Hallo,
Vandaag een Porsche logo in glas gekregen. Krijgt een mooi plaatsje zodat ik er 's morgens bij het ontbijt al van kan genieten.
De vrouwelijke helft van een bevriend echtpaar (beiden fervente Porsche-liefhebbers) heeft als hobby glaskunst. Een hele tijd geleden heb ik haar eens gevraagd of zij het Porsche logo niet in glas kon maken.
Gisteren werd mij gevraagd om eens te komen kijken en ja hoor zij had voor mij een raamdecoratie gemaakt met daarin het logo. Vanochtend heb ik het meegekregen. Haar man wilde gisteren nog een paar foto's maken. Hij moet namelijk nog op zijn exemplaar wachten. (Jammer Lei)
Oordeel zelf over het resultaat. Ik vind het een knap stukje werk. Het logo komt pas echt tot zijn recht wanneer het voor het raam hangt en de zon er op schijnt. Vanwege de achtergrond en de afstand lijkt er in de letters en tekening wat schaduw te zitten. In het echt is dat niet het geval.
In mijn album komt het logo beter tot zijn recht dan in de thumbnail. In het echt is het logo nog veel mooier.
Het mag eigenlijk niet, maar ik doe het toch. Rinie, hartstikke bedankt.
Gr.
Jo996
album/album_pic.php?pic_id=47504