Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) #2
. .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 apr 2015 12:08 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
Heb je dit ook met de GT3?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
15 apr 2015 12:14 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Das vrijwel de auto van mijn (verre)buurman, persoonlijk kan me de M3 meer bekoren.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
15 apr 2015 13:29 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik ook. Qua status en qua looks.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
15 apr 2015 13:36 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) #2
Ik begrijp dat status belangrijk is voor BMW-adepten?!
|
15 apr 2015 16:25 |
|
|
horn
PF #57
|
deze blijf ik gaaf vinden! en deze staat nu te koop op mobile. Zal niet lekker zijn als DD, maar wel tempting...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 apr 2015 20:10 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Wel zeer roest gevoelig dit soort BMW's.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
15 apr 2015 20:50 |
|
|
drknauf
|
staat er wel heel stoer bij die oranje zeg .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 apr 2015 21:23 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Veel mee gereden en veel aan gewerkt, je was "de man" met zo'n auto Dit is een late, 74 of 75 met die grote achterlichten. Idd roestgevoelig, maar de CS of coupe was nooit zo gewild Ze begonnen met een 2000 CS, geen fraaie auto, vond de 15, 16 en 1800 4 deurs ook een stoere auto en met name de 1800 TI. Als je ze zag waren het meest Duitsers, die kochten toen al die "volle" auto's wat wij later ook zijn doen. Wat de BMW's veel hadden was het roken bij het gas los laten, waren de klepsteelhoedjes die versleten waren. Bougies gingen eruit en er werd druk op gezet zodat de klep bleef zitten en de hoedjes werden vernieuwd Sorry, al heel wat keren neergezet
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
15 apr 2015 21:23 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dit is toch geen fraaie auto
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
15 apr 2015 21:36 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Vind m juist super
|
15 apr 2015 21:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Je kon ze voor weinig kopen en roesten dat ze deden leek wel een (oude) Porsche
|
15 apr 2015 21:59 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Briljante foto Hans ^^. Goed haar ook
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
16 apr 2015 8:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Denk rond 1972, we gingen naar Ibiza
|
16 apr 2015 8:49 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Goh, zou je niet zeggen, jaren zeventig Haar, extra lampen op de BMW.... Cool
|
16 apr 2015 13:14 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Haar kan je vergelijken met sex, neemt af met de jaren
|
16 apr 2015 13:21 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Mijn grootvader zei ooit; jongen, het wordt wel minder,...... maar 't gaat nooit over
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
16 apr 2015 14:48 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
"Sex is zo lekker, dat zelfs als ze iets verzinnen dat nóg lekkerder is, ik het er gewoon bij blijf doen"
Youp van het Hek, geloof ik
|
16 apr 2015 16:16 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nog iemand "de rijdende rechter" gezien Er was een mannetje met een BMW 320 coupé met een probleem. Hij had hem in Munchen gehaald en na een tijdje ging de motor stuk, dacht een gebroken ketting. Ging met de auto naar een autosloper die een motor had staan uit een schadeauto, de motor werd via de sloper bij een andere garage ingebouwd voor € 500,--. Nu liep de auto niet naar behoren na de inbouw, na heel wat zoeken en irritatie bleek een schijfje dat achter het vliegwiel zit te ontbreken en deze zend alle gegevens naar de comp. Voor dat de motor stuk ging had hij de koppeling al laten vernieuwen, maar wie had nu dat plaatje vergeten? Uiteindelijk werd het aardig in de minne geschikt en de auto liep weer super. Maar ik zeg koop zo'n ding toch gewoon bij een Ned. dealer en ga ook weer naar de dealer wanneer de motor defect is.
|
22 apr 2015 1:04 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Simon Vinkenoog dacht ik
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
22 apr 2015 7:23 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 apr 2015 10:17 |
|
|
horn
PF #57
|
Als je in Duitsland koopt omdat je meer keus hebt, beter onderhoud, meer opties en bovendien beduidend goedkoper uitkomt, loop je dat risico. Net als je in NL bij een particulier koopt. Je moet zelf afwegen of je dat het waard vindt. Ik heb het meerdere keren gedaan, naar volle tevredenheid. Recent full option 307 SW voor totmbo uit Berlijn. In NL had de automatenbak kuren. "Rij maar naar een Peugeot garage en vraag maar wat het kost." De €500 die de reparatie kostte werd netjes door de duitse autohandelaar op mijn rekening gestort. Binnen een dag.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 apr 2015 13:15 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ja, Duitsers die kun je vertrouwen, goed volk
|
22 apr 2015 16:26 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Tot ze jouw auto komen kopen en er een paar liter motorolie teveel in mikken, dan kun je aardig wat gezeur krijgen heb ik hier wel eens gelezen
|
22 apr 2015 16:37 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Oja was dat geen man uit het "Gooi" ?
|
22 apr 2015 17:24 |
|
|