Draadloos radio luisteren met Galaxy S: Mogelijk? Hoe dan?
Auteur
Bericht
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Draadloos radio luisteren met Galaxy S: Mogelijk? Hoe dan?
Ik heb een Galaxy S en qua toestel bevalt deze erg goed.
Eigenlijk gebruik ik deze telefoon ook als mp3-speler én radio. Nou heb ik als sinds tijden een hele goede draadloze (bluetooth) koptelefoon. Via deze koptelefoon kan ik telefoneren en mp3-tjes luisteren en streaming radio luisteren (via App).
De 'gewone radio' kan ik echter niet luisteren via deze bluetooth koptelefoon, omdat die radio alleen werkt als je er een kabeltje insteekt (meestal de koptelefoon, maar ook een jackplug met een stukje kabel eraan is voldoende; zo heb ik al getest). Deze kabel doet dan dienst als radioantenne. Als je er een kabel insteekt kun je de radio wel via de ingebouwde speaker afspelen, maar níet via bluetooth naar je (draadloze) koptelefoon sturen.
Is het op de een of andere manier mogelijk om tóch via je draadloze (bluetooth) koptelefoon naar de reguliere radio te luisteren? Zo ja, hoe krijg je dat voor elkaar?
(voordat de vraag komt waarom ik dat wil: ik zou het ook fijn vinden om in het buitenland draadloos naar de radio te kunnen luisteren. Via een App luisteren wordt dan wel een hele dure aangelegenheid).
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
28 jan 2011 15:19
barolo
3.2S
010
Re: Draadloos radio luisteren met Galaxy S: Mogelijk? Hoe da
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum