Auteur |
Bericht |
Justin
Porsche 964 C4
|
Goedgekeurde helm Blokker 40 euro
Past wellicht niet helemaal in het discussie gedeelte van het PF, maar vond hem hier nog het beste bij passen.
Edit: Verplaatst naar Discussie Overige Zaken.
Zag in het Blokker krantje een goedgekeurde motorhelm(die ik persoonlijk helemaal niet lelijk vond) voor 40 euro staan! Ik dacht, wellicht interessant voor mede-forummers die wel eens een rondje slijten op de nurburgring of zandvoort.
voor foto--> zie de blokkert( ) folder op http://www.blokker.nl
|
25 maart 2008 0:35 |
|
|
Patrick
|
...........en een 13 delige autopimpset vaar 24.99.
Past mooi bij de helm qua kleur
|
25 maart 2008 0:41 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
De Lidl heeft momenteel eenzelfde aanbieding lopen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
25 maart 2008 9:41 |
|
|
cabrio wim
|
Dan is hij over 2 weken bij de Aldi, dus goed opletten allemaal.
|
25 maart 2008 9:47 |
|
|
drknauf
|
mijn helm is ook goedgekeurd en de goeie kleur:
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 maart 2008 11:00 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
cheap head -> cheap helmet
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
25 maart 2008 13:04 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Slechte banden, slechte helm, what's next?
Men bezuinigt niet op veiligheid.
|
25 maart 2008 13:56 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Degene die met zo'n helm bezuinigt op veiligheid heeft daar ook niet zoveel om te beschermen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 maart 2008 14:02 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Mooi gevonden !!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 maart 2008 14:03 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Heb hem vanmiddag voor mijn vriendin aangeschaft voor de toekomstige rondje op de nurburgring.
Heb zelf een duurdere Arai Helm, maar vindt het prijs verschil tussen de helmen(paar honderd euro) zeker niet gerechtvaardigd.
Is een prima helm, naar mij dunkt en is door allel Europese testen heengekomen.
Misschien ben ik een krent, maar waarom zou ik meer betalen als dit niet hoeft. Heb ik weer meer geld in mijn budget(t.o.v. de aanschaf van een duurdere helm) om aan echte onderdelen te besteden
ps dank voor verplaatsen topic. Was vamorgen nog niet helemaal wakker, maar ik dacht: Ik stel de mede-forummers in ieder geval even op de hoogte
|
26 maart 2008 1:20 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Oh... dat verklaart alles
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
26 maart 2008 4:26 |
|
|
horn
PF #57
|
ja, laat even weten hoe die test uitgepakt heeft
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 maart 2008 8:43 |
|
|
Erick
|
Ik hou het liever bij mijn Arai.
Moet hier niet aan denken:
|
26 maart 2008 8:47 |
|
|
Erick
|
|
26 maart 2008 8:52 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
26 maart 2008 10:09 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zet je je vriendin toch die Arai op en neem jij dat blokkerhoedje, budgetair blijft het hetzelfde.
Zou er niet mogen aan denken dat als er ooit iets zou gebeuren men mij zou zeggen, had u co-piloot nu ook een Arai opgehad............
Heb sinds het ontstaan van de airbag ook steeds deze in optie genomen waardat het mogelijk was.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
26 maart 2008 10:35 |
|
|
Erick
|
Wat bedoel je hier precies mee gast?
Ik heb een Arai autosporthelm, en het is dat mijn vrouw er niks aan vindt anders krijgt zij precies dezelfde.
Een vriendje van mij heeft een motor/brommerzaak, en ik verbaas me elke keer weer over het feit als een jochie van 16 een brommert krijgt van zijn ouders, dat er dan MAAR een helmpie bij mag van max. 100 euro...
|
26 maart 2008 11:35 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... de rest van het budget is wss nodig om 't brommertje wat op te voeren
|
26 maart 2008 11:46 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Precies... en hoe vaak heb je die helm nou helemaal echt nodig
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
26 maart 2008 11:56 |
|
|
ppp 356
|
Zowel de volkwagen Lupo als de Pheaton zijn beide door de Crashtesten gekomen.
Nu mag jij kiezen met welke je tegen een boom knalt
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
26 maart 2008 13:10 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ken jij PPP z'n vrouw
... die gaat niet voor "minder"
|
26 maart 2008 14:17 |
|
|
ppp 356
|
Klopt, maar ga zelf niet in een Mercedes S rijden en mijn vrouw in een Lupo steken, dan maar allebei een Passat.
Mijn eerste wagens waar de passagiersairbag nog optie was, heb ik gekozen voor deze optie ipv een airco.
Maar om aan te tonen dat niet altijd ALLES kan en/of kon
|
26 maart 2008 14:45 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad. Als iemand echter weinig geld over heeft voor een helm, hoeveel zal hij/zij dan over hebben voor de vervanging ervan na een aantal jaren als de helm nauwelijks is gebruikt en er nog goed uitziet? De polycarbonaat helm kan vanwege de EC goedkeuring nu dan wel net zo veilig zijn als een duurdere helm, maar desondanks toch niet de beste/verstandigste keuze zijn.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 maart 2008 15:11 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Is het nie zo dat vele vrouwen ZELF een kleinere wagen willen, is gewoon makkelijker van een lompe S
Inzake die helmen, Blindsta is het niet zo dat je toch moet toegeven dat kwalitatief de dure helmen gewoon beter zijn en zeker gelijk je zelf zei met de gebruikte materialen. OK de goedkope helm is door de test maar met minimum verreisten... ik heb dan toch liever nog een helm die ook beter rond je hoofd zit dan een met 5cm stof rond en gemaakt is met standaard maat.
Is zo met autos,zetels,computers,gsm,... veiligheid is geen luxe
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
Laatst bijgewerkt door PEF op 26 maart 2008 15:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 maart 2008 15:36 |
|
|
ppp 356
|
Dat willen wij mannen ons zelf wijsmaken, en veel vrouwen laten ons in onze wijsheid.
Dat is een van de eigenschappen van vele vrouwen, laat vader maar in de grote wagen rijden.
|
26 maart 2008 15:42 |
|
|