke goodies erin zoals zwart gespoten takjes etc. die heerlijk in je lak etsen als de wind erop staat, scheelt het je nog een polijstbeurt ook!
Maar veel schik toegewenst , ook met de voorbereidingen.

misschien een rare vraag, maar hoe wil je dit in een boxster voor elkaar krijgen? gewoon tege je aanstaande zeggen het moet maar ff, neem maar op schoot, als mn schatje een kras krijgt is mn hele dag verpest :wink:

22 mei 2009 9:22
Profiel Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Vorige week heb ik met een boeket met zuignap gereden. Na drie kilometer was ik het boeket kwijt. :x

22 mei 2009 16:17
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Lag dat aan de boeketbinder of aan de zuignap :?:

Hoe lang heb je over die 3 kilometer gedaan btw :?: :cheesy:

22 mei 2009 16:25
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende