Auteur |
Bericht |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Alpe d'HuZes rijden voor KWF Kankerbestrijding!!!
Hallo allemaal, Ik wil jullie even aandacht vragen voor het volgende: Ik ga volgend jaar meedoen aan Alpe d'huZes !! Dat is het grote jaarlijkse evenement wat zich afspeeld op de Alpe d'Huez en waar mensen die iemand verloren zijn door kanker of zelf tegen deze ziekte vechten zoveel mogelijk achter elkaar Alpe d'Huez gaan beklimmen!! Ben eindelijk ingeloot en mag 7-6-2012 starten. Nu is het de bedoeling dat alle deelnemers zoveel mogelijk geld in gaan zamelen door middel van sponsoring, ik moet minimaal 2500 euro sponsorgeld inbrengen, anders mag ik niet starten!! Dus zoek ik mensen of bedrijven die willen doneren. Ik ben dus op zoek naar donateurs en hoop dat er mensen zijn die mij maar vooral de KWF kankerbestreiding willen steunen!!!. Al het geld gaat dus naar de KWF kankerbestrijding. Dit jaar was dit ruim 20.000.000 Euro en we hopen voor komend jaar 30.000.000 Euro op te halen. Op de site http://www.opgevenisgeenoptie.nl staat alles nog eens goed beschreven en kunt u ook alle info vinden!! Er is voor mij ook een eigen actiepagina gemaakt waar alle info over mij, mijn doel en mijn motivatie beschreven staat. Je kunt daar als je dat wilt op mijn actie doneren of mij steunen!! Ik ben u erg dankbaar als u op mijn actie gaat doneren!! Vergeet niet dat u het niet voor mij doet maar voor de KWF kankerbestrijding!!!! Heb ik uw interesse gewekt en wilt u doneren dan staat hieronder de link van mijn actiepagina voor de Alpe d'huZes. http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/berriebovenschen/berrie-bovenschen/ Ook ik ga volgend jaar met een verhaal naar Frankrijk! Ik ga dit doen voor mijn oom die kort geleden te horen kreeg dat hij nog maar max. 3 maanden te leven heeft!!! Hij vind het geweldig dat ik dit voor hem ga doen. Helaas zal hij er niet bij zijn!! Aan hem draag ik dit op!! Hartelijk bedankt voor uw tijd!! Ber
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
20 nov 2011 23:22 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Alpe d'HuZes rijden voor KWF Kankerbestrijding!!!
Naast mijn maandelijkse donatie aan KWF ga ik jou zeker financieel steunen!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
20 nov 2011 23:27 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Dankjewel Jurgen, helemaal top van je Ik hoop dat er nog vele volgen!!!
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
20 nov 2011 23:30 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Ber ouwe fietsreus , ik ga wel even met de familie Mulder praten hoeveel plaats er nog is en anders gaat er nog maar een auto van ons extra naar Frankrijk en kun je mooi mee liften, en terug natuurlijk.Wij vertrekken altijd op een zaterdag heen zodat je een aantal dagen daar kan trainen in groepsverband en op een vrijdag weer terug.
_________________________________________ Picasa album
|
20 nov 2011 23:45 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik sponsor dit al 3 jaar.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 nov 2011 0:37 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Verdorie jongeman haha,was ik maar 30 jaar jonger ,dan ging ik mee! Ik heb vroeger gewielrend bij de amateurs en liefhebbers en was lid van U.V.W"Het Stadion" Brengt mooie herinneringen terug,stel fanatiekelingen! Succes en train ze met een niet te zwaar verzet! Souplesse is het woord
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
21 nov 2011 0:48 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Die is makkelijk te doen die Alp met slechts 14 KM en maar een paar KM met een hoger klim % van 10.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 nov 2011 1:26 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hangt wel af van de snelheid waar je mee naar boven gaat hoor
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
21 nov 2011 1:29 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Tis geen race.
|
21 nov 2011 1:38 |
|
|
Ber
|
Het is zeker niet de zwaarste en stijlste berg die er is! Maar als je hem zoveel mogelijk achter elkaar wil beklimmen wordt hij vanzelf een verschrikking! Ik heb mijn hele leven wedstrijden gereden. De laatste jaren bij de elite in de amateurploeg van AXA gereden, was een prachtige tijd. Ook veel in de Alpen gereden, zoals de Marmotte en alle grote klassiekers, dus weet wat het is om meerdere zware colls achter elkaar te beklimmen. In 2000 gestopt met wedstrijden maar tot nu toe altijd wel de wedstrijd trainingen gevolgd, dus nog steeds op behoorlijk niveau!! Maar moet wel weer aan het lange klimmen wennen, dat is toch al even geleden!
