Auteur |
Bericht |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Wat maken we mee op de baan?
Misschien eens goed voor een topic voor ergernissen of leuke gebeurtenissen op de baan . Heb even rondgekeken en niet direct een gelijkaardig topic gevonden. Ik begin even, Gisteren was het file die vast zat, dus iedereen stond stil. En opeens wil de ambulance passeren, iedereen maakt plaats. Nadat hij bijna gepasseerd is, zie ik daar achter een fiat 500 rijden. Zonder zwaailicht, dus zonder nadenken smijt ik me direct achter die ambulance aan, zodat die fiat moest stoppen voor mij ipv mee te gaan rijden met de ambulance. Dat gaf me toch wel even een goed gevoel, meestal heb ik zo ergernissen, maar nu heb ik veel mensen hun ergernis kunnen voorkomen .
|
28 jun 2013 10:20 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Re: Wat maken we mee op de baan?
Had jij wel je zwaailicht aan ?
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
28 jun 2013 10:25 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ken jij die poster vlak bij de bagagebanden op schiphol.....?
|
28 jun 2013 10:28 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Hahaha .... De poster...... Loop ik zo voorbij, zonder daar rare gedachten bij te hebben
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
28 jun 2013 10:40 |
|
|
horn
PF #57
|
In die ambulance lag een mevrouw die met spoed naar het ziekenhuis moest, met haar man die erbij zat. In die Fiat 500 reden haar zoon en dochter... (m.a.w. als je geen opleiding tot politieman gehad hebt, gedraag je dan ook niet zo. Politiemannen noemen dat soort lui 'parketwachters'. Zelfde als truckers die het nodig vinden om te bepalen wie wel of niet langs een file mogen rijden over de vluchtstrook. Heb zo eens een ongemerkte politieauto met piepende remmen het gras ingedrukt zien worden door zo'n Henk Wijngaard die zijn tank in de file ineens de vluchtstrook opstuurde... )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 jun 2013 10:44 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Tis erg genoeg dat die Fiat zich zo onbehoorlijk gedraagt, maar wat ik eigenlijk nog erger vind, is wel het gedrag van mensen die menen voor politieagent te moeten spelen.... vrachtwagens hebben daar ook wel eens de neiging toe.
Sorry TS...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
28 jun 2013 10:45 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Harald was me net voor... "great minds think alike"....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
28 jun 2013 10:46 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 jun 2013 10:59 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
28 jun 2013 12:34 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Goh ja, het was mij wel heel duidelijk dat hij niet bij die ambulance hoorde. Desnoods kon hij nog nog steeds langs de pechstrook rijden als die echt reden toe had.
Politiewagens (undercover of niet) dienen altijd zwaailampen bij te hebben in zo'n gevallen.
|
28 jun 2013 12:38 |
|
|
Ewout
|
Droeg de bestuurder van de Fiat toevallig een overhemd van State of Art met een spelfout? In dat geval had je natuurlijk helemaal gelijk met je actie Het moet niet gekker worden in dit land !
|
28 jun 2013 12:43 |
|
|
horn
PF #57
|
Oh oke, het was heel duidelijk. Dan is het terecht dat jij hem de vangrail insnijdt... En als ze dat niet hebben zijn ze uiteraard vogelvrij voor andere weggebruikers om ze de berm in te drukken... Eigen schuld, dikke bult. Hadden ze maar een zwaailicht moeten voeren. Suf van me. Niet aan gedacht.
|
28 jun 2013 13:01 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik heb mij allang voorgenomen me nergens meer druk over te maken als ik achter het stuur zit. Dat bevalt me prima overigens.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
28 jun 2013 13:02 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
...en die had jij natuurlijk wel, en daarom kon je verkeersagentje spelen
|
28 jun 2013 13:05 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Moeilijk zo, er gaan nu twee draadjes door elkaar heen lopen
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
|
28 jun 2013 13:07 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Dus zonder nadenken smijt ik..........Had je wel goed gegekeken.............
|
28 jun 2013 13:13 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Ik zeg nergens dat het een gevaarlijke situatie werd hé, er was genoeg plaats. Maar soit, ik ga het maar zo laten.
|
28 jun 2013 13:26 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Zo moet je er volgende keer "op de baan" ook eens over denken
|
28 jun 2013 13:32 |
|
|
Ewout
|
Op de weg, in de supermarkt, bij de buren...etc. Het leven is een stuk aangenamer als je je niet druk maakt. Voor je het weet zit je anders bij mr. Visser te bakkeleien over de tak van de appelboom van de buurman die 5 cm bij jou over de schutting komt
|
28 jun 2013 13:42 |
|
|
horn
PF #57
|
"Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen...." Ik denk dat ik maar weer een slotje op dit pasgeopende topic gooi
|
28 jun 2013 13:50 |
|
|