Auteur |
Bericht |
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
|
Aantal eigenaars?
Uit een andere thread: Wat zegt dit volgnummer eigenlijk? Ik heb even al mijn auto's gechecked en kom uit op 1 (nieuw gekocht), 9, 5 en 8 eigenaars. Die 1 en 5 snap ik, aangezien ik bij die 5 ook eigenaar 3 was en dat verhaal klopt met dat ik hem van de 2e heb gekocht. Maar de auto met 8 eigenaars heb ik al dik 10 jaar in eigendom, en die is uit 1989, dus die zou dan tussen 1989 en 2002 7 andere eigenaars gehad moeten hebben. Maar ik heb daar de eerste gesproken, die heeft hem 3 jaar gehad, en ik heb degene gesproken waarvan ik hem heb gekocht, die hem ook een redelijk aantal jaren heeft gehad. De data van eigendom van al deze "eigenaars" zijn vast ook wel geregistreerd, kan het dat het aantal oploopt door weet ik veel wat voor acties van handelaren? Of telt een handelaar niet als een eigenaar?
|
09 maart 2013 13:51 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Aantal eigenaars?
Ik weet niet of een handelaar als eigenaar gezien wordt, maar overschrijven binnen het gezin voor bijv. verzekeringsdoeleinden resulteert wel in 1 extra eigenaar
|
09 maart 2013 14:06 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Handelaren worden ook gewoon als eigenaren gezien... leuke anekdote: Had ooit een A3 TDI 22 maanden oud 200.000 km. Lease contract verlopen, ingeleverd, 1 maand later stond hij te koop.....100.000km minder, 14 eigenaren meer, dat doen ze ook omdat dan erg moeilijk te bewijzen is wie van de 13 de teller teruggedraaid heeft.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
09 maart 2013 14:18 |
|
|
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
|
Ik zie nu trouwens bij een andere auto die van ons was, dat de Autoweek gegevens niet up to date zijn met de RDW. Die andere auto is een maand geleden door de handelaar (waar hij na inruil door ons bij een dealer op een nieuwe is geeindigd) verkocht, en dat is te zien in de RDW gegevens. Maar hij staat via bovenstaande Autoweek link nog op naam van het autobedrijf. De gegevens van Autoweek lopen dus zeker een maand achter.
|
09 maart 2013 15:02 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
09 maart 2013 16:46 |
|
|
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
|
Oneens. Als een auto door een handelaar of dealer de bedrijfsvoorraad ingaat, wordt hij gevrijwaard. Hierbij moet de exacte km stand op de intranetomgeving van het RDW worden ingegeven...
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
|
09 maart 2013 18:44 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Dit speelde in 2001, was die regeling toen al actief?
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
09 maart 2013 23:14 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Km stand kan ingevoerd worden, maar is nog niet verplicht.
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
15 mei 2013 12:58 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Dan moet dat "verplicht invoeren " direct ingevoerd worden !
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
15 mei 2013 17:07 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Als het goed is tellen die ook niet mee als eigenaar. Laatst wat discussie over in een topic over de domeinen. Geveild en daarna bij een handelaar als zijnde van de 1e eigenaar..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
15 mei 2013 18:15 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
elke verandering in tenaamstelling is een puntje erbij..
of dit nu particulier handelaar garage whatever is..
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
15 mei 2013 19:27 |
|
|