A couple of Belgian hunters are out in the woods when one of them falls to the ground. He doesn't seem to be breathing, his eyes are rolled back in his head. The other guy whips out his cell phone and calls the emergency services. He gasps to the operator: “My friend is dead! What can I do?”
The operator, in a calm soothing voice says: “Just take it easy. I can help. First, let's make sure he's dead.” There is a silence, then a shot is heard.
The guy's voice comes back on the line. He says: “OK, now what?“
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
02 feb 2013 10:37
Olaf
911 Carrera S
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
Vegetarian is an old Indian word for poor hunter ...
02 feb 2013 10:43
horn
PF #57
Een vrouw stapt de bus in met een baby op haar arm. De buschauffeur kijkt naar de baby en zegt 'dat is echt de allerlelijkste baby die ik ooit heb gezien!' De vrouw schrikt, betaalt en loopt naar achteren in de bus. Ze gaat naast een meneer zitten en nog steeds van slag zegt ze 'de buschauffeur heeft me zojuist echt tot op het bot beledigd.' Waarop de man zegt: 'ik zou het niet pikken. ga hem de waarheid maar vertellen! Ik hou zolang je aapje wel voor je vast...'
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
02 feb 2013 20:39
Ronaldo
964 c2
Den Haag
horn schreef:
Een vrouw stapt de bus in met een baby op haar arm. De buschauffeur kijkt naar de baby en zegt 'dat is echt de allerlelijkste baby die ik ooit heb gezien!' De vrouw schrikt, betaalt en loopt naar achteren in de bus. Ze gaat naast een meneer zitten en nog steeds van slag zegt ze 'de buschauffeur heeft me zojuist echt tot op het bot beledigd.' Waarop de man zegt: 'ik zou het niet pikken. ga hem de waarheid maar vertellen! Ik hou zolang je aapje wel voor je vast...'
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
geintjuh kwajongens :
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
05 feb 2013 18:53
horn
PF #57
humorrrrrrr
05 feb 2013 20:53
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
07 feb 2013 10:08
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Haha zalig
07 feb 2013 11:56
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
07 feb 2013 16:15
MY00
Cayman S
Gelukig is het fragment 30 jaar oud
_________________________________________ Mvg,
René
07 feb 2013 20:17
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Tja, eens een Duitser
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
07 feb 2013 20:49
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
"And then there's the little boy who got up at midnight to go to the bathroom and passed his parents' bedroom. Noticing that the door was opened, he walked in and saw his mother performing fellatio on his father.
The boy walked out of the bedroom scratching his head and muttering, "And they sent me to the doctor for sucking my thumb!"
08 feb 2013 13:19
Ronaldo
964 c2
Den Haag
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
10 feb 2013 17:27
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Sinds mijn brommertijd heb ik het niet zo op motoragenten maar deze smurf slaat werkelijk alles: lekker op je vrije dag boetes uitdelen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
11 feb 2013 23:37
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Ach...het waren duitsers Maarten.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum