Op deze site kan je checken of je (aanstaande) Porsche schade heeft gehad. Er zitten wel een paar maaren aan maar er staan ook tips op voor de beginner.
22 sep 2009 22:01
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: check autoschade
... kentekenplaatje in de header is gejat van 123sticker.nl
Iemand z'n euro's er al gewaagd
22 sep 2009 22:19
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Ik vind dat ze tricky uitspraken doen:
Als je er zeker van wilt zijn dat de auto geen schade heeft gehad, kan je onze autoschade check uit laten voeren
Daar wil ik de mening van een jurist wel eens over horen ...
Da's natuurlijk onzin; ze kunnen alleen checken of in systemen waar zij toegang toe hebben schade bekend is. Welke systemen dat zijn is natuurlijk de hamvraag, daar valt of staat de waarde van zo'n rapport mee. Er zijn heel veel manieren om schade te laten herstellen die niet in een landelijke database terechtkomt. Juist schade waar ik het bangst voor ben wordt hersteld in het grijze circuit...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
23 sep 2009 10:25
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
@lindemans, precies mijn gedachte denk dat deze uitspraak geen lang leven beschoren is......
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum