Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
 Oranje gekte.
Leeft het bij jullie ook al? En welke spelers moeten volgens jullie mee naar het W.K?
Tot nu toe bij de selectie:
Doelmannen:
Sander Boschker (FC Twente) Maarten Stekelenburg (Ajax) Michel Vorm (FC Utrecht).
Verdedigers:
Vurnon Anita (Ajax) Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart) Edson Braafheid (Celtic) Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord) John Heitinga (Everton) Joris Mathijsen (Hamburger SV) André Ooijer (PSV) Gregory van der Wiel (Ajax) Ron Vlaar (Feyenoord).
Middenvelders:
Ibrahim Afellay (PSV) Mark van Bommel (Bayern München) Orlando Engelaar (PSV) Nigel de Jong (Manchester City) Stijn Schaars (AZ) Wesley Sneijder (Internazionale) Rafael van der Vaart (Real Madrid) Demy de Zeeuw (Ajax).
Aanvallers:
Ryan Babel (Liverpool) Eljero Elia (Hamburger SV) Klaas Jan Huntelaar (AC Milan) Dirk Kuijt (Liverpool) Jeremain Lens (AZ) Robin van Persie (Arsenal) Arjen Robben (Bayern München)
En wie wordt Wereld Kampioen?
Algerije Argentinië Australië Brazilië Chili Denemarken Duitsland Engeland Frankrijk Ghana Griekenland Honduras Italië Ivoorkust Japan Kameroen Mexico Nederland Nieuw-Zeeland Nigeria Noord-Korea Paraguay Portugal Servië Slovenië Slowakije Spanje Uruquay Verenigde Staten Zuid-Afrika Zuid-Korea Zwitserland
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 mei 2010 13:03 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: Oranje gekte.
Nee 
|
15 mei 2010 13:05 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 mei 2010 13:09 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Bij mij ook niet, lekker  tijdens belangrijke wedstrijden op tv 
|
15 mei 2010 13:13 |
|
 |
horn
PF #57
|
 waar gaat dit over? Champions Trophy Hockey? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 mei 2010 19:19 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Bijna goed 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 mei 2010 19:22 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Onbegrijpelijk dat hij van nistelrooy niet meeneemt. De man heeft bewezen overal te scoren en heeft een schat aan ervaring. Wie moet dan de diepste spits zijn?Verder is dat volgens mij alleen Huntelaar en die heeft het tot nu toe in het buitenland ook niet echt briljant gedaan. Rest van de aanvallers zijn toch meer buitenspelers.Robben heeft er natuurlijk wel genoeg gemaakt dit jaar. 
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
15 mei 2010 21:26 |
|
 |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Van Persie natuurlijk 
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
15 mei 2010 22:13 |
|
 |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Natuurlijk moet van nisterooij niet mee, is gewoon niet fit. Welke aanvaller moet er voor hem thuis blijven dan?
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
15 mei 2010 23:08 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
En of het leeft.... Gouden tijden op de Nederlandse wegen breken weer aan. Erick, post even de tijden waarop oranje speelt, dan weet ik ik wanneer ik wat benzine kan verstoken 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
15 mei 2010 23:10 |
|
 |
Erick
|
Zal ik doen Maurice.
|
15 mei 2010 23:34 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
+1 
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
15 mei 2010 23:48 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Babel lijkt me de minste.Hoeveel heeft hij er gemaakt dit seizoen?
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
16 mei 2010 0:44 |
|
 |
BTRIII
964 M700
|
Wayne "shrek" Rooney, he is our only hope.
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
16 mei 2010 2:32 |
|
 |
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Met z'n allen voor de tv kan gezellig zijn maar of ze nou onderwater-hinkstap-paarden-schoonspringen uitzenden of voetbal maakt mij eigenlijk niets uit (al lijkt het eerste mij wel eens leuk).
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
16 mei 2010 9:58 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
16 mei 2010 11:15 |
|
 |
Erick
|
Ooyer zou van mij ook niet mee hoeven. Babel krijgt van mij nog het voordeel van decreijfel. (Omdat hij goed met Kuyt kan spelen.)
|
16 mei 2010 11:32 |
|
 |
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
Als één van de 16.000.000 deskundigen denk ik dat "ons Ruud" op basis van zijn kwaliteiten zeker zijn waarde gehad zou hebben.
Ik denk echter dat hij z'n eigen glazen heeft ingegooid door teveel "gedoe" omtrent Oranje in het verleden. Van Marwijk wil eerst en vooral een hecht team, want een hecht team is een winnend team en individuele kwaliteiten zijn daaraan ondergeschikt.
Van Nistelrooij kan een potentiele onruststoker zijn, dat heeft hij in het verleden helaas bewezen. En onruststokers hebben we in Oranje al genoeg gehad.... We weten allemaal dat je daarmee het WK gegarandeerd verliest!
_________________________________________ Wim
|
16 mei 2010 12:10 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Ja, mijn oranje officieel knvb shirt is al gestreken en ligt klaar voor 14/06 om 13.30 uur Nederland-Denemarken / groep E gespeeld in Johannesburg Moet alleen nog om wat kratjes bier  , komt een beetje volk kijken bij mij thuis, een mix van Belgen en Nederlanders lol verzekert 
|
16 mei 2010 12:30 |
|
 |
cabrio wim
|
Heb niks met alles wat oranje is. Is trouwens de kleur van revolutie en verzet, dus vandaar altijd dat vechten bij voetbal. 
|
16 mei 2010 16:16 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Hou zelf niet van voetbal maar Nederland op een toernooi vind ik Ik probeer dit keer alles te kijken op de wedstrijden overdag na want dan moet/ga ik gewoon werken.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
16 mei 2010 16:40 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Totaal niet.  Hoezo? 
|
16 mei 2010 18:43 |
|
 |
Erick
|
De tv kun je uitzetten als je dat niet leuk vindt. Ik vind Studio voetbal en Voetbal International geweldig om naar te kijken. (Vooral naar Rene v.d. Gijp!!!) Voor de winkeliers zijn de wedstrijden van het nederlands Elftal niet zo gunstig geloot, maar het is niet anders. Leeft het in België ook zo? 
|
18 mei 2010 12:20 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Rene vd Gijp is goeeeeed. Hij heeft een keer verhaaltjes verteld na afloop van een seminar, erg grappig. Een echte kwajongen. 't Voetbal zelf doet me niet zoveel, al zal ik natuurlijk de Nederlandse wedstrijden wel proberen te volgen, zo chauvinistisch ben ik dan weer wel. En aangezien ik in Duitsland zit (dan nog steeds hoop ik) zal ik wel wat oranje prullaria op m'n bureau neerzetten. 
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
18 mei 2010 13:17 |
|
 |
Wimpie77
|
Oranje doet mij niet zo veel... Zeg maar bijna niks! Ik ben tijdens de WK op vakantie en ga niet op zoek naar een tv. ALs het aan staat en ik ben toch in de buurt dan pak ik een biertje of vino en kijk wel even.
Uiteraard heb ik wel een mening wie wel en niet mee moeten!
Thuis laten: Ooijer Braafheid Schaars Engelaar Lens Elia (te vroeg...)
Uiteraard met een AJAX hart. Eigenlijk Anita omdat hij nog geen ervaring heeft, maar van Bronckhorst vond ik dit seizoen niet beter dan Anita.
Opstelling
Robben - Huntelaar - Van Persie Sneijder - Van Bommel - De Jong Anita - Matthijsen - Heitinga - Van der Wiel
Kampioen: Spanje
_________________________________________ * * *
|
18 mei 2010 14:06 |
|
|