Auteur |
Bericht |
VM020
|
Feest!!! 5 jaar financiele crisis.
Mozexkriebels we gaan het vijfde jaar in van de financiele crisis. Had niemand dit in 2008 voorzien? Had dan nl al mijn geld vd bank gehaalf en een nieuwe P aangeschaft. Denk dat de crisis nog 5 jaar gaat duren.
|
18 apr 2012 18:51 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Re: Feest!!! 5 jaar financiele crisis.
Waar wacht je op, geld van de bank en een nieuwe Porsche kopen en
|
18 apr 2012 19:05 |
|
|
arjan
|
Zo te lezen was hij te laat, en is het nu gebleven bij dromen van............ Hebben crisis en spelling met elkaar te maken
|
18 apr 2012 19:11 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ben er niet veel armer van geworden............maar velen waarschijnlijk wel. Het is maar hoe je met je centen omgaat. Gebruik je verstand en je komt een heel eind.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
18 apr 2012 19:30 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
+1 merk er gelukkig nog weinig van. je verstand gebruiken en dan komt het goed!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
18 apr 2012 20:59 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Als ze mij nu ook eens helpen met 33.600 euro's ! Dan kan ik nog een mooie wagen er bij halen...
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
18 apr 2012 21:54 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Met z'n allen weer een beetje geld uitgeven en alle kredietbeoordelaars in de ban, dan gaat het wel weer goedkomen!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 apr 2012 21:58 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Het duurt net zo lang als dat het de politiek duurt om de pijn te verdelen. Dus ja, dat kan nog wel 5 jaar duren...
Het nadeel is dat met het verstrijken van de jaren de te verdelen pijn toeneemt.
|
18 apr 2012 22:54 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Dan blijven we nog lekker 5 jaar hier. Was verbaasd toen we vorige maand in NL waren hoeveel van onze vrienden en bekenden ofwel werkeloos thuis zitten, of in een baan blijven hangen omdat er geen alternatieven zijn. Het gaat te ver om te zeggen "welke crisis?", maar we hebben er hier in Australie toch duidelijk minder last van (gehad); waarschijnlijk doordat we veel meer afhankelijk zijn van de Aziatische economie.
|
19 apr 2012 5:47 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat dekt helaas slechts een deel van de lading...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 apr 2012 5:58 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Crisis duurt tot 2015. Let maar op.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
19 apr 2012 6:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Eens, maar dan nog heb ik er persoonlijk geen last van gehad. Ken genoeg mensen die dat wel hebben. Sommige daarvan kan ik dan wel bijstaan, maar de hele bevolking niet. En wellicht is het nu eens zaak om na te denken aan welke partij je je stem geeft bij een volgende verkiezingen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 apr 2012 6:35 |
|
|
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
|
Ongeveer 4,5 jaar geleden ben ik begonnen met mijn hobby winkel op het internet,ik vraag me wel eens af hoe het zou zijn als het goed gaat in Nederland.
|
19 apr 2012 7:01 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
klopt! ik heb al 5 jaar geen plankjes op mij kistje hoeven spijkeren.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
19 apr 2012 7:35 |
|
|
VM020
|
Kabinet staat op het punt van vallen. Was al vanaf begin gedoemd te mislukken. Tis beter om met schone lei te beginnen en geen domme harde bezuinigingen invoeren die de al zwakke economie verder om zee helpt. Geld moet rollen.... da's de beste remidie om de economie weer op te krikken. Legt dat maar eens uit aan onze oerdomme politici en 'volksvertegenwoordigers'. Mijn voorstellen: 1. Verlaag onmiddelijk de BTW van 19 naar 10-12%. 2. Schaf de BPM af. 3. Verlaag onmiddelijk de loonbelasting. 4 Schaf onmiddelijk de belasting op spaargelden. 5. Bezuinig op luie ambtenaren. 6. Schaf wachtgeldregeling ambtenaren en politici per direct af. 7. Pak de oliemaatschappijen en speculanten aan of sluit ze op voor het maken van verboden prijsafspraken. 8. Bouw grote gevangenissen en laat gevangenen met zijn 2-en of 4-en in 1 kleine kamer. Zet ze op water en brood.
