Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 16:33

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Porsche 997 en Harley D. ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex 924 ex 911 3.2 ex 964 ex 997 audi a5 cabrio/bmw x5 op zoek 964/993(S)
Bericht Porsche 997 en Harley D. ?
Mijn ogen zijn "zwaar" heb gister dansavond gehad leuk vrouwtje ontmoet maar opa heeft zo zijn "reserves" mijn hobby mag er niet onder leiden en ik heb al zo weinig tijd! Maar even iets anders gisteren een auto gekocht (bmw 525) voor mijn zoon (wel zelf betaald) en daar stond "Hij" te blinken en lachte me tegemoet! Een Harley Davidson "Fat Boy" 2006 (slechts 250 in europa dus vrij exclusief) Kleur Platinum metalic even proefritje en wat een machtig machine en dezelfde brom als de 997 komt t.a.v. de kleur een beetje in de buurt van mijn 997 sealskin grey. Wat denken jullie van de combinatie Porsche 997 en Harley Davidson FB? N.m.m. past dat perfect!

Ik hoor het wel ga lekker aan de koffie bij mijn "moedertje" van 87 jr.
grt. Opa.

10 okt 2010 10:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Bericht Re: Porsche 997 en Harley D. ?
Ieder heeft recht op zijn eigen smaak, maar ben niet zo van de HD's, motorrijden daarentegen doe ik net zoveel als P rijden. (ongeveer 20k per jaar.) Ben zelf meer van de alroad motoren, zoals BMW GS(A). Maar lekker doen waar jij je goed bijvoelt, dan is de combinatie altijd goed, toch?

10 okt 2010 11:08
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Porsche 997 en Harley D. ?
Het grote motorfiets topic :idea: :wink:

On topic: HD Fat Boy :thumleft:

10 okt 2010 11:14
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3 berichten ]