Auteur |
Bericht |
PaulW
Regio Utrecht
|
Lift Hilversum (Visser) - Utrecht gezocht. Vandaag rond 12 u
Kink in de kabel en nu geen chauffeur.... Probeer nog wat te regelen, maar ook even hier een check.... Breng mijn auto deze ochtend bij Robert Visser maar zit even zonder vervoer terug naar Utrecht (De Meern). Hier nog mensen die toevallig rond 11.30/ 12.00 uur richting Utrecht / De Meern rijden.? Lekker fles wijn van mijn zijnde als goedmakertje
_________________________________________ 993 S
|
12 okt 2013 9:02 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Lift Hilversum (Visser) - Utrecht gezocht. Vandaag rond
Ah, jij zoekt een 'ring-taxi' Sorry , ga precies de andere kant op.....is wel een leuk ritje...
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
12 okt 2013 9:45 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
..dan kun jij mijn auto brengen... Wie o wie?......
|
12 okt 2013 9:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heeft hij geen Starlet voor je staan Of ff met de trein
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 okt 2013 11:12 |
|
|
horn
PF #57
|
lees het nu pas. al opgelost?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 okt 2013 13:02 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Ja, ben alweer thuis! Bedankt voor eventueel aanbod. Maar even trein/bus gepakt. Ging sneller dan verwacht, soms best ok dat openbaar vervoer. Nu Visser aan de slag met een (preventieve) koprevisie en verder groot onderhoud. Hoor wel wanneer ie klaar is, wel lekker zo net voor de winter alles in orde maken. En daarna maar weer lekkere kilometers maken..
|
12 okt 2013 13:16 |
|
|
horn
PF #57
|
Oke, moest ten tijde vAn mijn vorige post heen en weer naar blaricum, vandaar. Pas op je spaarpot. Als robert losgaat wordt t mooi, maar kost t ook wat... Been there done that got the bill...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 okt 2013 13:51 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Ik rij tegenwoordig veel liever naar Steenwijk ( Renntech)
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
12 okt 2013 14:02 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Lekker de trein nemen joh !
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
12 okt 2013 15:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Gek hé bij mij juist het tegenovergestelde, keurig de prijs die hij afgesproken heeft Renntech was ook super, maar zo'n eind rijden
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 okt 2013 16:54 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Inderdaad, van te voren goed afspreken en vastleggen, dan weet je waar je aan toe bent. Ieder zijn keuze, Visser, Renntech allemaal goede adressen waar je terecht kunt.
|
12 okt 2013 17:03 |
|
|
horn
PF #57
|
hoho, ik bedoel er niks slechts mee. Ik had, nadat ik een aankoopkeuring had gedaan en alles van de lijst had laten oplossen, mijn cabrio naar Robert gebracht voor een grote beurt en 'alles dat je tegenkomt, maak maar goed. Als het uit de klauwen gaat lopen moet je even bellen....' Toen ik hem ophaalde waren geroeste boutjes vervangen, het plastic in de deuren vervangen, etc etc. En moest ik 2600 euro aftikken. Het enige discussiepunt was dus eigenlijk 'op welk bedrag eea uit de klauwen liep'... Ik vond het een hoop geld, Robert vond het wel meevallen. Was overigens erg te spreken over wat hij gedaan had en op welke manier.
|
12 okt 2013 17:41 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Kom al 10 jaren bij Robert,geloof me , je krijgt waar voor je geld.
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
12 okt 2013 18:06 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Kan ik ook beamen. Was wel altijd veel geld kwijt, maar niet meer dan bij bv Rob Goossens. Maar een 'preventieve' koprevisie? Leg eens uit
_________________________________________ rouge et noir
|
14 okt 2013 19:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Volgens mij (en heb ik ook laten doen) nieuwe klepgeleiders / kleppen en klepsteelhoedjes
|
14 okt 2013 21:09 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ah, is dat om te voorkomen dat er meer schade ontstaat wanneer het fout gaat?
_________________________________________ rouge et noir
|
14 okt 2013 21:37 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Precies. Auto rijdt prima, maar begon laatste tijd toch iets duidelijker de kleppen/geleiders te horen. Nog niks aan de hand in principe, maar minder zal het niet worden.. Komt vaker voor, meer hierovwr geschreven al op forum. En preventief bedoel ik dan meer inderdaad om erger te voorkomen. Het zit er een keer aan te komen en mijn keuze was om het nu te doen,.
|
14 okt 2013 22:30 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Re: Lift Hilversum (Visser) - Utrecht gezocht.
...en gisteren moest ik weer de andere kant op, maar mijn vrouw was weer thuis, dus naar Visser toe... (kop)revisie en jaarbeurt... Robert liet me de oude koppen zien en bij een aantal duidelijk te zien dat revisie geen kwaad kon. Zuigerveren, lagerschalen gaan ook mee, en koppelingsplaat maar ook als de boel eronder uit gaat... Goed de rekening is fors, maar samen met de jaarbeurt niet overdreven hoog. Robert auto starten en zei met een smile, "hoor je hoe donker/zwaar die weer klinkt"' , viel mij ook op..motor duidelijk meer compressie. ( en ja...weer rode stipjes erbij lijkt wel.. Robert bedankt en op naar huis.... Ah heerlijk, ook koppeling gaat soepel en pakt lekkerder. Nu kilometers maken maar en lekker genieten., ben blij dat alles weer in topconditie is.
|
20 okt 2013 8:42 |
|
|
horn
PF #57
|
mooi! ik vraag me altijd af wet echt is en wat in je kop zit. ik had ook altijd dat als ik met een kapotgeslagen spaarvarken huiswaarts keerde, alles soepeler leek te lopen, de auto sneller leek op te pakken en hij altijd lekkerder klonk. Zou het zo zijn of zou het je dat gewoon heeeeeeel graag willen? Geniet ervan!
|
20 okt 2013 9:50 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Klopt Horn, zit ook deels tussen de oren. Maar dat samen met toch wel duidelijk op een aantal fronten beter rijdende auto doet mij weer genieten. Wel een krantenwijkje nemen...spaarvarken aanvullen....
|
20 okt 2013 10:11 |
|
|