|
21 apr 2012 18:49 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
21 apr 2012 20:41 |
|
|
VM020
|
Nl krijgt nog 5 jaren diepe recessie dankzij de Euro en het Lenteaccoord. Huidige regering bezuinigt de economie helemaal kapot. Huizenmarkt stort in en mensen verliezen en masse hun baan. Met dank aan Jan Kees de Jager
|
17 mei 2012 5:59 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Mja maar we pikken het toch allemaal dus waarom erover opwinden. Kees Jan heeft volgens mij je topic gelezen en precies het tegenovergestelde gedaan
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 mei 2012 7:53 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
't Is maar net hoe je ermee omgaat: http://youtu.be/RwmbfPzUAJU
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
17 mei 2012 8:10 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Hoorde laatste een passende oplossing: de helft van alle ambtenaren moet ontslagen worden en de overgebleven helft moet gaan werken NB prachtige avatar Ivo!!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
17 mei 2012 8:48 |
|
|
Hartwiek
|
Oplossing: MKB en zelfstandigen niet uitmelken...krijg je weer meer zaken en bedrijven erbij...dus ook meer werkgelegenheid....Nu doen ze het tegenovergestelde......
|
17 mei 2012 14:28 |
|
|
PRG
Ex964;ex997; 3.2 '86 USA
|
Hi,
Ik kom normaal gesproken alleen op deze site voor P-zaken.Maar kan het nu niet laten om toch een economische bijdrage te plaatsen.
In de afgelopen 20 jaren zijn 'wij' in het westen verwend met een stijging van de welvaart (en hopelijk welzijn) die niet gebaseerd was op hard werken, geld verdienen en sparen, maar op potverteren en 'rood staan'. Zuinigheid en vlijt bestonden niet meer. Rentmeesterschap leek uit de woordenboeken geschrapt.
Inmiddels zijn een aantal landen elders in de wereld zover dat ze klaar zijn om de volgende generatie economische grootmachten te worden.
In West-Europa (misschien ook USA) moet men zich voorbereiden op een langdurige en pijnlijke welvaartscorrectie.
Ik wens de mensen die denken dat we hier snel uitkomen veel sterkte.
Het lijkt mij verstandig om de bakens de verzetten en elkaar voor te bereiden op 'slechte tijden'.
Dat betekent: nog harder werken, zorgen voor de volgende generatie en voor onze ouders. En vooral: tering naar de nering zetten.
Dit was Brandpunt !
|
17 mei 2012 16:11 |
|
|
VM020
|
Nederland heeft de hoogste particuliere schulden ter wereld. We leven op te grote voet, we hebben de hoogste schulden, kopen dure huizen die we eigenlijk niet kunnen permiteren, hebben de hoogste hypotheken aangejaagd door de hypotheekrente aftrek dat op zijn beurt de huizenprijzen opdrijft. Het is allemaal gebakken lucht.Nederland heeft een enorme huizen-bubbel!
We staan er financieel slechter voor dan de Grieken maar het wordt netjes onder de vloerkleed geschoven om niet al te veel onrust te veroorzaken. De huizenprijzen zullen de komende 5-15 jaar keihard gaan dalen.
De inhalige babyboomers, sorry 55+-ers, met als credo 'ikke,ikke, ikke en de rest kan stikke" hebben alles afgebroken wat de generatie van WO-II hebben opgebouwd, het is de generatie van egoisten die die de credietcrisis hebben veroorzaakt, verantwoordelijk zijn voor de financiele schandalen en de puinhopen achterlaten voor de generatie hierna. Zo even baby boomers bashen.
Nederland zal pas over 10-15 jr uit de crisis komen! Met dank aan het kortzichtige Lente accoord van de proleten uit het Binnenhof.
|
17 mei 2012 17:03 |
|
|
porsonly
|
Hier zakken de prijzen alleen van huizen boven 350.000, daaronder blijft alles stabiel. Alleen heb ik nog geen koper voor ons huis langs zien komen.
_________________________________________ http://www.porsonly.com
|
17 mei 2012 19:35 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hehehe, mooi statement: "De huizenprijzen dalen niet, ze worden alleen niet verkocht"
|
17 mei 2012 22:25 |
|
|