Mijn zoektocht naar een Lancia Integrale Evo 2 heeft me door heel europa gestuurd (en uiteindelijk in Amsterdam gekocht...).
Ha gaaf: nog een ex Integrale rijder!
_________________________________________ Make the most of now!
13 feb 2011 15:32
P-Track
Haarlem
Re: Wederom 993 zoektocht....
donkey schreef:
P-Track schreef:
Mijn zoektocht naar een Lancia Integrale Evo 2 heeft me door heel europa gestuurd (en uiteindelijk in Amsterdam gekocht...).
Ha gaaf: nog een ex Integrale rijder!
Helaas te vroeg afscheid van genomen....
13 feb 2011 15:45
donkey
964 C4 1990
utrecht
dat geldt niet voor mij: was op een gegeven moment echt klaar met de haat liefde verhouding : 1000 km fantastisch rijden en dan weer 1 maand sleutelen (had als begin 20er toen ook geen budget voor zo'n auto) Na een zware schade heb ik dan ook afscheid genomen en wou ik perse geen roest, betaalbare techniek en omdat er ook een lease auto bijkwam : openrijden . Kwam toen uit bij Donkervoort. Jaren later ook besmet geraakt met het P. virus en geloof niet dat ik daar weer van af kom. Wat een concept 100den km's 200+ rijden zonder 1 slag verkeerd te slaan! Kijk af en toe nog wel eens half naar Integrales maar weet dat het niet (meer) gaat werken.
_________________________________________ Make the most of now!
13 feb 2011 17:15
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
Eigenlijk erg jammer voor zo´n wagen en (toekomstig) icoon/klassieker.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
13 feb 2011 20:45
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Re: Lancia Integrale
Idd een kanon van een auto
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum