Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2025 13:12

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Sportreizen Formule 1 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Sportreizen Formule 1
Beste autofans!

Vanuit mijn studie Sport en Economie van de Fontys Economische Hogeschool Tilburg, heb ik met mijn medestudenten de opdracht gekregen om de fans van de Formule 1 beter in kaart te brengen. Hierbij hebben wij jullie hulp hard nodig! Zouden jullie voor ons deze korte vragenlijst van 25 vragen willen invullen. Het invullen van de vragenlijst lijst duurt hooguit 5 minuten, voor jullie een kleine moeite voor ons belangrijke informatie die wij kunnen gebruiken in ons plan (gegevens worden anoniem verwerkt).

https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... c6MQ#gid=0

Alvast hardstikke bedankt!
Met vriendelijke groeten.

12 maart 2012 13:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht Re: Sportreizen Formule 1
Ingevuld, ff wat dingen die me tijdens het beantwoorden te binnen schoten:

- Provincie vraag: je mist een optie buitenland
- Vragen over de mensen met wie je GP's bezoekt: mist optie overige familieleden (b.v. broer/zus)
- Vragen over de GP's die je al bezocht hebt mist. Hierdoor krijg je geen goed beeld bij de vraag welke GP's mensen nog willen bezoeken. Ik heb Duitsland en Belgie al gezien en kan ze iedereen aanraden maar daarom heb ik deze opties niet aangevinkt bij de vraag over de GP's die ik nog wil bezoeken. Tevens ontbreekt een vraag over de motivatie van mensen om deze GP's te willen bezoeken.

Denk dat je een wat oppervlakkig beeld krijgt met deze vragen maar ben benieuwd wat je met de resultaten gaat doen. Informeer de mensen die de moeite nemen om je te helpen over wat je van plan bent met de resultaten en hoe je geinteresseerden op de hoogte gaat brengen van je bevindingen.

Veek succes met de opdracht verder!

12 maart 2012 21:44
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2 berichten ]