Auteur |
Bericht |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
 Porsche gezocht voor eindejaar bal voor mijn dochter
Luitjes, Mijn dochter kwam gisteren bij mij met de vraag of ik een Porsche kan regelen voor haar eindejaar bal!! Liefst zou ze in die van mij stappen maar dan kunnen haar vriendinnen er niet bij en dat is niet zo leuk. Natuurlijk heb ik daar begrip voor  Dus haar beloofd een topic aan te maken en even mijn best voor haar te doen! Wat krijgt u hiervoor: Een leuke rit naar Veenendaal Drie leuke meiden van ong 17 jaar bij u in de wagen, in gala jurken Heel veel mensen langs de route naar de school, dus uw wagen wordt bekeken. Het is een groot spectakel elk jaar!! Veel mooie andere wagens die mee rijden. Lekker eten bij mij thuis, wat u maar wilt!! Wanneer: 10 juni vanaf 18:30 tot 21:00 uur. Tijden zijn ongeveer!! Ik zou het super vinden als iemand van jullie dit voor mijn grote meid wil doen. Dan regel ik vooraf wel te eten bij ons thuis, met alle plezier!! De meiden willen er voor betalen maar ik zou het super vinden als ze de centjes in de zak kunnen houden! 
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
12 maart 2013 23:22 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
 Re: Porsche gezocht voor eindejaar bal voor mijn dochter
Wat moet het dan worden? Een Panamera? Een Kajen? Of 3 x een 911.
Want drie jonge vrouwen in een 911 in galajurk?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
12 maart 2013 23:45 |
|
 |
Melvin19
|
Ruim is het niet, maar het kan. Ik kan me nog goed herinneren dat bij mijn Eindgala (vorig jaar) 3 meiden van ongeveer 17-18 jaar met galajurk uit een 911 SC Targa kwamen stappen. Ik denk zelf dat een Panamera de mooiste keuze is. Een stijlvolle auto, maar met voldoende ruimte, zodat je comfortabel op het gala aankomt.
|
13 maart 2013 16:25 |
|
 |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Klopt maar er moet maar net iemand zijn met een panamera!! . Ik ken persoonlijk niemand met zo'n wagen. Ben al blij als er iamand zich beschikbaar steld!
Cabrio is ook mooi natuurlijk als het mooi weer is.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
13 maart 2013 17:25 |
|
 |
Robingt3
968 Wit Wateringen (westland)
|
Mijn vriendin + een vriendin van haar zijn ook eens naar een gala gebracht met de GT3 door m'n vader, trekt veel bekijks maar het uitstappen met een gala jurk vergt wat behendigheid...vooral in combinatie met de kuip stoelen die niet naar voren klappen en de ontbrekende zit plaatsen achterin. Panamera of Cayenne is inderdaad een beter plan  !
|
13 maart 2013 17:31 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
2 Boxsters er bij is toch ook goed - 3 op een rij ... dakkie's los en galajurken en haren in de wind 
|
13 maart 2013 17:35 |
|
 |
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Precies, denk dat je met 3 Boxsters op een rij een beter 'entree' maakt dan in een Cayenne. 
|
13 maart 2013 17:45 |
|
 |
Robingt3
968 Wit Wateringen (westland)
|
Organiseer een eindejaar bal meeting voor het Porsche Forum!! Genoeg keus aan auto's voor de dames alleen misschien is de school niet blij met een trijntje van 30 Porsche's
|
13 maart 2013 18:09 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Jij moet ook nog naar school... 
|
13 maart 2013 20:44 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
|
13 maart 2013 21:03 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Ik meende dat Bert Brouns (Raelle) naast de 997 ook een Panamera heeft.
Je zou hem natuurlijk eens een PB'tje kunnen sturen. 3 uitgedoste dames in een 911 lijkt me geen succes.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 maart 2013 21:10 |
|
 |
Melvin19
|
Of 3 911's op een rij, dat is pas een geslaagde "entree". Er zijn denk ik wel leuke opties te verzinnen. (het moet natuurlijk ook haalbaar zijn) Maar wat vinden de meiden zelf het leukst?
|
13 maart 2013 22:16 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Op een maandagavond Ber?? Wil best rijden, als ze superslank zijn en dus achterin passen. Maar dit soort feestjes is toch meer iets voor een vrijdagavond..........
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 maart 2013 22:23 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
13 maart 2013 22:27 |
|
 |
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Als je geen panamera kunt krijgen wil ik ook wel rijden. Als die mooi genoeg is voor de dames 
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
13 maart 2013 22:35 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Doe jij dan ook je galajurk aan 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 maart 2013 22:37 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
13 maart 2013 22:42 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Hoe lelijk kun je ze uitzoeken Bas 
|
13 maart 2013 22:46 |
|
 |
porsonly
|
Misschien kun je er eentje op tijd vinden 
_________________________________________ http://www.porsonly.com
|
14 maart 2013 0:28 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Ik dacht meer aan de praktische eigenschappen 
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
14 maart 2013 8:39 |
|
 |
raelle
ex964, ex993, 997S cab, 970
|
Jammer, maar Raelle is vanaf 4 mei in het buitenland, kan me ook niet echt voorstellen dat dit de enige PP is... 
|
14 maart 2013 9:37 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Globetrotter 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
14 maart 2013 9:46 |
|
 |
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Als jij wil dat ik een jurk aan trek doe ik dat 
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
14 maart 2013 20:25 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Ga ik in smoking.
|
14 maart 2013 20:33 |
|
 |
sandernl
Ex Boxster 987 S,
BMW Z4 Sdrive20i,
Ford Mustang Mach-e
|
Als je dit wilt doen laat het me dan even weten, dan kom ik.
|
14 maart 2013 21:11 |
|
|