Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Een Countach aan de muur...
Het is weer eens wat anders! Voor het verhaal: klik
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
21 jun 2012 16:14 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: Een Countach aan de muur...
komt niet mooi uit,
zo hem eerder op een glazen podium zetten op een meter vanaf de vloer
_________________________________________ remmen is angst
|
21 jun 2012 16:17 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Voor als je zoveel geld hebt dat je het niet eens meer op kan maken aan te dure hoeren en champagne!
|
21 jun 2012 16:23 |
|
|
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
_________________________________________ Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail
|
21 jun 2012 16:24 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Las laatst een artikel over een woning (eigen ontwerp) met een oude daimler aan de muur, het open dak wat vergroot en een boekenkastje van gemaakt. Best geinig.
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
21 jun 2012 23:39 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Stond afgelopen weekend in de bijlage van het FD!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
21 jun 2012 23:43 |
|
|
Tilt!
|
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
21 jun 2012 23:46 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
alletwee tof om aan de muur te hangen, maar als ik eens 1 x ermee mocht naar het werk rijden, dan zou ik toch die countach kiezen, ipv die porsche .....
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
22 jun 2012 7:28 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Overigens ook eenvoudig zelf te doen!
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
22 jun 2012 8:00 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 jun 2012 9:10 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Dat moet een vrouw geweest zijn....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
22 jun 2012 9:12 |
|
|
Erick911
|
Ben je een weekendje weg met wat vrienden regelt je vrouw een cadeautje voor aan de muur... Verkeerde merk... Ik zal nog eens een weekend met vrienden weg gaan...
_________________________________________ #64 comming soon.
|
22 jun 2012 10:23 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Hebben we in Den Haag ook..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 jun 2012 10:50 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
|
22 jun 2012 10:51 |
|
|
horn
PF #57
|
psssst... die porsche is een trapauto... hangt een beetje af van hoe ver je werk is...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jun 2012 12:29 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Die is er zo te zien vooruit ingevlogen
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 jun 2012 13:16 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
wist ik wel, daarmee dat ik liever die lambo had
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
22 jun 2012 13:32 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Gaaf, hoe heb je die lampen zo horizontaal op kunnen hangen? Vernuftig
|
22 jun 2012 19:47 |
|
|
Tilt!
|
Die lampen steken op buizen die uit die achterste grijze muur komen Die straat in baksteen aanleggen was moeilijker...
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
23 jun 2012 2:03 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Auto's moet je mee rijden. Niet aan de muur hangen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
23 jun 2012 7:05 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Probleem met die Countach was juist dat ie het niet zo lekker deed en dat het met dat rijden dus niet erg opschoot. Hij had hem ook ritueel kunnen verbranden of in zijn achtertuin begraven.
|
23 jun 2012 7:11 |
|
|
horn
PF #57
|
als dat het criterium is, is het nog verbazingwekkend dat er zo weinig Alfa's aan een muur hangen... Ik weet nog dat toen ik een jaar of 5 was, er ergens langs (ik meen de A12) een bedrijf was met een gele 2CV op het dak. Was voor mij en mijn broertje altijd een checkpoint op weg naar oma in Den Haag
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jun 2012 8:10 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Die geven bruin af...
|
23 jun 2012 13:06 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ja, en vals licht, van al die lampjes op het dashboard (sorry Alfisten!)
|
24 jun 2012 13:21 |
|
|
horn
PF #57
|
Bij Philips noemen ze dat ambilight...
|
24 jun 2012 17:18 |
|
|