Belangrijk is om op souplesse naar boven te gaan. Het hoeft niet snel, het gaat erom om zoveel mogelijk omhoog te fietsen! je hebt er 15 uur de tijd voor dus ook tijd om wat rust te pakken tussen de klims door!!
|
21 nov 2011 9:34 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ber, ik ga je ook sponsoren.
|
21 nov 2011 11:34 |
|
|
Ber
|
Geweldig, helemaal top
|
21 nov 2011 13:22 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Hey Ber en alle andere (vrijgevige) forummers, Je bent me voor, maar ik doe ook mee! We gaan met 8 collega's hem 6x op fietsen. Voor mij geldt dus het zelfde als voor Ber. Bijgaand mijn actiepagina, met donatie mogelijkheid! Sinds vandaag is de pagina actief. Word jij de 1e die doneert? http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl ... -ruessink/Alvast heel hartelijk dank. Marcel
|
21 nov 2011 14:31 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
BER complimenten voor je instelling. Verder sorry dat ik niet sponser. Ik ben geen voorstander van liefdadigheid via organisaties.
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
21 nov 2011 16:51 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Richard, bij dit doel gaat elke eurocent naar het doel rechtstreeks er blijft dus niets plakken. (weet ik uit ervaring)
_________________________________________ Picasa album
|
21 nov 2011 16:55 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
|
21 nov 2011 17:00 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Ber, Topperrrrrrrr! Donatie gedaan...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
21 nov 2011 19:03 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
21 nov 2011 19:33 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. heb 'm voor je in m'n FB status gezet - mss helpt het
|
21 nov 2011 19:44 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Donatie gedaan namens de zaak
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
21 nov 2011 19:56 |
|
|
Ber
|
Geweldig jullie reacties, donaties en jullie hulp!!, hier had ik niet op gerekend!!! Ik ben jullie echt dankbaar. Ben er vanaf nu erg druk mee en wil zoveel mogelijk binnenhalen. Ook gaat binnenkort alle vrije tijd in trainingen zitten. Weer een beetje zoals het vroeger was, heb er echt zin in. Eens kijken wat ik nog uit dit oude lichaam kan halen. Maar dat zit wel goed, ben ook nu nog in erg goede vorm!! Wat betreft de organisatie: Ik ben afgelopen zaterdag bij de info dag geweest. Deze werd gehouden in het Philips stadion in Eindhoven. De 8000 deelnemers waren er allemaal en het was een zeer nuttige dag. Veel info gekregen en ook de organisatie heeft nog eens duidelijk gemaakt hoe en waar het geld nu werkelijk naartoe gaat. Er zijn dit jaar 11000 vrijwilligers die meehelpen. Al deze mensen bekostigen alles zelf, er gaat dus geen cent verloren!!! En dat kom je iegenlijk nergens meer tegen. Wat mij opviel was de passie die iedereen heeft voor dit evernement en waar het voor staat. Nagenoeg alle mensen en ook veel vrijwilligers hebben op de een of andere manier iets met deze ziekte te maken. Ik heb nog nooit zoveel saamhorigheid gezien onder de mensen. Het was echt bijzonder om mee te maken. De mensen die een toezegging doen krijgen op termijn door mij een factuur toegestuurd, zo werkt dat bij toezeggingen. Ik neem dan wel contact met je op voor wat info! De mensen die gedoneerd hebben dus niet, deze hebben al betaald (gedoneerd) Nogmaals heel erg bedankt allemaal!! Berrie
|
21 nov 2011 20:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik laat m'n volgende klus aan jou uitbetalen.......
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 nov 2011 21:52 |
|
|
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
|
2 opmerkingen: 1. Het gaat erom dat je omhoog TRAPT (en niet de 'P' het werk laat doen) 2. Ik ben naar boven geploeterd en vond het knap tegenvallen. Diep, diep respect voor mensen die meerdere keren naar trappen en hiermee echt iets doen voor de medemens. (ja, ik sponsor ook)
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
|
21 nov 2011 22:37 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Als Ber niets te doen heeft dan pakt tie de fiets en rijdt een rondje Ijsselmeer.
Ik heb zowel Ber als Marcel en nog een vriend van mij gesponsord en ik heb respect voor iedereen die dit doet.
|
21 nov 2011 22:45 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Thx Barolo!!!! Zoals Ber al zei, iedereen is enthousiast en geen euro gaat er verloren, als voorbeeld onze collega's en ik betalen onze eigen reis en verblijfkosten. Vanmiddag hebben we een team meeting om het zo te regelen dat we maximaal geld ophalen door allerlei acties. Verder zijn we een trainingsschema aan het opzetten zodat iedereen fit aan de start verschijnt.
|
22 nov 2011 9:53 |
|
|