Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab Laatste update: 22 juli 2011 11:15 info Dit was volgens mij al geruime tijd te verwachten, maar het stemt toch best wel droef... Jammer als zo'n markant merk als Saab geheel het veld moet gaan ruimen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
22 jul 2011 11:26 |
|
|
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Spyker heeft zelf toch ook nog nooit winst gemaakt? en gaat dan plots een veel groter bedrijf overnemen dat ook al niet goed draait, en dan is het vreemd dat het helemaal mis gaat.
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
22 jul 2011 11:51 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Een faillisement aanvragen kan iedereen. Voor een faillisementsuitspraak zijn er minimaal 2 schuldeisers nodig. Het is net als met zwaluws en zomers. Je hebt er meer dan een nodig.
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
22 jul 2011 15:35 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
@Joris; ik weet dat jij rechten hebt gestudeerd dus ik durf je zeker niet tegen te spreken, maar ik dacht dat je er 5 voor nodig had? of is mijn kennis inmiddels verjaard
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
22 jul 2011 15:37 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
http://www.mkbservicedesk.nl/374/je-ben ... deiser.htmZie op google een wat gemengd beeld - en het is al weer enige jaren geleden, maar ik houd het op minimaal 2.
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
22 jul 2011 15:50 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
je moet niet alles geloven wat je met Google kunt vinden, dus dacht ik vraag het aan Joris maar bedankt gast als we alles zouden googlen dan zou er weinig overblijven van het forum toch
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
22 jul 2011 16:02 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Zo is dat Maar het is wel verdomd handig. Het forum bedoel ik
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
22 jul 2011 16:12 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Bron: nu.nl Overeenkomst tussen leverancier en Saab Laatste update: 22 juli 2011 15:33 info AMSTERDAM - Saab heeft een overeenkomst gesloten met leverancier SwePart Verktyg. Hierdoor is een tussenkomst van de rechter door Saab afgewend. SwePart wilde een onderdeel van Saab failliet laten verklaren. Foto: AFP Volgens Swedish Automobile, voorheen Spyker, is er overeenstemming bereikt over de betaalvoorwaarden.
Een woordvoerder van Saab bevestigde vrijdag dat de leverancier een faillissementsaanvraag had ingediend voor Saab Tools, een aparte divisie binnen Swedish Automobile. Al ben ik bang dat het eind toch wel in zicht is, al maanden wel kosten maar geen productie. Hoe lang kan Saan dit volhouden?
|
22 jul 2011 16:34 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Laten we hopen dat Victor de tovenaar stand houdt De man heeft visie en lef. Merk heeft een prachtige heritage en de nieuwe 9-5 staat hoog op mijn verlanglijst wanneer de DD moet worden vervangen. Ik erger me aan de kritiek rondom Saab in de media. Allemaal zwartkijkers die nog nooit een origineel idee hebben voortgebracht, laat staan hebben geprobeerd het te verwezenlijken. Enorm sensatiebelust en bijna hopend dat het mislukt. Het gaat hier om een prachtig merk, mensen en banen. Ik duim voor Victor en als het stand houdt is mijn volgende DD een Saab
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
Laatst bijgewerkt door JorisLoet op 22 jul 2011 16:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 jul 2011 16:44 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
En het mooie is dat er op het forum nog vast iemand is die het passend kan maken ook Nog geen 996 carroserie gezien waar iemand een luchkoeler in heeft gegooid. Omgekeerd vast wel. Heb het genoegen gehad ooit eens een rondje Zandvoort mee te maken in een GT3. Weinig mis mee. Wat een auto
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
22 jul 2011 16:48 |
|
|
Johndc
996mk2 cabrio en 944 Cup racerApeldoorn Oost
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Gelukkig is mijn 9000 Aero pas ruim 16 jr jong en pas 370.000 gelopen dus voorlopig nog geen onderdelen nodig Alhoewel nu lieg ik want de airco-pomp is net vervangen. Helaas net buiten garantie en geen coulance meer......
_________________________________________ 996 mkII cabrio tiptronic, 944 Cup racer und noch etwas
|
22 jul 2011 21:28 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Dat kan niet zo moeilijk zijn met het onderblok van een luchtgekoelde 964
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
23 jul 2011 9:45 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
9000 Aero is nice Mijn vader had er een 'back in the day' Heb zelf 2 x 9000 gehad met km stand tot 300.000 zonder grote problemen. Wat een heerlijke auto's waren dat. Verder nog een '86 er 900 T 16S Aero met de rechte neus, een 1991 900 cabrio en op het laatst had ik een een 1993 900 S cabrio en een 900 TSR (of wel GT in de volksmond) en toen was de ultieme Saab droom verwezenlijkt.... Echt allemaal fijne auto's waar ik veel plezier aan heb beleefd.Maar ze moesten het veld ruimen voor de Porsche Desalniettemin kan ik nog altijd genieten als er een mooie 900(0) voorbij komt
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
23 jul 2011 10:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Heeft MI eerder met milleu-eisen/keuring te maken, dan met het technisch niet mogelijk zijn
|
23 jul 2011 10:05 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Re: Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
Dacht ik ook Olaf Geloof met name voor de Amerikaanse markt. Want die Amerikanen zijn zo milieu bewust Maar stel je voor dat je er gewoon een compleet 964 blok in zou gooien, zou dat dan afkeur zijn omdat er strengere eisen gelden voor latere bouwjaren?
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
23 jul 2011 10:26 |
|
|