Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
 Wie is de kunstenaar van de schilderijen van State of Art?
De vraag is -denk ik- duidelijk... Ik heb deze ook aan de muur hangen:  En ik vind ze erg mooi; vooral die stijl. Ik kan alleen nergens vinden wie deze schilderijen/lithos heeft gemaakt. Wie weet welke kunstenaar dergelijke werken voor State of Art maakt?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
30 jan 2013 15:58 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
 Re: Wie is de kunstenaar van de schilderijen van State of Ar
Ik kan je niet aan het antwoord op je vraag helpen maar zijn wel gaaf voor aan de muur. Mag ik vragen wat zoiets nou kost (print uiteraard) en waar ik dit kan bestellen  ?
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
30 jan 2013 16:03 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wow. Gaaf! Ze zijn niet gesigneerd  , dus ik kan je er niet verder mee helpen helaas.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
30 jan 2013 16:07 |
|
 |
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Even State of Art bellen of mailen Zitten in Lichtenvoorde
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
30 jan 2013 16:11 |
|
 |
Black Betty
|
Goed idee! Ik heb inmiddels even gebeld en het blijkt de kunstenaar Uli Hack te zijn Ik heb deze ook:  Ik dacht al dat die van dezelfde kunstenaar zou zijn en dat werk is weliswaar gesigneerd, maar van die kriebel kon ik geen chocola maken... Moet nog ingelijst worden... heeft overigens een mooie site: http://www.uli-hack.deVeel mooie autokunst (en héél veel Porsche  )
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
30 jan 2013 16:24 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Vind deze ook errug mooi 
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
30 jan 2013 16:41 |
|
 |
raelle
ex964, ex993, 997S cab, 970
|
Als er interesse is : ik heb diverse keren in mijn projecten gebruik gemaakt van het werk van een Limburgse kunstenaar Frank v.d. Broek. Ik kan jullie doorverbinden...  geen copieën, geen litho's ; verf op hout of doek. Ik ( en mijn klanten) zijn er nogal blij mee.. 
|
30 jan 2013 17:32 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Mooi! ik ken ook een kunstenaar uit Apeldoorn, die op verzoek een beeld (van je auto) heel gaaf kan maken, http://www.jacksart.nl 
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
30 jan 2013 17:44 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
WoW Gaaf. Wellicht iets voor het garage project van 2014.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
31 jan 2013 5:07 |
|
 |
Black Betty
|
Wat kost zo'n schilderij dan ongeveer?
|
31 jan 2013 9:21 |
|
 |
$TEEF
|
Bel/ mail m maar eens... Hij heeft al een keer een mooi Porsche doek gemaakt, zal wel vragen of hij daar nog een foto van heeft...was heel snel verkocht namelijk...  maar een ander beeld laten bewerken is ook erg gaaf... Ik zag nu, naast een serie dames  , ook een serie van de Stones staan, erg gaaf!
|
31 jan 2013 9:49 |
|
 |
$TEEF
|
|
31 jan 2013 12:53 |
|
 |
raelle
|
 Ligt nogal aan het onderwerp, techniek, afmetingen, aantal en nog een paar zaken. Kun je ook het beste met hemzelf regelen, voor z'n privegegevens stuur je me het beste een PB 
|
31 jan 2013 14:03 |
|
 |
raelle
|
Sorry, Speedy356, het was niet de bedoeling je topic te hacken 
|
31 jan 2013 14:25 |
|
 |
Black Betty
|
No problem Inmiddels heb ik ook al een leuk contact met Uli Hack Hij blijkt -als hij in Nederland is en voor State of Art,of het Louwman Museum werkt- in Vinkeveen te overnachten; nog geen 500m bij mij vandaan! Binnenkort (waarschijnlijk in maart) ga ik eens een kopje koffie met hem drinken, zo hebben we afgesproken en dan gaan we ook de mogelijkheden bespreken om mijn Black Betty onderwerp van een schilderij te maken Laat ik ook meteen de posters van State of Art signeren... Ik stuur je wel even een pb.
|
31 jan 2013 14:41 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Weet je toevallig waar ik die State Of Art/Uli Hack posters kan kopen?
|
31 jan 2013 16:32 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Je kunt even bellen met state of art $teef en ik hebben voor een doosje wijn een paar van die posters gekregen destijds.
|
31 jan 2013 16:39 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Goed idee Ewout, heb alleen de ballen verstand van wijn (überhaupt van alcoholische dranken) dus dadelijk sturen ze me een baksteen in een koker 
|
31 jan 2013 19:40 |
|
 |
BTRIII
964 M700
|
Deze gesigneerd Limited Edition van Uli Hack heb ik pas gekocht. Als ik me niet vergis, zijn er 500 in 1994 afgedrukt voor het 993 Cup serie. 
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
31 jan 2013 19:45 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Sweet Martin, zag hem al voorbij komen op z'n site. Ben zelf weg van die gele 993 Turbo van zijn hand die ik eerder postte  .
|
31 jan 2013 21:18 |
|
|