Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Whisk(e)y
*** Afgesplitst van Porsche ijsblokjes ***Je moet ze alleen niet in de whisky doen.
|
31 aug 2011 20:01 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Porsche ijsblokjes
Whisky-cola kan dan weer wel, maar dat drink ik niet Ewout, grappig die blokkies, maar hoef ze niet
|
31 aug 2011 20:31 |
|
|
Ewout
|
Neen, eigenlijk ook niet, Jean-Marc
|
01 sep 2011 17:14 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
01 sep 2011 21:10 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
|
01 sep 2011 22:27 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Volgens mij wordt het tijd voor een whiskey proeverij Verdunnen is definitely not done. Dat is zoiets als alcoholvrij bier, cafeïne vrije koffie, voetbal zonder doelpunt, s.x zonder hp. Kan echt niet. Dat je ijs of cola bij je Glen Talloch doet kan ik me nog wat bij voorstellen anders is het niet te drinken maar bij de betere whisky….. schande.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
02 sep 2011 1:28 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nou, bij Jack Daniel's kan het ook wel wat mij betreft. Een Single Malt of goede blend inderdaad puur of (zeker bij cask strenght) met een klein beetje water om "verborgen" geuren en smaken te ervaren.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 sep 2011 9:42 |
|
|
Ewout
|
Een paar drupjes uit een pipetje is uiteraard OK.
|
02 sep 2011 9:50 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Drupjes water is vaak aan te raden. Niet te geloven hoe de smaak dan vaak pas echt "ontwaakt". Heb thuis het zo'n cool plankje classic single malts op de bar staan. Verder de hele range Walkers. Verrassend, tip van JW, gold label uit de vrieser! Ijs in Jack D. of four roses is prima, dat is bourbon, Zoet en dus prima door de cola. Niet te vergelijken met malts.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
02 sep 2011 10:05 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Geen JW's hier in de kast, dus kan het niet proberen. Whisky die ik in de vriezer heb liggen is Snow Grouse, dat een echte grain whisky blijkt te zijn en wat smaak betreft dus erg op jenever lijkt . echte porsche en whiskey...
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 sep 2011 10:19 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
02 sep 2011 10:27 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Green label heb ik meestal wel in de kast staan. Blue label vind ik erg lekker, maar heb er het geld niet voor over. Red, Black en Gold kunnen me niet bekoren , maar Gold uit de vriezer houd ik in gedachte om te proberen.
|
02 sep 2011 13:37 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Re: Whisk(e)y
Green is inderdaad ook erg lekker. Heb ook de Blue Label, tax free valt het nog wel mee (want tax free, dus hoe duurder in NL, hoe groter de besparing). In Taiwan gekocht voor ik meen iets van € 90,- bijna leeg, maar heb al een back-up. Kado gekregen.
Rood heb ik aan de non-drip hangen, voor door de cola. Black heb ik ook, is een soort limited, een zwarte fles met een goudkleurig JW mannetje erop. Maar zit nog dicht, drink ik eigenlijk nooit. Een vriend van mij werkt bij Diageo, importeur van o.a. JW. Krijg ik wel eens promo spul van zoals non-drips, glazen etc.
Maar ik hou ook van het meer zilte zoals Caol Ila.
Ben vorig jaar met hem naar het whiskey festival geweest in de kerk in Leiden. Daar wel hele mooie whiskey gedronken.
The size of their toys!
|
02 sep 2011 13:51 |
|
|
Ewout
|
Ik zie dat ik ineens mijn eigen dranktopic heb gekregen Eén van mijn favorieten is Macallan 18 jr. Fles is inmiddels bijna leeg dus moet weer eens vervangen.
|
02 sep 2011 14:01 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Wie is hier nog meer eigenaar van een 'square foot' turfgrond van Laphroaig? Als we die lapjes aan elkaar leggen, kunnen we er misschien wel een bbq organiseren....
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
02 sep 2011 14:01 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Ook erg lekker: Lagavulin Single Malt
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
02 sep 2011 14:21 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
+1 En had laatst deze, erg van genoten Glen Elgin 12
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
02 sep 2011 14:24 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
yep, ook mijn toppertje, heeeeeeerlijk lange nasmaak! maar laphroaig, ardbeg, tallisker, highland park 18 years and so on staan bij mij op de kast. evan williams voor de sour mash een aanrader en four roses voor de cola proost!
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
02 sep 2011 14:28 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Bedankt voor de tip Zal ik eens opzoeken, als ik weer van boord af ben.
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
02 sep 2011 14:30 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
The size of their toys!
|
02 sep 2011 14:31 |
|
|
Ewout
|
Ik heb o.a. ook een The Balvenie 17 jr. sherry oak. Eveneens een aanrader.
|
02 sep 2011 14:41 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Klopt. Vorig jaar heb ik me in Andorra ook "als een kind in een snoepwinkel" gevoeld met de prijzen daar en uiteraard een paar flessen meegenomen naar huis. Lagavulin staat ook hier in de kast als vertegenwoordiging van de Islay's, van The Balvenie een fles Signature (Limited Edition Batch #3). Persoonlijke favorieten zijn Benromach en Glenfiddich 15Y ("Solera Reserve").
|
02 sep 2011 14:58 |
|
|
Ewout
|
Zo, en nu allemaal weer aan het werk, stelletje luie donders, beetje internetten onder werktijd
|
02 sep 2011 15:13 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Dat is ook mijn soort, lekkere islays!!! Mijn topper (hoe kan het ook bijna anders) de Port Ellen, bijna niet meer aan te komen, maar oh zo lekker....
|
02 sep 2011 15:19 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|