Auteur |
Bericht |
bully
|
 Re: Wat vond ik vandaag in mijn schoen??
Nou, wat? Laat ons toch niet in spanning wachten....... 
|
20 nov 2011 23:09 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
De grap was waarschijnlijk dat ie niets in zijn schoen gevonden heeft Ik heb zojuist weer in zo'n ranzige appel lopen happen en het water uit het bakje door de gootsteen gekieperd 
|
20 nov 2011 23:11 |
|
 |
bully
|
Een goochelboek?............. 
|
20 nov 2011 23:19 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Een nieuw hidden font?
|
20 nov 2011 23:20 |
|
 |
912
|
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
20 nov 2011 23:22 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
....ik hoop dat hij hem voldoet,met ja wist ik het maar 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
21 nov 2011 1:49 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
'n stuk lego bij zoonlief en een pop wat mama zegt bij dochterlief. Mijn schoen is nog steeds leeg. 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
21 nov 2011 3:28 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kunnen jullie dat gevoel nog herrinneren, de spanning wanneer je in de schoen keek 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 nov 2011 8:43 |
|
 |
Delnoy
|
Weet nog dat ik gemeend boos werd als mijn ouders de open haard aan deden. Hoe moest Sint of Piet nou door de schoorsteen heen 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
21 nov 2011 8:55 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Zegt die van mij de volgende ochtend, ze hebben het schoteltje zelf al in de kast terug gezet, Net 5 jaar
_________________________________________ remmen is angst
|
21 nov 2011 9:03 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
De appel valt niet ver van de boom Robert 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 nov 2011 9:36 |
|
 |
horn
PF #57
|
Een folder van Lenen.nl? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 nov 2011 9:39 |
|
 |
Delnoy
|
Even of topic. Breng ik vanmorgen de kids naar school zie ik een Volvo. Familie Horn ? Have a nice day
|
21 nov 2011 10:07 |
|
 |
horn
PF #57
|
Nope, de kids hebben een studiedag en zitten over een half uur in Joris en de draak... Net als gisteren, waar ik na 20x achter elkaar toch enigszins behoefte kreeg naar "zitten op een bankje"...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 nov 2011 11:03 |
|
 |
Delnoy
|
Was natuurlijk een geintje. Zag die hond aan het stuur van die Volvo en ik moest meteen lachen. 
|
21 nov 2011 14:03 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ik begreep hem ook wel hoor. Heb nl ook geen Volvo (meer). Zat in het restaurant van het Efteling hotel ook hartelijk te lachen om het idee dat de mensen jou zaten aan te kijken omdat je een foto maakte van een auto met een hond achter het stuur 
|
21 nov 2011 20:07 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb jij nix anders te doen Ojee DWDD begint zo ff kijken of we Harald zien 
|
21 nov 2011 20:25 |
|
|